Open en eerlijk,staan altijd voor je klaar,prima service

Je wordt er prettig en heel klantvriendelijk geholpen. Ze zijn open en eerlijk, ook als ze daardoor wat minder verdienen. Staan altijd voor je klaar, hier is de klant nog echt koning. Kortom een hele fijne garage ik kom er al zeker 18 jaar, dat zegt genoeg lijkt me.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Garage met hart voor de klant

Altijd prettige ontvangst en tijd voor de klant, prettig personeel en ik ga altijd tevreden weg na onderhoud/reparatie

Prima geholpen

Goed!!!!

Prima zaak.....

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Een garage waar je altijd op kunt vertrouwen

Garage Reijrink is een geweldig bedrijf. De service is meer dan 100%: altijd vervangend vervoer, altijd transparante communicatie, geen moeite teveel. De sfeer is bijzonder goed, heel menselijk. Het maakt niet uit of je in een oude auto rijdt, de service en vriendelijkheid is er altijd. Super. Ik ben ondertussen verhuisd, maar rijd graag wat extra kilometers om klant bij deze garage te blijven. Bedankt mensen, en houd deze werkwijze vast!! (En als ik ooit de postcode loterij win: dan koop ik bij deze garage voor mijn hele gezin nieuwe auto's. :-) )

direct geholpen

erg behulpzaam

Zeer klantvriendelijk Prima kwaliteit

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service en aandacht voor de klant

Goede service en aandacht voor de klant. Onderhoud uitgevoerd conform ons voorstel.

klant is koning

Ik heb goede tot zeer goede ervaringen met deze garage. De klant staat hier centraal. Geen enkele teleurstelling in de vele jaren dat ik hier klant ben. Ik voel me ook direct thuis als ik de zaak binnen loop en word steeds vriendelijk en bereidwillig behandeld. Zowel door Jürgen en Carlo als door het personeel.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Snelle hulp en bellen als er hogere kosten aankomen. Vriendelijke lui

Top Garage!

Snelle en vooral goede service met eerlijke prijzen. Vriendelijk, behulpzaam en bekwaam.

Ik ben tevreden.

Alles keurig afgewerkt. waarom ik bij service geen volle vijf sterren geef was omdat ik mijn auto voor negen uur af moest leveren en het zou twee en een half uur duren. Ik verwachtte dus rond twaalf uur mijn auto terug te hebben. Helaas was dat niet het geval. Dit was dus mis-communicatie? Maar verder hebben ze me prima behandeld.

Technisch in orde

Ik vind het storend dat de balie soms niet bezet is en een monteur tussen de werkplaats en de balie heen en weer pendelt. Ik vind het belangrijk dat het team monteurs niet te vaak wijzigt. Vaste klanten zouden kunnen worden geïnformeerd als er een nieuwe monteur in dienst treedt. Hij/zij kan zich dan voorstellen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

De service zeer goed was

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goede en snelle service

Reparatie snel geregeld.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Gisteren einde van de dag gebeld en vanmiddag geholpen

Een hele goede en fijne autogarage Ik kom er al meer dan 27 jaar. En het personeel is altijd even vriendelijke. Ga zou door mannen.

• Reden bezoek: N.v.t.

Hele goede service

Ondanks dat we geen afspraak hadden, toch meteen alles in werking gezet om ons te kunnen helpen.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Vertrouwd en kleinschalig goede service

Al jaren klant steeds een nieuwe auto aangeschaft goed advies

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Top service

Fijn zaken altijd doen met Carlo! Top verkoper en bedrijf.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Wat je afspreekt komt men ook na.

we hebben een leuke Suzuki Virara gekocht, over de gemaakte afspraken (zoals aflevering en extra opties) kan ik kort zijn, gewoon goed. we zijn erg blij met de auto. er was allen 1 dingetje!! door dat we allebei gebruik maken van de auto gebruiken wij allebei de sleutels, bij mij geen probleem. maar bij mijn vouw was de batterij van de sleutel leeg!!! en dan sta je op een parkeerterrein in de regen met je (nieuwe) auto. : ze hebben het uitgelegd maar hoe krijg ik dat ding open en aan de praat.. uiteindelijk is het opgelost en ik heb zelf de batterij maar vervangen. toch JAMMER dit verwacht je niet van je nieuwe aanschaf, zeker omdat het dashboard aan geeft dat de batterij leeg/slecht is. mijn vrouw had dit over het hoofd gezien (de eerste keer in een nieuwe auto). nogmaals jammer dit, maar een kleine smet op een goede en fijne aankoop.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super goede service zeer tevreden ze hebben me een mooie wagen geleverd

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

goede beslissing naar jullie over te stappen

de gemaakte afspraken goed nagekomen en de tijd genomen met het uitleggen van de navigatie prima werk

Goed autobedrijf willherijk diessen

Ik word goed geholpen door goede monteurs zeer goede kwaliteit goede uitleg als iets kapot is en weer gemaakt word zegt corne haneveer

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Je bent hier geen nummer, maar je bent hier klant!!

Zeer goede garage met uitstekend personeel waar je op een zeer klantvriendelijke manier wordt benaderd en behandelde!! Echt heel tevreden met onze aankoop!!

We zijn prima geholpen door Carlo en Thomas

We zijn heel vriendelijk ontvangen. We kregen koffie en thee en zijn heel goed behandeld. Bij het ophalen van de auto ook weer prima ontvangen.