Echt fijne garage

Op zoek naar een goedkoop klein autootje kwam ik bij garage Verberne uit die had ruime keuze en het zag er allemaal netjes uit

Top service ! Probleem met de banden, kon blijven terugkomen totdat het probleem was opgelost. En dat zonder kosten en een half jaar nadat ik de auto heb gekocht!

Ik heb 1 1/2 maand gehele een tweede hands auto opel astra van 2002 bij autobedrijf Verberne gekocht. Tijdens het verkoop gesprek gaf Rob Verberne aan dat als er wat aan is hij dat op zou lossen. Meestal blijft het bij praatjes en als er daadwerkelijk iets is zijn de meeste niet thuis. Maar dat geldt niet voor autobedrijf Verberne. De koppakking was stuk later bleek er meer stuk te zijn, dat konden we niet zien Hij heeft de gehele reparatie kostenloos uitgevoerd.Dat noem ik service. Ik zou zeggen, mocht je een nieuwe of gebruikte auto zoeken ga dan naar autobedrijf Verberne top service.

Mooie auto\'s ,vriendelijke mensen,goede service.

Gewoon goed!

top gerage

Dit was voor mij de eerste keer dat ik een auto heb gekocht bij een autobedrijf. Hier ben ik achteraf ontzettend blij mee aangezien de service en klantvriendelijkheid van dit autobedrijf TOP zijn!! Gegarandeerd een betrouwbare auto!

Mijn eerste auto kocht ik bij dit autobedrijf en ben er ook gebleven voor het onderhoud. De service was perfect, ze zijn eerlijk en de kosten vallen altijd mee! Daarom ook mijn tweede auto hier gekocht. Tweedehands, dus in principe geen recht op garantie. Maar toen er na nog geen maand een hele nieuwe motor (!!!) in moest hebben ze dit gemaakt zonder kosten in rekening te brengen!! Top dus! Mijn auto is een week weg geweest, kreeg keurig een leenauto mee.

Mijn ervaring is dat je altijd snel goed en correct geholpen word het personeel is altijd behulpzaam en klant vriendelijk.