Top geholpen door Etienne, super service! Binnen 5 dagen alles geregeld.

De ervaring met dit bedrijf is prima. Wij zijn al jaren klant bij auto bedrijf Boks. De service is altijd goed en de wachttijd bij calamiteiten is zeer kort. Ze zijn bereidt om mee te denken en zorgen voor een goede samenwerking.

De verkoper nam alle tijd voor mij, zodat ik in alle rust de auto kon uitzoeken die voor mij het meest geschikt was.\r\nUiteraard onder het genot van een kop koffie.

auto gezien op het internet die dag nog gebeld voor een afspraak en ook die besloten hem te kopen en super snelle service mede dankzij Etienne!

Een goede ervaring met het bedrijf. De gekozen auto bleek verborgen gebreken te hebben wat garage ook niet wist, ze zijn meteen met een goede oplossing gekomen door ons een andere auto aan te bieden. We zijn zeer tevreden over dit bedrijf.

Netjes en goed geholpen.\r\nVrij snel konden we onze nieuwe auto ophalen.\r\nGoede service.

Op zoek naar een andere auto. Via marktplaats kwamen we bij Boks terecht. Fijn geholpen, goed gesprek. We hebben vertrouwen in deze garage.

Snelle service naar andere auto nadat vorige auto teveel mankementen toonde. Goede inruilwaarde verkregen en zo een mooie tweedehandsauto gekocht bij Autobedrijf Boks.

Heel fijne ervaring met dit bedrijf zeer snelle reactie. \r\nKon de volgende dag al langs komen om de zaken in orde te maken. \r\nOok veel keus aan auto\'s. zeer netjes ontvangen.\r\nEcht een aanrader!\r\n

Vlotte, vriendelijke en behulpzame medewerkers

2 sterren: slechter dan verwacht

er worden diverse afspraken gemaakt maar die komen jullie niet na dus een slechte service ook mankeerde er vele zaken aan de brommobiel en nog is hij niet in orde moet dit weer laten maken bij een andere garage.

Prettig geholpen, ik rij weg in een prachtige 2de hands auto

Goedendag,\r\n\r\nWederom een gebuikte auto gekocht bij Autobedrijf Gerrit Boks voor mij de vierde, mijn vrouw is nog niet toe aan de vierde maar dat gaat zeker tzt gebeuren.\r\nOns raken zij niet meer kwijt gezien de kwaliteit auto,s die wij tot op heden hebben aangekocht.\r\nService, klantvriendelijkheid en nemen in alle rust de tijd voor je.\r\nEen bak koffie is altijd beschikbaar.\r\nOnze dank gaat uiteraard naar het hele team maar degene die ons te woord hebben gestaan in deze, Niek Slijkhuis en Robert Baksteen een extra pluim en dank, tot de volgende auto. \r\n

Zojuist mijn derde auto aangeschaft bij Robert Baksteen.Alttijd top service en klantvriendelijk ook altijd naar de verkoop en werkplaats service ook altijd top!!!

everything was fast, clear and transparent

Top service gehad vanaf het begin tot aan afleveren van de auto en ook altijd goed telefonisch contact gehad.

mooie zaak oogt netjes ben meteen geholpen er is goed geluisterd goeie service goede afspraken kortom goed en snel geholepen

Al 15 jaar klant. Altijd naar tevredenheid geholpen. Zowel qua verkoop als in de werkplaats.\r\nOp naar de volgende 15 jaar.😀

Ik heb daar al een paar keer een auto gekocht!En ook een keer dat ik pech had met de gekochte auto.Dat is super opgelost en ik kan alleen maar zeggen dat ik heel tevreden ben!

Via de site een Kia Carens gevonden. Na prettig telefonisch contact een proefrit gemaakt. Het duurde wel even aangezien alle medewerkers op dat moment bezig waren. Maar het bakje koffie maakte het wachten al veel minder erg. Onze huidige auto moest nog iets aan verholpen worden, dit was geen probleem. Ook werd er niet moeilijk gedaan dat dit iets langer duurde. Het contact bleef vriendelijk. En ook bij het afleveren stond de auto op tijd klaar, weer een lekker bakje koffie erbij en goed contact. Wij zouden zeker weer komen.

Op internet gezocht naar een blauwe Volkswagen polo en bij jullie gevonden. In overleg mijn eigen velgen er onder laten zetten en ook dat was geen probleem. Prima prijs voor de auto en hij rijdt als een zonnetje! \r\nPrima service en met extra dank aan Antoine Ooteman voor het snelle rij-klaar maken van mijn auto en ook de goede service!

Auto gezocht via internet, en terecht gekomen bij Boks in Apeldoorn. Daar stond de auto die ik zocht van het juiste tupe, leeftijd, en kilometerstand. Normaal koop ik bij een dealer in de buurt, maar deze had die auto niet in de showroom. Bij Boks was de auto ook scherp geprijsd, maar alles leek vertrouwd. Dus ook met de juiste papieren en NAP. Verder werden we goed en deskundig ontvangen. Verkoper was duidelijk.\r\nDus de auto gekocht. Afleveren ging ook netjes en zoals ik het verwacht.

Auto gekocht waarin trilling zat afspraak dat trilling verholpen zou zijn koop doorgaat. Helaas was trilling niet weg maar verdere afspraken keurig nagekomen ook door verkoper die e.e.a. Overgenomen had i.v.m vakantie van zijn collega. Prima afgehandeld.