Klantgerichte en vriendelijke service m.b.t onderhoud van de auto

Zoals altijd weer zeer vriendelijk geholpen. Geen vraag is teveel en er word altijd goed overlegd mbt het onderhoud van de auto. Top!

Hele goede ervaring

Heel goed geholpen door Yves bij de aanschaf van een Volvo XC40. De aflevering was ook een feestje (met strik op de auto). Geduldige en goede uitleg. Zeer blij met de nieuwe auto.

Altijd prima service.

Altijd goede en persoonlijke service.

Fijne persoonlijke benadering

Op zoek naar een goede occasion kwamen we via diverse omzwervingen bij Regie terecht. Een rustig, vriendelijk en deskundig ontvangst door Yves. Zonder de opdringerigheid die we vaak in andere garages hebben ervaren. Heel flexibel in het maken van afspraken. Na de koop ook nog een aantal extra's toegevoegd. We zullen zeker ook in deze garage terugkomen voor onderhoud.

Vlotte niet opdringerige afhandeling

Dit was de tweede occasion die bij Regie Auto's heb gekocht na goede ervaring met de eerste. De gevraagde prijs en de geboden inruil waren gunstig in vergelijking met andere aanbiedingen

Very Good

Everything was available as per schedule. One suggestion if company can also include car cleaning (may be with charge basis).

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Beetje teleurgesteld

Geweldig zoals ik tot twee keer toe werd opgehaald vanwege een recente operatie. Maar toen ik mijn auto wilde ophalen werd ik geconfronteerd met een dikke ijslaag aan de binnenkant van mijn auto. Dat was niet makkelijk om te verwijderen, jammer .

zoals altijd zeer goed

zoals altijd zeer goed

Geweldige service

Aandrijfas gebroken van mijn 15 jaar oude auto. Geen probleem voor Regie Auto's. Vakkundig en snel gerepareerd!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Andere auto gekocht omdat bij mijn vorige weer een dure reparatie moest gebeuren. Prima voorlichting. Denken mee wat passend is. Kom er zeker terug voor de service en het deskundige en het vriendelijke personeel l.

Al jaren gewoon goed

Reeds jaren geleden voordat het huidige pand stond heb ik hier al diverse auto’s gekocht. Met een goede service toen al. Ze hebben zich goed op de markt gezet door hun kwaliteit en service nog meer uit te breiden. Dat ze nu alleen nog maar hoogwaardige auto’s hebben geeft aan dat ze hier ook de garantie naar kunnen geven. Super blij met mijn bijna nieuwe Volvo XC40. Uiteraard hopende dat ik zonder problemen km’s kan rijden.

Super tevreden

Goede service, klantvriendelijk, altijd behulpzaam

Reparatie prima uitgevoerd

De reparatie is prima uitgevoerd, uitvoering volgens wat afgesproken was. De medewerker aan de balie was vriendelijk.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goed en conform afspraak!

Fijne ontvangst en verblijf gedurende de tijd voor een kleine beurt aan mijn auto. Ter plaatse kunnen wachten, met koffie, en binnen de afgesproken tijd klaar. Prima service!!

uitstekende service

We zijn goed geholpen door Yves m.b.t. de aankoop van een auto bij Regie

Ik heb de koop als positief ervaren

Open en eerlijk,en het feit dat deze wagen al vanaf 2015 in onderhoud bij Regie is gaf mij een positief gevoel bij deze wagen. Mensen zijn klantvriendelijk.

Betrouwbaar

Goede service en klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel

Prima!

Fijne professionele benadering en afhandeling!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Direct en correct geholpen, zeer klantvriendelijk behandeld

Zeer klantvriendelijk, direct geholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Altijd goede ervaringen en super klantbeleving

Ongeacht of het voor beurten of verkoop, altijd heel erg tevreden over advies, eerlijkheid, klantbeleving en oplossinsgerichtheid. Inmiddels als gezin 6 auto’s aangeschaft in de loop van de jaren. Als het even kan, dan ook nr. 7.

Zeer tevreden !

Zeer tevreden klant! Vriendelijk personeel.

Om terug te gaan

Vlot, duidelijk, heldere communicatie, vriendelijk

Super goede bediening

Ze staan altijd voor je klaar , goede service.

prima correcte vriendelijke behandeling

in alle jaren nog nooit in de steek gelaten!

Super service!

Een goede ervaring gehad met de aanschaf van een nieuwe auto. Erg goed geholpen en goed geregeld.

Heerderdwarsstraat 36 6224 LT Maastricht

Over Regie Auto's

Al meer dan 38 jaar een begrip in de regio!