Erg goede service

Onlangs een BMW X1 aangeschaft. De auto had enkele gebruikerssporen welke goed zijn weggewerkt (bijna volledig verdwenen). Verder erg tevreden over het contact en de afhandeling.

Zeer goede service

Ik heb een zeer goede ervaning met Autobedrijf Gerrit Boks. Erg vriendelijk geholpen door Antoine. een man van zijn woord afspraak is afspraak.

Klant vriendelijk en zeer goed geholpen.

Zeer goed geholpen door Antoine, goede vriendelijke service vooral in deze coronatijd. Proefrit gemaakt en na een uur was de deal gesloten. Ondanks de afstand vanuit Eindhoven een autobedrijf wat zeker onze aanbeveling krijgt. Patrick

Klantvriendelijk, goede service en aftersales

Inmiddels mijn tweede auto hier gekocht, en in een informele prettige sfeer, waar Antoine goed de tijd voor me nam, konden we goed zaken doen. Gisteren mijn mooie BMW M140i opgehaald, waar zelfs de kleinste plekjes en velgschades waren gerepareerd en gespoten, en preventief nog nieuwe remschijven en remblokken gemonteerd waren. Als nieuw stond hij erbij, klasse gedaan! Auto ván een liefhebber, vóór een liefhebber..;-)

Mooie auto’s, perfecte service!

Van de week mijn BMW 1-serie opgehaald. Auto gekocht incl. chippen, afneembare trekhaak montage en de achterbumper is volledig gespoten! Zelfs nadat het geld overgemaakt is kreeg ik nog een appje dat er nog wat deukjes gevonden zijn, zonder over geld te praten keurig eruit gehaald. Tevens super netjes gewassen en schoongemaakt, binnen als buiten. Auto was werkelijk als nieuw bij het ophalen! En wat een verschil na het chippen! Snelle en fijne communicatie o.a. via whatsapp. Ideaal! Nogmaals bedankt Antoine voor de snelle service en het meedenken!

Vriendelijk, betrouwbaar en behulpzaam

Hele goede ervaringen mee, goede service, vriendelijk en betrouwbaar. Kwamen me zelfs helpen Toen ik met de auto door een eigen fout vast kwam tezitten in een kuil.

Geweldig bedrijf het oor voor de klant

27-11-2020 Pech met mijn auto s'morgens om 7 uur een belletje en ze waren er voor mijn super vriendelijk en heel behulp zaam hebben de auto open gemaak want had de accu leeg hebben hem voor mijn gestart en kon mijn weg vervolgen Dank u wel

Auto nr 7 bij deze top garage. Heel blij met de aflevering hij ziet eruit als nieuw en als verassing nog wat extra dingetjes gedaan. Wederom super blij met jullie allemaal. Team Boks bedankt en met name Gerrit, Antoine en Rutger.

Helemaal geweldig

Pffff we waren heeeeel blij met de aflevering van de auto.Hij lijkt wel nieuw.Gewoon weer veel meer gedaan dan afgesproken.Hele dikke pluim voor het hele team van Boks .En uiteraard speciale dank aan Gerrit en Antoine.Toppers

Plezierige verkoop en afhandeling

Op 10 november van dit jaar heb ik een Opel Vectra GTS gekocht. Ik werd vriendelijk ontvangen en te woord gestaan door Antoine en we kwamen tot een mooie overeenkomst. De Vectra kreeg een nieuwe APK en de auto werd op alle punten zeer nauwkeurig nagelopen en dat wat niet in orde of goed genoeg was is door hun vervangen. Ik kan dan ook niet anders dan vol lof over dit bedrijf spreken, en dan ook met name over Antoine de verkoper en Rutger van de aftersales.

Vriendelijk, professioneel en problemen worden snel en vakkundig opgelost!!

Ik heb een Audi A3 cabrio occasion bij Boks gekocht. Alles keurig verzorgd. Bij vragen of problemen wordt het keurig opgelost. Top!

Vandaag onze auto opgehaald hier begrijpen ze tenminste hoe je met klanten om moet gaan rustig aan de koffie en tijd voor een geintje geweldig alleen al voor de gezelligheid zou je elke week een nieuwe auto daar kopen

Service hoog in vaandel

Al meerdere auto’s bij autobedrijf Gerrit Boks gekocht. Verkoper Niek is altijd bereid om mee te denken en zoekt eventueel ook naar auto’s die zij nog niet hebben staan. Auto wordt super afgeleverd en zijn flexibel om ook in de avonduren langs te komen. Ook alle auto’s altijd in onderhoud gehouden bij Boks. Erg tevreden!

Top geholpen, waarbij mijn wensen zijn hoord en waargemaakt

Erg fijn geholpen en geadviseerd. Samen gekeken naar mijn wensen en de mogelijkheden. Hierdoor zijn we samen tot een passende overeenkomst gekomen. En rijd ik inmiddels heerlijk rond in mijn Citroën DS3.

Na lang zoeken een mooie Volvo V60 hybride gevonden bij Boks, vriendelijk geholpen door Antwan, en de deal snel gesloten, top. Nog een extra laadkabel nagestuurd, wij zijn helemaal tevreden.

Meer dan geweldig

Nadat we jaren in onze auto welke we destijds nieuw hebben gekocht bij autobedrijf Gerrit Boks hebben gereden,werd het tijd om deze in te ruilen voor iets wat aan onze wensen zou voldoen. Bij aankomst werden we zoals gewoonlijk erg vriendelijk te woord gestaan door de aanwezige mensen in de fantastisch showroom waar voor ieder zijn budget vaak iets te vinden is. Wij zochten een auto die er op dat moment niet stond,maar nadat wij hadden aangegeven wat onze voorkeur had,gingen ze voor ons op zoek naar het voor ons geschikte model. En deze hebben ze voor ons gevonden na een geheel vrijblijvende testrit zijn we tot aankoop over gegaan en hebben de auto in ons bezit. Tot op heden erg tevreden en veel lof over de klantvriendelijke en service gericht autobedrijf

Klantvriendelijk en uitstekende service

Voor het eerst een auto gekocht bij Boks, met garantie. Na verloop van tijd kwamen er wat defecten naar voren die netjes verholpen zijn door Boks. Één week geleden ging de automatische versnellingsbak van de auto kapot en deze werd zonder problemen gerepareerd. Je wordt altijd serieus genomen als klant en het personeel is vriendelijk. Daarnaast heb ik elke keer vervangend vervoer gekregen gedurende de reparaties. Top service en altijd oplossingsgericht.

Fantatische service

Vandaag mijn 'nieuwe' BMW mogen ophalen bij deze garage. Tot nu toe prima service waar menig garage jaloers op zou kunnen zijn. We hadden afgesproken dat de auto voor aflevering nog een grote beurt, wat licht spuitwerk en poetsbeurt zou krijgen. Vrijdag voor aflevering belt de garage, er is een probleem gevonden in het koelhuis, het is minimaal en u kunt er nog mee rijden maar zo willen we niet uw auto afleveren. Dit hadden ze ook niet kunnen doen aangezien ik geen specialist ben maar zonder problemen op hun kosten gedaan. Dit lees je zelden! Dikke pluim voor de medewerkers van deze garage. Ik zou deze garage zeker aanbevelen.

Goede service en klantvriendelijk

Na ruim 7 jaar met een Kia Sportage gereden te hebben ( hand geschakeld ) waren we toe aan een andere auto. Dit keer wilde we een automaat. Enkele weken verschillende websites bezocht vonden we deze auto ( Kia Sportage ) bij dit bedrijf. Op de afgesproken dag stond de auto klaar voor een proefrit. Na onze proefrit waren we gelijk om, de auto was +/- 3.5 jaar oud met weinig km. Fijn gesprek gehad met Antoine . Alles was netjes geregeld toen we hem gingen ophalen. TOP. Zeer mooie overzichtelijke showroom, vriendelijk personeel ,klant is koning.

Prima geholpen

Plezierig gesprek bij eerste oriëntering. op de Toyota aygo. Omdat de website niet goed werkte kwam een week later de aanvraag voor een proefrit via de mail niet door. Gelukkig was de auto bij aankomst wel snel uit de showroom gereden. Na de proefrit was na een plezierig gesprek de koop redelijk snel gesloten. Bij ophalen van de auto zag hij er werkelijk als nieuw uit. Echt fantastische aflevering. Dus een goede ervaring en een bedrijf om aan te bevelen. Henk de Graaf

Goed en zorgvuldig verloop.

Mijn ervaring binnen autobedrijf Gerrit Boks. Na lang zoeken via verschillende websites, apps en vele andere zoekmachines kwam ik uiteindelijk terecht bij dit bedrijf. Na echter een snel en fijn telefoon gesprek heb ik een afspraak kunnen bemachtigen met Etienne die mij vanaf het begin al goed en zorgvuldig heeft geholpen met de aflevering van mijn nieuwe auto. Ik wil u bedanken voor de service.

Wij zijn al jaren klant bij Gerrit Boks. Ook nu zijn we heel goed geholpen met de keuze voor een nieuwe auto. Bij Gerrit Boks zijn ze eerlijk, vriendelijk, betrouwbaar en heel deskundig. Wij zijn wederom heel tevreden.

Zoals altijd weer een leuke ervaring om bij Antoine een auto aan te schaffen.Deze keer een auto voor de boodschappen.De aflevering voldeed boven alle verwachtingen want de heren Ooteman en Bolhuis hebben veel meer gedaan dan afgesproken.Dit is al de zoveelste keer dat we hier zo blij wegrijden. Wat een top bedrijf👏

goed geholpen en profesioneel advies

ben zeer goed geholpen en geadviseerd over de aankoop van me nieuwe auto, heb het bedrijf gevonden op het internet en ben goed geholpen al met al een zeer goede indruk en ervaring

Uitstekend service, zeer net bedrijf

Wat 'n fijn bedrijf, bij de eerste orientatie had ik het gevoel dat Antione (sales) mij goed begreep. Vandaag (red) heb ik mijn auto mogen ophalen. Op alle vragen die er nog waren, zijn allen afgevinkt. Alles doorgenomen, netjes afgehandeld en geen zorgen vwt de administatie. Met name wil ik Antione (sales) bedanken, dat hij alles tot in de puntjes netjes heeft afgehandeld. Kortom 'n heel fijn gevoel. Thanks Paul