Vriendelijk, professioneel en problemen worden snel en vakkundig opgelost!!

Ik heb een Audi A3 cabrio occasion bij Boks gekocht. Alles keurig verzorgd. Bij vragen of problemen wordt het keurig opgelost. Top!

Vandaag onze auto opgehaald hier begrijpen ze tenminste hoe je met klanten om moet gaan rustig aan de koffie en tijd voor een geintje geweldig alleen al voor de gezelligheid zou je elke week een nieuwe auto daar kopen

Service hoog in vaandel

Al meerdere auto’s bij autobedrijf Gerrit Boks gekocht. Verkoper Niek is altijd bereid om mee te denken en zoekt eventueel ook naar auto’s die zij nog niet hebben staan. Auto wordt super afgeleverd en zijn flexibel om ook in de avonduren langs te komen. Ook alle auto’s altijd in onderhoud gehouden bij Boks. Erg tevreden!

Top geholpen, waarbij mijn wensen zijn hoord en waargemaakt

Erg fijn geholpen en geadviseerd. Samen gekeken naar mijn wensen en de mogelijkheden. Hierdoor zijn we samen tot een passende overeenkomst gekomen. En rijd ik inmiddels heerlijk rond in mijn Citroën DS3.

Na lang zoeken een mooie Volvo V60 hybride gevonden bij Boks, vriendelijk geholpen door Antwan, en de deal snel gesloten, top. Nog een extra laadkabel nagestuurd, wij zijn helemaal tevreden.

Meer dan geweldig

Nadat we jaren in onze auto welke we destijds nieuw hebben gekocht bij autobedrijf Gerrit Boks hebben gereden,werd het tijd om deze in te ruilen voor iets wat aan onze wensen zou voldoen. Bij aankomst werden we zoals gewoonlijk erg vriendelijk te woord gestaan door de aanwezige mensen in de fantastisch showroom waar voor ieder zijn budget vaak iets te vinden is. Wij zochten een auto die er op dat moment niet stond,maar nadat wij hadden aangegeven wat onze voorkeur had,gingen ze voor ons op zoek naar het voor ons geschikte model. En deze hebben ze voor ons gevonden na een geheel vrijblijvende testrit zijn we tot aankoop over gegaan en hebben de auto in ons bezit. Tot op heden erg tevreden en veel lof over de klantvriendelijke en service gericht autobedrijf

Klantvriendelijk en uitstekende service

Voor het eerst een auto gekocht bij Boks, met garantie. Na verloop van tijd kwamen er wat defecten naar voren die netjes verholpen zijn door Boks. Één week geleden ging de automatische versnellingsbak van de auto kapot en deze werd zonder problemen gerepareerd. Je wordt altijd serieus genomen als klant en het personeel is vriendelijk. Daarnaast heb ik elke keer vervangend vervoer gekregen gedurende de reparaties. Top service en altijd oplossingsgericht.

Fantatische service

Vandaag mijn 'nieuwe' BMW mogen ophalen bij deze garage. Tot nu toe prima service waar menig garage jaloers op zou kunnen zijn. We hadden afgesproken dat de auto voor aflevering nog een grote beurt, wat licht spuitwerk en poetsbeurt zou krijgen. Vrijdag voor aflevering belt de garage, er is een probleem gevonden in het koelhuis, het is minimaal en u kunt er nog mee rijden maar zo willen we niet uw auto afleveren. Dit hadden ze ook niet kunnen doen aangezien ik geen specialist ben maar zonder problemen op hun kosten gedaan. Dit lees je zelden! Dikke pluim voor de medewerkers van deze garage. Ik zou deze garage zeker aanbevelen.

Goede service en klantvriendelijk

Na ruim 7 jaar met een Kia Sportage gereden te hebben ( hand geschakeld ) waren we toe aan een andere auto. Dit keer wilde we een automaat. Enkele weken verschillende websites bezocht vonden we deze auto ( Kia Sportage ) bij dit bedrijf. Op de afgesproken dag stond de auto klaar voor een proefrit. Na onze proefrit waren we gelijk om, de auto was +/- 3.5 jaar oud met weinig km. Fijn gesprek gehad met Antoine . Alles was netjes geregeld toen we hem gingen ophalen. TOP. Zeer mooie overzichtelijke showroom, vriendelijk personeel ,klant is koning.

Prima geholpen

Plezierig gesprek bij eerste oriëntering. op de Toyota aygo. Omdat de website niet goed werkte kwam een week later de aanvraag voor een proefrit via de mail niet door. Gelukkig was de auto bij aankomst wel snel uit de showroom gereden. Na de proefrit was na een plezierig gesprek de koop redelijk snel gesloten. Bij ophalen van de auto zag hij er werkelijk als nieuw uit. Echt fantastische aflevering. Dus een goede ervaring en een bedrijf om aan te bevelen. Henk de Graaf

Goed en zorgvuldig verloop.

Mijn ervaring binnen autobedrijf Gerrit Boks. Na lang zoeken via verschillende websites, apps en vele andere zoekmachines kwam ik uiteindelijk terecht bij dit bedrijf. Na echter een snel en fijn telefoon gesprek heb ik een afspraak kunnen bemachtigen met Etienne die mij vanaf het begin al goed en zorgvuldig heeft geholpen met de aflevering van mijn nieuwe auto. Ik wil u bedanken voor de service.

Top service

Wij zijn al jaren klant bij Gerrit Boks. Ook nu zijn we heel goed geholpen met de keuze voor een nieuwe auto. Bij Gerrit Boks zijn ze eerlijk, vriendelijk, betrouwbaar en heel deskundig. Wij zijn wederom heel tevreden.

Zoals altijd weer een leuke ervaring om bij Antoine een auto aan te schaffen.Deze keer een auto voor de boodschappen.De aflevering voldeed boven alle verwachtingen want de heren Ooteman en Bolhuis hebben veel meer gedaan dan afgesproken.Dit is al de zoveelste keer dat we hier zo blij wegrijden. Wat een top bedrijf👏

goed geholpen en profesioneel advies

ben zeer goed geholpen en geadviseerd over de aankoop van me nieuwe auto, heb het bedrijf gevonden op het internet en ben goed geholpen al met al een zeer goede indruk en ervaring

Uitstekend service, zeer net bedrijf

Wat 'n fijn bedrijf, bij de eerste orientatie had ik het gevoel dat Antione (sales) mij goed begreep. Vandaag (red) heb ik mijn auto mogen ophalen. Op alle vragen die er nog waren, zijn allen afgevinkt. Alles doorgenomen, netjes afgehandeld en geen zorgen vwt de administatie. Met name wil ik Antione (sales) bedanken, dat hij alles tot in de puntjes netjes heeft afgehandeld. Kortom 'n heel fijn gevoel. Thanks Paul

Goede service en klantvriendelijk

Een paar kleine defecten na aankoop van mijn auto zijn keurig in de garantieperiode hersteld. Achteraf bleek er nog wat defect te zijn aan de auto en ook hiervoor is een nieuw onderdeel besteld. Er stond een vervangende auto klaar, terwijl mijn auto gerepareed werd

Super servicegericht

Van onze eerste oriëntatie tot het wegrijden in de nieuwe auto een top service. Pluspunten: uitgebreide aandacht, persoonlijk contact, een oprechte lach en een keurig afgeleverde auto.

Erg klantvriendelijk

We hebben afgelopen vrijdag onze auto opgehaald, deze is keurig afgeleverd! Goede service en we zijn erg vriendelijk geholpen.

Fantastisch

Al jaren klant bij Gerrit Boks Vertrouwd en zeer goede service Vriendelijk en deskundige mensen iedere keer voelt het voor ons als thuis komen.

Zeer net bedrijf

Goed ontvangen, auto top afgeleverd en afspraken goed nagekomen.

fijne snelle service

Eerste ervaring met Garage Boks is goed. Personeel is vriendelijk, persoonlijk en niet opdringerig... Vandaag onze nieuwe auto opgehaald voor veel veilige kilometers. Zeker een aanrader

Klantvriendelijk

Van de week mijn nieuwe auto opgehaald . Ik heb twaalf jaar geleden ook een auto gekocht en nu werd ik wederom weer geholpen door de heer Kruit hij heeft alles netjes geregeld voor ons . Netjes wat een service

Fantastische service!

Vandaag mijn "nieuwe" auto opgehaald. Wat een fijne en goede service van Boks! Auto netjes gewassen/gepoetst, 2 nieuwe voorbanden op het tweedehandsje, overschrijving keurig en snel geregeld net als de vrijwaring van de inruilauto. Keurig mapje voor de autopapieren en sleuteletui. Ik ben super blij met mijn kerstkado :-) De volgende auto komt wat mij betreft weer bij Boks vandaan!

Goede eerlijke service met humor.

Wij hebben nu net onze nieuwe auto voor de deur staan, gekocht bij Antoine van Autobedrijf Gerrit Boks. We zijn keurig en eerlijk geholpen en met humor. We zijn dik tevreden met hoe de verkoop verliep. Het is een occassion, alle kleine dingetjes die we vonden zijn opgepakt en keurig gerepareerd. Antoine dacht fijn mee! Kortom: wat ons betreft een goed adres!

DHR.ANTOINE OOTEMAN /UITMUNTEND!!!

Vanaf het moment dat ik een auto zocht ben ik door dhr. Antoine Ooteman vanaf het begin tot het eind, uitstekend geholpen! Hij deed dat op een vakbekwame, rustige, professionele en duidelijk te begrijpen manier. Dhr. Ooteman nam bovendien ook de nodige tijd om het verkoopproces, wat bij ondergetekende niet altijd even gemakkelijk en duidelijk was, te begeleiden! Ik heb dit alles bij andere autobedrijven in Apeldoorn en ook buiten Apeldoorn, wel vaak anders meegemaakt! Ik kan dan ook niet anders zeggen dan dat Autobedrijf Boks in Apeldoorn in het algemeen en dhr.Antoine Ooteman in het bijzonder zeer aan te bevelen zijn voor de aankoop van een eerlijke,betrouwbare en prijstechnisch goede auto.Hulde aan dhr. Antoine Ooteman/Autobedrijf Boks Apeldoorn, mvr. gr. Willem-Jan!