Prettig geholpen

Goede service Vriendelijk en alles goed uitgelegd

Geweldig familiebedrijf met ouderwetse service

Nadat is heb onderhandeld met de sales mensen Willem en Daan, is de auto met servicebeurt en 6 maanden BOVAG aan mij overhandigd. De afgesproken lakcorrecties zijn gedaan en de DS5 zag er smetteloos uit. Dank voor de goede aflevering.

Vakkundig behandeld, goed gevoel gehad.

Top bedrijf.Goed ontvangen en netjes behandeld.

Betrouwbaar

We werden vriendelijk en professioneel te woord gestaan, wij hadden dan ook meteen een goed gevoel bij dit bedrijf. Wij zijn hartstikke blij met onze auto, hij rijdt heerlijk!

Met vriendelijke aandacht geholpen.

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en met heerlijke humor, kwamen we tot een deal!

Prettig en net bedrijf

Goed geholpen, goede service, goed bod oude auto, grote (!) beurt bij aflevering. + punt : Bij problemen in garantieperiode kan gebruik gemaakt worden van vakgarage in eigen woonomgeving.

Vriendelijk en prettig geholpen.

We werden vriendelijk en prettig te woord gestaan door mensen met een no-nonsens uitstraling. We hebben er een goed gevoel bij en de auto die we kochten voldoet aan al onze wensen.

Verkoper die weet waar hij het over heeft, niet opdringerig.

Via internet auto gevonden. Langs geweest, proefrit gemaakt. Goed gesprek met de verkoper gehad. Alle afspraken keurig nagekomen. Prima auto.

Een prettig bedrijf

Een paar dagen geleden hebben wij een mooie occasion gekocht bij garage Klaver. Wij kenden de garage niet maar het is een prettig bedrijf waar men ontspannen en vriendelijk met de klant omgaat. Daan heeft ons prima wegwijs gemaakt met de nieuwe auto en wij hebben veel zin om met de auto mooie reizen te gaan maken.

Vriendelijk , fijn , behulpzaam en betrouwbaar

Vanuit Leidschendam gereden naar Alkmaar om auto op te halen . Warm onthaal en alles was mogelijk. Zeer fijn . Erg tevreden over de auto . Ze bellen ook nog netjes op na een week of de auto bevalt en of je nog vragen hebt . Prima service zeker aan te raden hier een auto te kopen.

Super goed geholpen. Vriendelijk. Duidelijk. Erg behulpzaam. Fijne mensen

Mijn eerste maar wel gelijk prima ervaring met Klaver Auto

Zowel de eerste kennismaking met de verkoper, zijn begeleiding naar de diverse opties en uiteindelijk de keuze op de inmiddels aangeschafte Citroën C3 Air Cross verliep ongedwongen en met een open houding. Ook het verdere traject van verkoop en aflevering verliep geheel naar wens. De afgesproken onderdelen van de verkoop zijn gevolgd en de uitleg van de auto bij aflevering was ruim voldoende.

Goed geholpen!

Kundige verkoper, goede prijs voor de inruil. Goed meegedacht qua planning van een beurt etc.

Heel goed, correct en vriendelijk geholpen

Vanaf de telefonische kennismaking tot het daadwerkelijk ophalen van de auto heeft het team Klaver ons heel goed geholpen. Op bepaalde onderdelen is prettig en begripvol onderhandeld, zodat we snel tot een akkoord konden komen. De auto is geheel volgens afspraak afgeleverd. Het ontbrekende instructieboekje is meteen na mijn melding opgestuurd en door mij in goede orde ontvangen. Kortom wij zijn heel tevreden met de auto en met het hele proces rondom de aankoop.

Gebruikte auto gekocht. Prima geholpen. Wieldop zat niet helemaal goed, maar geen probleem, mocht een nieuwe bestellen. Na een week werd ik nog gebeld als alles in orde was. Dat is een stuk vriendelijker dan een enquête te mailen. Super!

Wederom, superfijne ervaring bij het kopen van mijn nieuwe autootje, heel fijn team bij klaver auto!

Wederom mijn auto gekocht bij autobedrijf klaver, superfijn meedenkend team, alles is bespreekbaar, het was een feestje daar mijn auto te kopen en nog steeds een feestje om erin te rijden. Dank voor het hele team!

Prima geholpen, fijn bedrijf

Gisteren mijn C5 Aircross opgehaald, speciale wax behandeling laten doen dus de auto stond er glimmend bij. Prettige behandeling, goede en duidelijke uitleg. Bij deze garage had ik het Citroen gevoel wat ik wel mis bij de vele andere dealers waar je kunt kiezen uit b.v. 6 verschillende merken. Dank aan Willem !

Geslaagd met een fijne auto

Goed en prettig geholpen. Fijn bedrijf. Ze komen hun afspraken na. Ben zeer tevreden.

Heel erg goed

Prettig en to the point

Wij zijn goed geholpen door Daan!

Goed en prettig geholpen.

Lekker vlot geholpen

Problemen snel opgelost

Prettig contact

We kwamen binnen voor een proefrit de gevraagde Citroen stond klaar .Na de proefrit wilde we nog eigenlijk nog met een andere Citroen proefrijden . Dit was geen probleem . Het contact met Daan was prettig en duidelijk geen nonsens verhalen. De gekochte Citroen konden we 4 dagen later ophalen , de afleverservice beurt vond 3 weken plaats . We hebben dit als zeer prettig ervaring, dan konden we als er vragen waren dan stellen . Het was ons 1e contact met Auto Klaver en hebben dit als zeer prettig ervaren.

We zijn adequaat geholpen.

We zijn tevreden over de klantgerichtheid. Er is uitgebreid de tijd genomen om ons te adviseren. We konden proefritten maken en de tijd nemen om tot een voor ons juiste keuze te komen. We zijn heel tevreden over het afleveren en rijklaar maken van onze nieuwe auto, alles volgens afspraak. Bij een meningsverschil stond men hier voor open en kwamen we tot een goed compromis. Bij vragen kun je altijd terecht ook na de verkoop.

Fijn en zeer prettig geholpen door de medewerkers

De verkoper was enthousiast en goed op de hoogte van de kenmerken van de auto. De dame aan de telefoon die ik een paar heb gesproken dacht mee aan oplossingen en gaf suggesties. Echt een fijn autobedrijf.

Perfecte service!!

Goede kwaliteit auto, goede service, vriendelijk personeel. Auto Klaver 5 BV heeft van het kopen van een (tweedehands) auto een heel bijzonder/speciaal moment gemaakt ;-)

BERENKOOG 2 1822 BJ Alkmaar