Goed gesprek en onderhandeld over aankoop

De aankoop van deze Nissan paste perfect in het plaatje van een jongere luxe occasion met automaat en trekhaak en sterke motor. Ook hebben we de service en garantie bepalingen met elkaar besproken en dat geeft een vertrouwd gevoel, dat je veilig op weg kunt. Na de proefrit is ook de inruil van onze oude auto geaccepteerd, zoals deze is aangeleverd met lichte schade. Wij vonden het een redelijk aanbod, wat wij ook hadden ingeschat. Wij hopen met deze aankoop nog vele km’s te maken en zullen ook het onderhoud bij Autobedrijf Boks laten uitvoeren.

Correcte afhandeling

Na aankoop van mijn auto helaas na een dag alweer terug met een sensorstoring. Tijdens de testrit (die veel langer was) nergens last van gehad. Tijdens een kop koffie (met excuses) is de auto uitgelezen en de betreffende sensor gevonden en besteld. De fspraak voor vervanging meteen gemaakt, en de leenauto staat klaar....! Vervelend is het altijd, maar pas als het niet opgelost word is het écht vervelend. De nazorg/garantie is iig goed geregeld zonder gezeur. Ga zo door! (Al hoop ik er niet te vaak gebruik van te hoeven maken)

Fijn bedrijf waar de service hoog staat!

Onze auto gekocht bij dit bedrijf. Tijdens de verkoop zijn we heel goed behandeld, maar ook na de verkoop kunnen we voor alle vragen en service bij ze terecht! Heel erg blij dat we deze tip gekregen hebben.

Klantvriendelijk bedrijf

Autobedrijf Boks is een klantbedrijf, denkt met je mee! Geeft goed advies en neemt de tijd om jou vertrouwd te laten worden met de auto die bij je past. Je voelt je er welkom! Je wordt gezien. En of je nu een goedkope of dure auto koopt, je voelt er een geziene klant. Inmiddels rijden wij met verl plezier en een goed gevoel rond in een auto gekocht bij Autobedrijf Boks!

Vertrouwd en ontzorgt!

Al jaren klant voor onderhoud en ook nu weer super geholpen! Volgende dag een auto helemaal mooi en klaar die ik gekocht heb omdat de reparatietijd door drukte en grootte van reparatie wel drie weken kon duren. Voor ons zijn het Kanjers!

Gisteren onze mooie Mercedes A Klasse gekocht bij jullie. Alles verliep zeer keurig en netjes. Zeker de moeite waard om een kijkje te bemen bij autobedrijf BOKS als u een nieuwe auto wilt kopen. Wij werden met de hele koop buitengewoon goed geholpen door Antoine. De klantvriendelijkheid, het meedenken, het alert reageren, de communicatie, kortom alles was perfect!! Met speciale dank aan Antoine!

Verre weg het beste autobedrijf waar ik ooit geweest ben.

Ik was al een tijdje opzoek naar een mooie aangeklede VW T-roc, al bij meerdere autobedrijven geweest. Ik kwam in contact met Antoine, mijn wensen doorgeven en in nog geen 3 uur tijd heeft hij de perfecte auto gevonden. 3 weken later stond hij klaar om op te halen. De auto zag er als nieuw uit en rijdt geweldig.

Helemaal TOP!!!!!!

Super service, onlangs mn nieuwe GTI-tje opgehaald. In 1 woord geweldig afgeleverd!!!! Met speciale dank aan Antoine!!!

Wat een fantastisch fijne service en heerlijke koffie! Heel fijn en bijzonder plezierig geholpen door Antoine. Goed advies gekregen ook wat betreft de autoverzekering. Kortom een geweldig auto bedrijf, wij blijven klant!

Ondertussen 3x een auto gekocht bij Boks! De service, klantvriendelijkheid, open en transparante verkoper maken dat het vertrouwen in het bedrijf groot is! Zelfs nadat wij een ongeluk hebben gehad, heeft Antoine, (de verkoper) alles uit handen genomen! Niet alleen uiteindelijk een nieuwe auto verkocht, maar hij heeft zelfs de verzekering in kennis gesteld, via de verzekering 30!!! Dagen een leenauto geregeld en deze thuis afgeleverd! Hier stopt de service dus niet bij het verdienen van een marge! Hier wil je terug komen.

Goed, betrouwbaar bedrijf

Ik heb opnieuw een auto gekocht bij Boks. Mijn vorige auto (ook van Boks) is goed en deskundig onderhouden. Reden om weer naar Boks te gaan. Je wordt er correct geholpen, een deskundig verkoper helpt je met je keuze en stuurt op tijd de nodige gegevens door. Ook deskundig zijn de antwoorden die je krijgt op latere vragen. Fijn geholpen. Ik kwalificeer Boks als een betrouwbaar bedrijf dat je ten allen tijde afdoende helpt tot tevredenheid.

Vandaag mijn VW Golf 7 opgehaald. Wat een prachtige auto en super netjes afgeleverd. Heel goed geholpen door Jan-Willem van Veenendaal. Deal was snel gesloten. Duidelijke uitleg over de auto en afleverpakket. Ik zou een ieder aanraden hier een auto te kopen ook gezien de prachtige voorraad aan auto's voor ieder wat wils. Prachtige showroom met een hartelijke ontvangst en geen opdringerige verkopers. Ga zo door!!!

topbedrijf

Boks Autobedrijf. Nou daar ga je dan, wij hebben wederom een auto gekocht bij Boks, waarom ?? uiteraard allereerst omdat wij zeer tevreden zijn met de auto’s die wij tot nu toe gekocht hebben. Voor het eerst hebben wij een Hybride aangekocht, niet alleen voor het milieu maar ook door de extreem hoge benzine prijzen, dus twee vliegen in 1 klap. Niet dat wij zomaar een auto kopen maar we waren gewoon even aan het kijken, bij dit bezoek werden wij aangesproken door de heer Robert Baksteen, nou dit was een schot in de roos, eerst koffie en een praatje waarna wij huiswaarts wilden keren, echter Robert had van de heer Boks vernomen dat wij wel interesse hadden in een Ford Puma, deze had hij net binnen dus mochten wij even proefrijden waarna wij direct verkocht waren. Het is niet de eerste keer bij Boks maar regelmatig dat wij vrij snel een auto bij hun afnemen en dat al ruim 30 jaar volgens mij, dit tot op heden naar alle tevredenheid. Bij Boks en zijn werknemers staat aandacht en zeker niet te vergeten garantie en onderhoud in hoog vaandel, dit vinden wij als klant zeker prijzenswaardig. Bij deze bedanken wij de het autobedrijf Boks voor wederom een mooie en plezierige auto, ook Robert Baksteen bij deze bedankt voor de aandacht, koffie en tijd die je aan ons hebt besteed, mede daarom zullen wij vaste klant blijven aangezien de koffie altijd warm is en de auto altijd naar tevredenheid afgeleverd worden. Tot de volgende zouden wij zeggen, maar u kent ons we komen zeker aan voor een kop koffie. Met vriendelijke groet, Familie H.P. Hoogeveen

Fijn bedrijf,prettige verkopers,goede service.

We hebben door de jaren heen nu onze 3e auto hier gekocht . Fijn geholpen door de verkoper in een goede ontspannend sfeer, de peugeot 2008 uit 2016 is keurig afgeleverd en bevalt goed.

Great service.

Few weeks ago I picked up my very first car - Fiat 500. Excellent service delivered by Jan - Willem Veenendaal. When the car was ready to be picked up it was deliverred with a nice ribbon, looked as a gift. So nice! Honest service, expertise and no forcing to buy.

• Would you recommend us? Yes

Voortreffelijk, eerlijke mensen met kennis van zaken en service!

Samen met mijn dochter hebben we de Renault Twingo 30 mei jl. opgehaald. De auto is zeer goed afgeleverd door Jan - Willem Veenendaal. De eerste kilometers zijn al door mijn dochter gemaakt en ze geniet ervan zoals het hoort! De prachtige showroom van Autobedrijf BOKS is aan te bevelen voor auto liefhebbers, maar zeker ook voor 'de gewone man', mede omdat het personeel affiniteit hebben met auto's, hartelijk en eerlijk zijn zonder opdringen om te kopen, Met name van afleveren kunnen veel 'autobedrijven' hier nog van leren!

Helemaal goed

Op tweede paasdag een Ford Fiesta gekocht nadat we prima geholpen werden door verkoper Jan Willem Veenendaal. Auto rijdt heerlijk, we zijn zeer tevreden.

Perfect geholpen! Aanrader

Zeer goed geholpen.

Vandaag mijn nieuwe auto opgehaald Zoals altijd alles weer goed verlopen. Zeker een aanrader om bij gerrit boks een auto te kopen. Zeer vriendelijk personeel. Verkoper Robert bedankt.

Ik kan een mooi verhaal houden over de firma Boks maar volsta in het kort. Ik ben meer dan tevreden over het gehele proces van aankoop tot aflevering. Geen enkele aanmerking over de gehele procedure. Ik dank de jonge heer Guido Boks voor een meer dan perfecte samenwerking in deze. Daarbij niet onbelangrijk mijn echtgenote is bijzonder blij met haar DS3. Hartelijk dank voor de uitmuntende service.

Professioneel en eerlijk bedrijf

We hebben bij autobedrijf Boks wederom ( tweede keer ) een auto gekocht ( ingeruild). Wij zijn bijzonder goed te spreken over dit bedrijf . Eerlijk en professioneel , ze nemen alle tijd voor je , en je word zeer goed geadviseerd . Na een week konden we de auto afhalen en alles is perfect volgens afspraak verlopen . De auto is werkelijk top afgeleverd . Autobedrijf Boks is een echte aanrader . Een bedrijf dat word gerund door sociale en deskundige mensen .

Geweldig en TOP bedrijf!!!!!

Wij hebben in december 2021 bij Boks een gebruikte Range Rover Evoque gekocht. Onze huidige auto konden we netjes inruilen. Onze ervaring met Boks is zeer goed en zeker voor iedereen aan te raden. Zeer, maar dan ook zeer vriendelijke mensen en je voelt je direct thuis bij Boks. Service is top en ook de aftersales is geweldig. Ze regelen alles keurig en niets is te veel bij Boks. Alle mensen bedankt voor de geweldige ervaring, goede service en natuurlijk onze prachtige Evoque. Onze volgende auto wordt echt alleen nog bij Boks gekocht... Mensen zoek niet veder en ga naar Boks in Apeldoorn, daar krijg je geen spijt van... TOP!!!!!!! Ron en Rina Wageningen

Meer dan een goede service

We kwamen een proefrit maken in een Audi Q2. De auto was een prima auto, maar was niet de auto voor ons. Samen met Jan-Willem hebben we gekeken wat wel de juiste auto was voor ons. Uiteindelijk zijn we op een nieuwe Seat Leon Hybride uitgekomen. Dit alles dankzij het geduld en de professionele hulp van de garage!

Plezierig, professioneel en ongedwongen contact met de verkoper

Een fijne ervaring om bij Boks een auto te kopen. Ze nemen de tijd voor je en je krijgt op al je vragen een professioneel antwoord. Het is een feestje om in mijn nieuwe auto te rijden!

Eerlijk en professioneel!

Fijn en professioneel geholpen door Robert. Geen verkooppraatjes maar gewoon duidelijke uitleg. Uiteindelijk voor een andere auto gegaan dan dat we in eerste instantie dachten door 't goede advies van Robert. Ook goede prijs inruilauto gekregen. Afhandeling ook zeer professioneel en prettig. Wij raden dit autobedrijf zeker aan!