Heel fijn

Hele goede service

Gastvrij en vriendelijk!

Gastvrije ontvangst van Regies Auto's. Zijn niet opdringerig, nemen te tijd ondanks de drukte. Het garage team heeft de auto perfect afgeleverd.

Goed geholpen

Gelukkig rekening gehouden met het oppassen van de kleinkinderen ❤️

Vriendelijke en kundige service

Altijd een zeer aangename ervaring bij Regie’s.

Leuke Grote garage

Het personeel is heel aardig en behulpzaam. We waren zeer tevreden en zullen zeker terugkomen als er iets moet gebeuren.

Erg goed

Heel aardige,correcte en deskundige mensen. Ze staan altijd voor je klaar!

Fijne garage met klantvriendelijke personeel.

Goede service, we zijn heel tevreden, altijd goed geholpen.

Alles goed geregeld.

Afspraak, auto afleveren, belletje en ophalen.

Altijd een goede ervaring

Goede communicatie, ik werd snel geholpen en alles liep helemaal goed! Kom al zeker 10 jaar bij Regie en kan ze allemaal maar aanraden.

Een goed voorbeeld van de klant is belangrijk

Goede benadering van de technische onvolkomenheden van de auto, zodat de kosten in verhouding staan tot de leeftijd van de auto

zeer tevreden over behandeling van en service aan mij als klant

vanaf aankoop enkele jaren geleden tot nu toe een goed gevoel over de door jullie geleverde service

Top service

Top service

Al 12 jaar klant en altijd goed geholpen.

Zeer kundig en service gericht.

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening bij Regie. Ze werken heel oplossingsgericht en denken echt met je mee, vanuit grote expertise.

Klantgerichte en vriendelijke service m.b.t onderhoud van de auto

Zoals altijd weer zeer vriendelijk geholpen. Geen vraag is teveel en er word altijd goed overlegd mbt het onderhoud van de auto. Top!

Hele goede ervaring

Heel goed geholpen door Yves bij de aanschaf van een Volvo XC40. De aflevering was ook een feestje (met strik op de auto). Geduldige en goede uitleg. Zeer blij met de nieuwe auto.

Altijd prima service.

Altijd goede en persoonlijke service.

Fijne persoonlijke benadering

Op zoek naar een goede occasion kwamen we via diverse omzwervingen bij Regie terecht. Een rustig, vriendelijk en deskundig ontvangst door Yves. Zonder de opdringerigheid die we vaak in andere garages hebben ervaren. Heel flexibel in het maken van afspraken. Na de koop ook nog een aantal extra's toegevoegd. We zullen zeker ook in deze garage terugkomen voor onderhoud.

Vlotte niet opdringerige afhandeling

Dit was de tweede occasion die bij Regie Auto's heb gekocht na goede ervaring met de eerste. De gevraagde prijs en de geboden inruil waren gunstig in vergelijking met andere aanbiedingen

Very Good

Everything was available as per schedule. One suggestion if company can also include car cleaning (may be with charge basis).

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Beetje teleurgesteld

Geweldig zoals ik tot twee keer toe werd opgehaald vanwege een recente operatie. Maar toen ik mijn auto wilde ophalen werd ik geconfronteerd met een dikke ijslaag aan de binnenkant van mijn auto. Dat was niet makkelijk om te verwijderen, jammer .

zoals altijd zeer goed

zoals altijd zeer goed

Geweldige service

Aandrijfas gebroken van mijn 15 jaar oude auto. Geen probleem voor Regie Auto's. Vakkundig en snel gerepareerd!

Andere auto gekocht omdat bij mijn vorige weer een dure reparatie moest gebeuren. Prima voorlichting. Denken mee wat passend is. Kom er zeker terug voor de service en het deskundige en het vriendelijke personeel l.

Al jaren gewoon goed

Reeds jaren geleden voordat het huidige pand stond heb ik hier al diverse auto’s gekocht. Met een goede service toen al. Ze hebben zich goed op de markt gezet door hun kwaliteit en service nog meer uit te breiden. Dat ze nu alleen nog maar hoogwaardige auto’s hebben geeft aan dat ze hier ook de garantie naar kunnen geven. Super blij met mijn bijna nieuwe Volvo XC40. Uiteraard hopende dat ik zonder problemen km’s kan rijden.

Over Regie Auto's

Al meer dan 38 jaar een begrip in de regio!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.