Persoonlijk, ongedwongen, eerlijk en hartelijk.

Toen wij bij klaver autobedrijf een kijkje kwamen nemen of er een auto naar onze smaak konden vinden werden we vriendelijk en vrijblijvend ontvangen, voor vragen of een proefrondje werd alle tijd en professionele uitleg gegeven door Daan, die een goede kennis bezat van álle types Citroën zodat we een betere keuze konden maken welke auto het best bij ons zou passen. Dat is gelukt! Zo blij met onze auto, tis elke dag nog een feestje om erin te rijden! Zowel het kijken als kopen én het ophalen,afhandelen, alles van a tot z was perfect geregeld door dit team. Het was een fijne ervaring om hier mijn eerste eigen auto te mogen kopen! Tot de volgende keer! En nogmaals dank Daan!

Meer dan tevreden!!

Dit was de eerste keer dat ik zelf een auto heb gekocht, Ik ben een vrouw alleen met niet heel veel verstand van auto's. Ja,en dan ben je toch min of meer afhankelijk van de verkoper. Het was al met al een fantastische ervaring. Ik heb in 3 verschillende auto's proef gereden, niets was te veel en Daan Bos was heel geduldig,. Wat ik zelf heel erg belangrijk vind is dat er totaal geen druk en niet gepushed werd,en ik uiteindelijk een fantastische mooie fijne auto onder mijn gat heb. Ik ben dan ook een zeer blij en tevreden klant.

Ongedwongen en klantvriendelijk.

Via mijn werk werd ik getipt om naar Klaver te gaan voor een Citroën. Ik vond het zo leuk dat we als 2 vrouwen door de showroom liepen. Meestal denk je bij een autoverkoop aan een man. Het was ongedwongen en alles is goed uitgelegd. Ontzettend blij met mijn geweldige auto. Zeer tevreden vandaar mijn 10.

Zeer prettige ontvangst bij de garage.

Prettige en deskundige hulp bij het uitzoeken van een nieuwe auto. Zeer goed advies gevraagd en gekregen. We zijn erg tevreden met de nieuwe auto. Alleen mijn linkerbeen is teleurgeseld: het mag niet meer mee doen.

Vriendelijk en correcte behandeling

Je word er prettig behandeld als klant en de afhandeling is snel en correct. Ook na de koop nog contact of alles naar wens is en was. Zeer behulpzaam en goede uitleg over de nieuwe aankoop.

Super goede service

Auto gekocht bij klaver, alles top en netjes geregeld.

Mijn auto waar ik hem nodig voor heb .

Erg goede overzicht op de weg en je bediening , wel wennen aan de sensoren als je in parkeerd ze reageert nog al snel voor de rest deze auto gekocht waarvoor ik hem nodig heb .

Duidelijk een familiebedrijf, overzichtelijk, netjes en betrokken personeel.

Ik voelde me bij “de familie” Klaver bij binnenkomst meteen gezien en serieus genomen. De verkoper had me gebeld omdat hij dacht dat hij precies de auto had, die aan onze wensen voldeed. We hadden wel een storingsmelding. De reden van deze storing werd met zorg verholpen. Nu is alles perfect en ik weet dat ik me in voorkomende gevallen weer gerust kan melden en dat ik goed word geholpen. Een bedrijf om je bij thuis te voelen.

Super geholpen.

Plezierig en vakkundig.

eerlijk en enthousiast geholpen

Hebben twee auto's gekocht, waar wij heel blij mee zijn, super service alles goed verzorgd en goed bereikbaar als je vragen hebt.

Zeer prettig goed behandeld.

goed ontvangst goede service

alles is gegaan naar alle tevredenheid en vriendelijk ontvangen. Goed vertrouwelijk bedrijf.

Geweldig!

Wat een goede service heb ik bij jullie gekregen! Ik heb een fijne auto gekocht en er werken hele aardige en ervaren mensen. Bij een storing wordt dit zo snel mogelijk verholpen. Ik woon 50 km verder en ik kreeg een leenauto mee. Mede hierdoor blijf ik zéker voor onderhoud bij jullie! Een welverdiende dikke tien :-)

Snelle en adequate manier van zaken doen e n een perfecte after-sales.

Vanaf het eerste contact, per telefoon vanwege de covid-lockdown, een snelle en adequate rectie en schriftelijke bevestiging per mail. Verdere onderhandelingen over details naar volle tevredenheid afgerond en de aflevering aller plezierigst. Daarna nog noodzakelijk contact voor afhandeling van papierwerk en ook dat snel en tot volle tevredenheid afgerond. Dus prettige samenwerking en alle afspraken nagekomen. Prima.

Goede service!

Goede service, vriendelijk personeel...kan deze garage zeker aanraden!

Professioneel

Klaver geeft deskundige aviezen over zaken die je meteen van internet haalt. Al hetpersoneel is erg klantgericht.

Perfecte service

Super meedenkend en perfecte service. Heel blij met onze nieuwe auto.

goede communicatie

Contact en service ervaar ik als zeer prettig. Eerlijk advies, correcte benadering en klantgericht. Voel me welkom in deze garage.

Goede en fijne service

Erg klantvriendelijk en goed te bereiken. Ik moest van ver komen dus Daan van Klaver heeft hierover goed meegedacht. Telefonisch onderhandelt, kwamen netjes afspraak na en de auto was meteen rijklaar na de proefrit! Super fijn!

Vertrouwd

Uitstekend geholpen en geweldige service

Het contact verliep bijzonder soepel, aangenaam en constructief. De afspraken die we maakte over de gewenste auto zijn allemaal volledig nagekomen. We hebben de auto ongezien gekocht en dit vertrouwen kan je zeker geven!

Geweldig autobedrijf. Staan heel snel voor je klaar .

Al een paar keer een gebruikte auto gekocht,prima afgeleverd .

Ondanks corona aankoop vlot verlopen.

Na gereden proefrit is alles goed afgehandeld.Ook het geconstateerde sterretje in voorruit werd snel gerepareerd.

Keurige aflevering van onze Citroen C4 Grand Picasso

Niets op aan te merken

Snel, deskundig, vriendelijk en klantgericht.

Binnen een dag stond er een nieuwe auto bij ons voor de deur. De mensen die er werken nemen de tijd voor je en handelen alles zo snel en goed mogelijk af. Ook de papierwinkel helemaal in orde als je de zaak uitrijdt. Hele behoorlijke inruilofferte; hoger dan we hadden verwacht.