Natuurlijk moet ik nog kilometers maken maar de service is honderd procent.

Heel goede service

Ik ben nu al een aantal keer bij Regie auto’s geweest voor onderhoud en bandenwissel. Mijn ervaring is super. De medewerkers zijn heel vriendelijk. Als er een grote en duurdere reparatie moet worden gedaan, bellen ze je op om te overleggen en te adviseren. Ook vind ik het fijn dat ik mijn auto ‘s ochtends kan inleveren, en na mijn werk weer kan gaan ophalen. Daarnaast is de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend!

Oké

Goed geholpen met uitzoeken en keuze maken.

Duidelijke verkoper , snelle afhandeling

Flexibel

Perfect!

Zoals altijd goed geholpen bij regie auto’s. Opnieuw heeft gaston crijns ons voorzien van een geweldige auto en perfecte service!

Subliem! Wat een service, uiterst gastvrij en klantvriendelijk en professioneel!

Ik kan niet anders met meer dan lof over Regie auto’s spreken! Met kwaliteit in service en klantgerichtheid ten top. Vanaf de eerste stap binnen tot aan de sleutel overdracht van het ophalen van je nieuw blikkende auto!

Zeer vertouwd en geen nonsens

Mijn ervaring is dat je zonder domme praatjes en overbodige verkoop nonsens eerlijk en op gelijk niveau benaderd wordt. Een ervaring die ik iedereen kan aanraden. Gaston chapeau!!!

Super personeel en super service

Wij hebben een auto gekocht middels lease en dit hebben ze tot in de puntjes goed geregeld, met name Gaston.

Altijd goed geholpen geworden.

Al mijn 3e auto gekocht, dus her vertrouwen is er zeker! Er word aandacht aan je besteed, dat geeft een goed gevoel.

Vlotte communicatie en komt afspraken na!

Fijne mensen met verstand van zaken. Komen alle afspraken na en nemen rustig de tijd voor de klant. Door het goede gevoel bij Regie Auto's meteen een deal gemaakt. Import en levering duurde wat langer, maar dat heeft niet aan Regie Auto's gelegen.

Service staat bij Regie hoog aangeschreven

Of je nu komt voor apk keuring of grote beurt/ aanschaf nieuwe auto , je wordt altijd goed en deskundig geholpen. Top bedrijf!

Vriendelijke en uutstekende dienstverlening

Vriendelijke en vakkundige dienstverlening

Top service

Bij de verkoop werd er alle tijd voor je genomen en alles goed uitgelegd niks was teveel proefrit e.d de aflevering een woord geweldig chapeau

Klantgericht

Er is rust in de showroom en werkplaats. Er wordt geluisterd en duidelijke informatie verstrekt De gemaakte afspraken worden nagekomen.

Aankoop en inruil gebeurde zonder poeha, kort samengevat een fijne ervaring

Het persoonlijk contact met zowel Guido als eigenaar en zijn personeel verliep op een prettige manier. Achteraf jammer dat ik mijzelf niet beter had geïnformeerd over het aanwezige systeem navigatie ( origineel command of ander systeem ). Eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggen.

Geweldig!!

Wat een autogarage!!In één woord geweldig!! Een prachtige auto gekocht bij Regie en heb er 135 km enkele reis voor moeten rijden. Maar die waren het dubbel en dwars waard!!

Prima en snelle service

Vriendelijk personeel, behulpzaam en eerlijk. Vakmanschap.

• Reden bezoek N.v.t.

X

X

Prima vriendelijke en vlotte service

Zoals gezegd... Prima, vriendelijke en vlotte service

Pro

Afstand van 210 km afgelegd om een specifieke auto te bekijken, G. was eerlijk in zijn verhaal en evt geschiedenis van de auto, op de valreep (voor sluitingstijd) nog een auto bekeken en na proefrit aangeschaft met inruil. Transition van auto's was ook smooth, auto werd afgeleverd op huisadres en mijn "oude" auto meegenomen. Enige issue was dat de (2) banden volgens KwikFit beschadigd waren, maar dit is geen domper geweest voor mij, ik ga voor de 6 sterren.

Super!

Gekocht VW Passat, Ontvangst netjes en beleefd. Proefrit zo geregeld geen enorm gedoe…. Auto piekobello in orde gemaakt voor aflevering en zelfs meer aan gedaan dan gevraagd was. Remmen geserviced en remklauwen als nieuw er weer op. Goede communicatie en auto geleverd met een nette hoeveelheid brandstof terwijl de brandstofhoeveelheidsmeter bijna in rood stond tijdens de proefrit was deze bij aflevering voor 1/4 gevuld. 6 maanden garantie en een prachtige jonge auto met een zeer nette kilometerstand. Vraagprijs en leverprijs beiden in orde. Is mijn tweede aankoop bij Regie. Hoop dat ze deze hoge standaard op peil kunnen houden

Klantvriendelijke benadering.

Prettige ontvangst, snel geholpen.

Je krijgt alle tijd om je keuze te maken.

Regie heeft een mooie collectie auto's voor schappelijke prijzen. Gaston heeft mij prima geadviseerd bij de aankoop van mijn auto. Ook de ontbrekende slotbout van de wielmoeren wist hij binnen een paar dagen te regelen. Ben erg tevreden over de wijze van afhandelen.

Over Regie Auto's

Al meer dan 38 jaar een begrip in de regio!