In één woord, service!

Dit keer kwamen we voor een kleine beurt. Bij Regie weten ze wat klantvriendelijkheid inhoudt. Terwijl de auto de werkplaats ingereden werd, werden wij naar de binnenstad gebracht Service van de zaak. Na het winkelen stond de auto weer klaar, helemaal nagekeken. Voordelig, betrouwbaar en klantvriendelijk. Wat wil je nog meer?

Staan altijd voor je klaar.

Na het overlijden van mijn man, die in hoofdzaak met de auto bezig was, kreeg ik adequate antwoorden toen ik een piepend geluid hoorde. De oorzaak werd snel achterhaald. Ik kreeg goede instructies waar op te letten toen de winter inviel. Ik voelde mij als klant optimaal gesteund in een moeilijke periode. Het personeel van Regie is altijd vriendelijk en behulpzaam.

prettig geholpen door Maurice

Tóp service

Al 19 jaar klant,.

Heel fijn

Hele goede service

Gastvrij en vriendelijk!

Gastvrije ontvangst van Regies Auto's. Zijn niet opdringerig, nemen te tijd ondanks de drukte. Het garage team heeft de auto perfect afgeleverd.

Gelukkig rekening gehouden met het oppassen van de kleinkinderen ❤️

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijke en kundige service

Altijd een zeer aangename ervaring bij Regie’s.

Leuke Grote garage

Het personeel is heel aardig en behulpzaam. We waren zeer tevreden en zullen zeker terugkomen als er iets moet gebeuren.

Erg goed

Heel aardige,correcte en deskundige mensen. Ze staan altijd voor je klaar!

Fijne garage met klantvriendelijke personeel.

Goede service, we zijn heel tevreden, altijd goed geholpen.

Alles goed geregeld.

Afspraak, auto afleveren, belletje en ophalen.

Altijd een goede ervaring

Goede communicatie, ik werd snel geholpen en alles liep helemaal goed! Kom al zeker 10 jaar bij Regie en kan ze allemaal maar aanraden.

Een goed voorbeeld van de klant is belangrijk

Goede benadering van de technische onvolkomenheden van de auto, zodat de kosten in verhouding staan tot de leeftijd van de auto

zeer tevreden over behandeling van en service aan mij als klant

vanaf aankoop enkele jaren geleden tot nu toe een goed gevoel over de door jullie geleverde service

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Al 12 jaar klant en altijd goed geholpen.

Zeer kundig en service gericht.

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening bij Regie. Ze werken heel oplossingsgericht en denken echt met je mee, vanuit grote expertise.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Klantgerichte en vriendelijke service m.b.t onderhoud van de auto

Zoals altijd weer zeer vriendelijk geholpen. Geen vraag is teveel en er word altijd goed overlegd mbt het onderhoud van de auto. Top!

Hele goede ervaring

Heel goed geholpen door Yves bij de aanschaf van een Volvo XC40. De aflevering was ook een feestje (met strik op de auto). Geduldige en goede uitleg. Zeer blij met de nieuwe auto.

Altijd prima service.

Altijd goede en persoonlijke service.

Fijne persoonlijke benadering

Op zoek naar een goede occasion kwamen we via diverse omzwervingen bij Regie terecht. Een rustig, vriendelijk en deskundig ontvangst door Yves. Zonder de opdringerigheid die we vaak in andere garages hebben ervaren. Heel flexibel in het maken van afspraken. Na de koop ook nog een aantal extra's toegevoegd. We zullen zeker ook in deze garage terugkomen voor onderhoud.

Vlotte niet opdringerige afhandeling

Dit was de tweede occasion die bij Regie Auto's heb gekocht na goede ervaring met de eerste. De gevraagde prijs en de geboden inruil waren gunstig in vergelijking met andere aanbiedingen

Very Good

Everything was available as per schedule. One suggestion if company can also include car cleaning (may be with charge basis).

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Over Regie Auto's

Al meer dan 38 jaar een begrip in de regio!