Slechte ervaring. We hebben een ford ka gekocht en na 6 maanden waren er allemaal gebreken en moesten we voor 600 euro zaken laten repareren. Later (bij een andere garage) gaven ze aan dat het zeer waarschijnlijk een schade auto was die opgeknapt was, zonder dat het ons gemeld is.
Vriendelijk personeel, net en betrouwbaar bedrijf!! Ook over de service ben ik zeer tevreden!
Het is een zeer goed en betrouwbaar bedrijf, denken ook goed mee over oplossingen.
Uitstekende service, heldere open communicatie, altijd een duidelijk advies en het belangrijkste niks is te gek en er wordt altijd in oplossingen gedacht... !
Geweldig bedrijf zeer vriendelijke receptie en uitermate kundige verkopers die goed op de hoogte zijn van de huidige automarkt, ook klasse dat de eigenaar van het bedrijf zelf in de showroom aanwezig is. Ook zijn de monteurs uitermate op de hoogte van technische aspecten van verschillende automerken. Dit is echt een bedrijf waar je met een gerust hart een auto kan kopen of \'m kan brengen voor onderhoud.
Geweldig Personeel en vooral de deskmedewerksters eh..... vooral Marina Natuurlijk!
Super service en en prettig personeel
heb er in september 2012 een bmw 525 gekocht,ben netjes geholpen de prijs was ok,auto stond netjes klaar zo als afgesproken.tot op heden bevalt de auto mij uitstekend.
Sinds begin januari 2013 een auto gekocht bij Autobedrijf Boks. Opvallend was de vriendelijkheid en belangstelling van de verkoper (Robert) voor de klant. Een dike 9!
De Auto is niet conform de afspraken afgeleverd, steeds terug naar garage voor reparaties binnen 6 mnd. ruim €1500,00 onkosten. Na 8 mnd. ruim €2500,00 kosten. Boks was bereid om de auto terug te nemen maar gaf er nog maar zo weinig voor dat dit geen bevredigende oplossing kon zijn. Het personeel was altijd zeer vriendelijk, maar ik kan niemand aanraden om zaken met deze garage te doen m.b.t het inruilen van je auto in de verwachting dat je een goede auto terug koopt. Wij zijn zeer telleurgesteld in Boks, een jaar ellende van een auto is meer dan genoeg. Hopelijk doet de volgende BOVAG garage het beter!
Naar tevredenheid al meerdere auto\'s gekocht. Zojuist een prettige ervaring, lekke band, auto niet bij Boks gekocht, maar snel en vakkundig hersteld, GRATIS. Dat noem ik nog eens service.
Goeie service
Klantgericht
Omdat dit autobedrijf uitblinkt door zijn klantvriendelijkheid en enorm goeie service
Omdat Gerrit heel aardig is
Goeie service en aardige mensen
Goede service
Grote verscheidenheid aan merken en verschillende prijsklassen Vriendelijke medewerkers en goeie service Netjes schoon en verzorgd
Goeie service, laag uurtarief en aardige mensen
Goede service, gastvrij & kwaliteit
Ik heb er een gebruikte Volvo V70 gekocht in Januarie en ben er goed en correct geholpen. 1 keer terug geweest voor een storing en ook dat verliep snel en soepel. een tevreden Volvo rijder.
Laan van de Dierenriem 51
7324 AB Apeldoorn
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.