Zou er zeker weer een auto kopen

Zeer prettige ontvangst door Willem en goede begeleiding bij het aankopen van mijn 2e hands auto. Ook het afwerken van alle paperassen is in goede begeleiding gegaan. Heb op dit moment fijne ervaring met mijn aangekochte auto. Wilde graag een auto met een ruime en hoge instap en tevens een automaat stond op mijn verlanglijstje. Een cijfer 8 is het hoogste wat men van mij kan krijgen omdat ik van mening ben dat het altijd beter kan,maar ik zou niet weten wat dat bij jullie zou moeten zijn, maar de ervaring zal het leren. Vooral de 12 maanden garantie spreekt vertrouwen uit Ga zo door met auto's verkopen en de klanten zullen het onthouden.

Vriendelijk, zorgvuldig en naar volle tevredenheid zaken gedaan met cken gedaan met Citroën Klaver

Gastvrije ontvangst Volledige informatie, zonder poespas Heldere inruilafspraken die goed zijn nagekomen. Prima instructie bij levering.

Ik ben zelf al jaren klant, nu mijn man ook en hebben sinds 2 weken onze nieuwe c5 aircross en zeer tevreden over de afhandeling.

Service hebben ze bij Klaver hoog in het vaandel!

Goede service en begripvolle medewerkers.

uitstekend

vriendelijke, efficiente, voorlichting en uitstekende service

Prima dealer,met een gezellig verkoopteam

Fijne mensen die met je meedenken, auto ingeruild en uiteindelijk een andere auto gekocht. Ook de service is goed dit is al langer mijn ervaring. Kortom een fijne dealer

Wederom een hele goede samenwerking aangegaan bij aankoop andere auto

Ook nu weer hele goede ervaringen met Klaver gehad. Van jong tot oud, man of vrouw, de klant en klantvriendelijkheid vind je terug in alle gelederen van dit (familie) bedrijf. Ook al is niet iedereen lid van de familie, het voelt wel als een echt familie bedrijf.

Fijn familie bedrijf met uitstekende service

Kende het bedrijf van een servicebureau van onze c3. Auto, aangeboden via Bovag advertentie op internet, bekeken . Het betreft een Citroën C4. Waren op zoek naar iets grotere auto. Prima geholpen door de verkoopleider en op een nette manier en voor een goede prijs de C3 kunnen inruilen. Totale afwikkeling een pluim waard

Positieve en duidelijk

Duidelijke uitleg.

Superieure klanten bediening en informatie

Bij Klaver 5 BV weet men heel goed, hoe men de klant goed, eerlijk en volledig moet informeren, opdat de klant een vrije en objetieve beslissing over de eventuele aanschaf van eeen auto kan nemen. Er zijn geen verborgen agenda’s De sfeer binnen het bedrijf is zeer (klant)vriendelijk en gemoedelijk. Als klant voel je je zeer welkom bij Klaver 5. Vooral over Willem Wessel zijn wij zeer goed te spreken. Hij geeft de klant alle tijd en rust om alle voor hem/haar belangrijke overwegingen te maken en zaken te regelen. Echt top Willem. Onze volgende auto zullen we weer bij Klaver 5 aanschaffen. En als Willem Wessel tegen die tijd nog bij Klaver 5 werk, dan zullen wij speciaal om de assistentie/interventie van Willem vragen. TOP TOP TOP.

Heeel goed!!!

Werden heel serieus te woord gestaan , met veel kennis van zaken!!

Prima ervaring!

Enigzins ongebruikelijk een nieuwere auto ingeruild voor een oudere (auto stond veelal ongebruikt vanwege gebruik e-auto). Na afhalen direct op vakantie. Beetje spannend (komen er gekke dingen aan het licht?) maar de auto heeft zich kranig gehouden. De verwachting is dus dat we een prima auto hebben aangeschaft. Service en hulp bij ongemakken prima opgelost!

Bij Klaver wordt je serieus genomen.

Ik zocht een C4 Picasso occasion en vond deze bij Klaver in Alkmaar. Ik werd netjes geholpen en geen moeite was teveel om direct de auto uit de showroom te halen voor een proefrit. We hebben een heerlijke auto gekocht voor een nette prijs. De aflevering was niet wat we verwacht hadden: de auto werd aan huis geleverd. De eerste rit veel uitleg gehad van Willem. De auto rijdt geweldig en krijgt over enkele weken een gratis servicebeurt. Alles buiten verwachting

Prettig zaken gedaan te hebben ( weer)

Ook deze keer werden we weer prettig geholpen en geadviseerd door de verkoper. De auto kon snel geleverd worden. Alleen jammer dat de citroen my card, aangeschaft in februari voor Europa niet kan worden omgezet naar de nieuwe auto.

Geweldig geholpen en super aflevering

Wij zijn super geholpen door Willem Wessel en ook de nazorg is super

Nette zaak, duidelijke communicatie en goede afspraken

We hebben daar een showroom model/demo auto gekocht met inruil van onze auto. Na korte onderhandeling tot een nette prijs gekomen en heldere afspraken gemaakt qua garantie. Afhandeling was heel correct, gewoon een nette zaak.

Helemaal top

Goed en vriendelijk geholpen, alles prima uitgelegd. Heel tevreden met de auto en de service.

prettig contact

Wij zijn als nieuwe klant prettig ontvangen en hebben fijne gesprekken gehad met een deskundige verkoper. We zijn dan ook zeer tevreden met onze aankoop en de wijze waarop de transactie tot stand is gekomen.

Het was weer perfect geregeld.

Zie bovenstaand.

We zijn heel tevreden, ze krijgen een 10 plus !

Klaver alkmaar krijgt een 10 plus !

Ik heb het als erg prettig ervaren.

Zeer vriendelijke verkoper die goede informatie verstrekte en alles keurig in orde maakte.

Deskundigheid en ECHTE klantgerichtheid

Leveringsproblemen als gevolg van Corona en oorlog prima gecommuniceerd.

zijn tevreden over de auto,

tijdens de koop zijn we goed geholpen, laagdrempelige benadering

Goed ontvangen, afgesproken de laatste puntjes nog op te lossen. Maar tot nu toe bevalt de C4 naar verwachting.

Goed gevoel

Eerste contact in de showroom voelde vertrouwd aan. Na een proefrit en een accoord over de aanschaf van een occasion werd over de aflevering zeer klantgericht meegedacht door Elke Klaver. Over afleveringsbeurt en de aflevering zelf niets dan lof. Kort samengevat: zijn blij met de auto en met autobedrijf Klaver.