tevreden met mij nieuwe auto.

top bedrijf ben super geholpen door de verkoop mederwerker (Jan willem) aanrader

Zeer tevreden.

Bij Boks een peugeot 3008 gekocht. Verkoper Niek heeft ons goed geïnformeerd en had alle tijd voor toelichtingen en een goed gesprek. Gaf ons een een goed gevoel. Komen er zeker terug. Aanbevolen, zowel het bedrijf alsmede de verkoper. Top !

Aanrader!

Klantvriendelijk, goede inruilprijs gehad en blij met mijn "nieuwe" auto.

goed ontvangst

inmiddels voor de 3e auto terecht bij boks! dat zegt denk ik al genoeg. snelle goede service, mee denkend. altijd wel iets passends. met name Antoine is een topper!

Goed bedrijf!

Zeer net bedrijf met een professionele uitstraling. Vriendelijke verkopers die niet opdringerig zijn. Groot aanbod aan auto’s, voor ieder wat wils. Ze denken goed met je mee en handelen alles netjes en snel af. Zeker aan te raden dus!

Snelle service

Een week geleden heb ik een Opel Corsa gekocht bij autobedrijf Boks. Mijn ervaring is zeer goed. Er is sprake van een zeer goede service en zeer snelle service. Met een tevreden gevoel ben ik na een testrit naar huis gegaan met een kwalitatief uitstekende auto.

Geweldig resultaat Chip tuning

Twee manden geleden hebben ze mijn auto, een Ford Transit connect met een 1.0 ecoboost (benzine) motor voorzien van nieuwe software. Het vermogen ging van 100PK naar 130PK en het koppel werd ook sterk verbeterd. Direct goed gebruik van kunnen maken tijdens de vakantie met caravan. Het rijden, inhalen en berg-op was een verademing. ook zonder caravan loopt de auto mooier. Stiller en gelijkmatiger. Het nadeel van duurdere benzine (98 ipv 95) wordt goed gemaakt omdat de auto ruim 10% zuiniger rijdt. Al met al een prima investering die door autobedrijf Gerrit Boks prima is uitgevoerd.

goede service, goede auto

Van de week onze Hyundai i20 van 2018 opgehaald, was perfect schoongemaakt, rijd heerlijk, en de service van Jan-Willem was geweldig. Erik en Koula uit Almere.

uitstekende service en klant gericht

Mijn 3e auto inmiddels bij Boks gekocht met altijd de hoogste inruilwaarde voor mijn auto. uitstekende service en altijd klant gericht.

Zeer goed geholpen door Jan-Willem Veenendaal

Ben heel blij met mijn hele mooie BMW M2. Verkoper Jan-Willem Veenendaal reageerde telkens alert en behulpzaam.

Nog nooit zulke service gezien!

Ik heb 'savonds laat via marktplaats een vraag gesteld over een auto en een inruilvoorstel. Ik kreeg bijna direct een antwoord en een keurig inruilvoorstel. Ik wilde graag de aan te schaffen auto zelf bekijken maar ik woon op 2,5 uur rijden afstand van deze garage. Ik kon zelf pas over 1,5 week komen kijken. Ik werd de andere ochtend gebeld. Als we het eens konden worden over de prijs wilde ze de auto wel even bij mij voorrijden. En zo gebeurde het dat de nieuwe auto keurig netjes werd voorgereden! De service gaat dus ver voorbij de openingstijden en de drempel van de showroom. Hier kunnen de erkende merkdealers echt nog wat van leren! Hier staat de klant (en de auto) echt centraal.

Zag de advertentie staan en ben het weekend gelijk gaan kijken. Ben geholpen door Antoine, heel fijn in contact en kijkt naar de mogelijkheden voor de klant. Proefrit gemaakt en na een uur was de deal gesloten. Ondanks de afstand vanuit Zoetermeer een autobedrijf wat zeker mijn aanbeveling krijgt. Top service rondom de auto's en aflevering. Rij met veel plezier rond.

Dikke prima

Nadat ik van een verkoper een verkeerde indruk kreeg, maar autobedrijf Boks een 2e kans heb gegeven moet ik zeggen dat ik meer dan goed ben geholpen door Gerrit, hij nam uitgebreid de tijd en zijn we er samen uit gekomen sinds vandaag trotse eigenaar van een super mooie BMW de afhandeling met Gerrit ging zeer vlekkeloos de auto stond mooi gepoetst op mij te wachten en na een lekkere bak koffie en een gezellig gesprek heb ik de auto in ontvangst genomen. Kortom service op en top geregeld en ik zou er zo weer een auto kopen! Mocht er wat zijn zijn ze bereid je te helpen en dat is een zeer fijn gevoel want voor een jong iemand zoals ik is het niet een broodje van de bakker die je koopt. Gerrit Boks bedankt voor de goede service en het vertrouwen, wie weet tot in de toekomt !

Super bedrijf

Wat een super bedrijf duidelijke uitleg en informatie zeer behulpzame personeel vooral Antoine wat een gezellige vent is dat eerlijk en zeer behulpzaam. Bij hem een bmw gekocht en zal zeker terug komen als ik die bmw wil inruilen want heb de vorige auto bij een andere autobedrijf gekocht die ook op tv reclame komt nou ik moet zeggen dat autobedrijf Gerrit boks een veel vertrouwelijker en behulpzamer overkomt dan de garage wat misschien kwa naam groter is maar een zeer onbehulpzaam is en niet eerlijk àlles uitlegt Antoine ik wil je nogmaals bedanken voor de heldere duidelijke eerlijke en gezellige gesprek

Top service!

Geholpen door Antoine, heel fijn in contact en kijken naar de mogelijkheden voor de klant. Top service rondom de auto's en aflevering. Rij met veel plezier rond en kom zeker terug bij Antoine voor me volgende auto!

Geweldig!

Hele fijne garage en vriendelijk personeel! Auto werd netjes en schoon aangeleverd. Geweldige service en hier blijf ik in onderhoud!

fijne garage met erg vriendelijk personeel

in september 2020 een occasion gekocht. In de periode van de garantie wat kleine ongemakken opgetreden. Alles met een vriendelijk gezicht opgelost. Ook het contact tijdens de reparaties en het melden dat de auto weer gereed stond, verliep erg prettig en probleemloos. Dus voor garage Boks mijn chapeau specifiek voor de reparatie afdeling.

Erg goede service

Onlangs een BMW X1 aangeschaft. De auto had enkele gebruikerssporen welke goed zijn weggewerkt (bijna volledig verdwenen). Verder erg tevreden over het contact en de afhandeling.

Zeer goede service

Ik heb een zeer goede ervaning met Autobedrijf Gerrit Boks. Erg vriendelijk geholpen door Antoine. een man van zijn woord afspraak is afspraak.

Klant vriendelijk en zeer goed geholpen.

Zeer goed geholpen door Antoine, goede vriendelijke service vooral in deze coronatijd. Proefrit gemaakt en na een uur was de deal gesloten. Ondanks de afstand vanuit Eindhoven een autobedrijf wat zeker onze aanbeveling krijgt. Patrick

Klantvriendelijk, goede service en aftersales

Inmiddels mijn tweede auto hier gekocht, en in een informele prettige sfeer, waar Antoine goed de tijd voor me nam, konden we goed zaken doen. Gisteren mijn mooie BMW M140i opgehaald, waar zelfs de kleinste plekjes en velgschades waren gerepareerd en gespoten, en preventief nog nieuwe remschijven en remblokken gemonteerd waren. Als nieuw stond hij erbij, klasse gedaan! Auto ván een liefhebber, vóór een liefhebber..;-)

Mooie auto’s, perfecte service!

Van de week mijn BMW 1-serie opgehaald. Auto gekocht incl. chippen, afneembare trekhaak montage en de achterbumper is volledig gespoten! Zelfs nadat het geld overgemaakt is kreeg ik nog een appje dat er nog wat deukjes gevonden zijn, zonder over geld te praten keurig eruit gehaald. Tevens super netjes gewassen en schoongemaakt, binnen als buiten. Auto was werkelijk als nieuw bij het ophalen! En wat een verschil na het chippen! Snelle en fijne communicatie o.a. via whatsapp. Ideaal! Nogmaals bedankt Antoine voor de snelle service en het meedenken!

Vriendelijk, betrouwbaar en behulpzaam

Hele goede ervaringen mee, goede service, vriendelijk en betrouwbaar. Kwamen me zelfs helpen Toen ik met de auto door een eigen fout vast kwam tezitten in een kuil.

Geweldig bedrijf het oor voor de klant

27-11-2020 Pech met mijn auto s'morgens om 7 uur een belletje en ze waren er voor mijn super vriendelijk en heel behulp zaam hebben de auto open gemaak want had de accu leeg hebben hem voor mijn gestart en kon mijn weg vervolgen Dank u wel

Auto nr 7 bij deze top garage. Heel blij met de aflevering hij ziet eruit als nieuw en als verassing nog wat extra dingetjes gedaan. Wederom super blij met jullie allemaal. Team Boks bedankt en met name Gerrit, Antoine en Rutger.