Als klant van het eerste uur, ben ik nog steeds heel tevreden over Regie!

Goed advies en goede service

Uiterst prettige manier van communiceren. Ze staan echt voor je klaar. Soms even geduld hebben omdat meer mensen deze ervaring hebben maar dan heb je ook wat. Merci!

Klantvriendelijk en professioneel

Altijd even vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fijn bedrijf

De auto voor een kleine beurt gebracht en snel en vlot geholpen.

Alles prima en snel geregeld.

Al jaren klant…en zeer tevreden over alles!!

Al jaren klant…en zeer tevreden over alles!!

Zeer klantgericht en goed in de communicatie

Zeer klantgericht en goed in de communicatie

Topservice en vriendelijkheid

Jarenlang zeer goede ervaring met dit betrouwbaar bedrijf

Top auto's

Super auto gekocht en nu al voor het derde jaar op service beurt service blijft goed

Klantvriendelijk

Service op maat! Goed georganiseerd autobedrijf.

Prima onderhoudsbeurt

Goed advies, vriendelijke service èn goede prijs!

Wij zochten een jonge, betrouwbare Mini Countryman met weinig km's en vonden deze tegen een goede prijs bij Regie Auto's. Daarnaast kregen we een nette inruilprijs voor onze huidige auto. Goed geholpen door Yves; netjes en geen blabla. Kortom, een (niet te vergeten BOVAG) garage die ik aanraad.

Geweldige service

Het ontvangst als je binnen komt is al geweldig. En de service idem. Ik zal zeker indien ik van plan ben een nieuwe auto aan te schaffen niet twijfelen en weer bij Regie binnen stappen. Volhouden mannen.

uitstekende service!

De 'mannen van Regie' zijn zeer klantgericht en vriendelijk. Je voelt je geen ‘nummer’.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

toppers

Klantvriendelijkheid

Mijn nieuwe Toyota supersnel en voortreffelijk afgeleverd.

denken goed mee

Ze denken goed mee om een oplossing te vinden, om de kosten niet ze zeer te laten oplopen. Terwijl men toch blijft voldoen aan de regels van goede kwaliteit.

Geweldige service

Vriendelijk en kundig personeel Zeer goede service. Het bedrijf geeft vertrouwen

Uitstekende ervaring(en)

Inmiddels onze 8e auto binnen het gezin afgeleverd. Professioneel, meedenkenkend, service gericht en klantgericht zijn zeer passende woorden. In alle gevalllen staat de klant voorop. Als vaste klanten drnken wij een juist oordeel te kunnen geven hierover. Hatelijk dank Yves wederom voor je tijd, oplossinsgerichtheid en klantvriendelijkheid, waardoor het aanschaffen van een auto steeds een leuke en fijne aangelegenheid is. Is er iets, geen probleem, alles wordt altijd opgelost.

Altijd top

Top garage met geweldige service.

Al jaren een vertrouwd adres.

Op uitstekende, aangename wijze wat betreft vriendelijkheid, de tijd nemen, uitleg, advies geholpen door Gaston bij de aanschaf van een nieuwe auto. Chapeau!!

In één woord, service!

Dit keer kwamen we voor een kleine beurt. Bij Regie weten ze wat klantvriendelijkheid inhoudt. Terwijl de auto de werkplaats ingereden werd, werden wij naar de binnenstad gebracht Service van de zaak. Na het winkelen stond de auto weer klaar, helemaal nagekeken. Voordelig, betrouwbaar en klantvriendelijk. Wat wil je nog meer?

Staan altijd voor je klaar.

Na het overlijden van mijn man, die in hoofdzaak met de auto bezig was, kreeg ik adequate antwoorden toen ik een piepend geluid hoorde. De oorzaak werd snel achterhaald. Ik kreeg goede instructies waar op te letten toen de winter inviel. Ik voelde mij als klant optimaal gesteund in een moeilijke periode. Het personeel van Regie is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Over Regie Auto's

Al meer dan 38 jaar een begrip in de regio!