• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super en snel geholpen door uiterst vriendelijk en bekwaam personeel! \r\n\r\nOmdat ik een nieuwe auto heb gekocht wilde ik graag mijn Citroën C1 aan mijn moeder geven. Omdat ik graag een goede auto af wilde leveren heb ik aan Klaver Auto, als Citroën specialist, gevraagd dit voor mij uit te voeren alsmede een grondige schoonmaak-/poetsbeurt. Dit alles om mijn moeder het idee te geven dat ze een mooie 2e hands C1 krijgt. \r\nAlles moest op korte termijn termijn geregeld worden. Gelukkig was er binnen een paar dagen mogelijkheid voor Klaver om het gevraagde uit te voeren.\r\n\r\nIk kan niet anders zeggen dat ik het gehele proces als zeer prettig heb ervaren.\r\n-na inspectie zeer goed overleg mbt de uit te voeren taken/reparaties.\r\n-correcte schatting mbt tot de verwachte prijs (uiteindelijk werd alles zelfs goedkoper).\r\n-iedereen was uiterst vriendelijk en bekwaam.\r\n-alle afspraken (en meer*) zijn meer dan nagekomen.\r\n\r\n*Met meer bedoel ik oa het enthousiasme bij het aanbieden van de (glimmende)auto aan mijn moeder na de beurt en schoonmaak. Ze hadden perfect begrepen wat ik bedoelde......erg leuk voor mijn moeder!\r\nTevens hebben ze haar gratis nieuwe vloer matten en een paar nieuwe wieldoppen gegeven!\r\nKlasse, ik kan niet anders zeggen, ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een Citroën C4 uit 2007 gekocht via een handelaar en daar bleek wel het één en ander mis mee te zijn. Eén van die dingen was dat hij schokkerig reed en heel makkelijk afsloeg bij stoplichten of achteruit inparkeren. Ik had dit al bij een andere Citroën dealer neergelegd maar die kon het een testrit niet reproduceren en zei dat het duur kon worden als het inderdaad een uitgebreid onderzoek zou moeten worden. Ik begon er rekening met te houden dat ik er mee moest gaan leren leven dat ik gewoon geen fijne auto had gekocht.\r\nik heb de vraag ook gesteld bij Auto Klaver toen ik daar voor iets anders was en daar kwam na een testritje een mogelijke oorzaak uit. €40 Euro later reed mijn auto eindelijk zoals hij hoorde te rijden. Ik ben een zeer tevreden klant!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klaver Autogroep weet wat er bedoeld wordt met service.\r\nGeen probleem of Klaver Autogroep zoekt en vind een oplossing. \r\nKlaver Autogroep heeft mijn vertrouwen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren het vertrouwde adres voor ons hele gezin. Wij rijden alle 4 een auto van Klaver en zijn zeer tevreden. Als er al eens een probleem is wordt het keurig opgelost. Afspraken worden altijd nagekomen. Klaver snapt het!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De linker voordeur was door een verkeerde manouvre licht uit zijn voegen geraakt. 4 februari naar Klaver, die hebben mij meteen doorgestuurd naar Autoschadeherstel Roos en zij hebben KOSTELOOS de schade gerepareerd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk ontvangen, en geholpen met prijs maken voor de verkoop van mijn andere auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nZe denken mee, indien mogelijk wordt het probleem direct verholpen, zonder al te lang te moeten wachten.\r\nKlantvriendelijk personeel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk, en geheel vrijblijvend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot nu toe alleen maar positief

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ervaring erg goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, duidelijk en komen hun afspraak na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Plezierig!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf positief!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik wil een mat voor de bestuurdersplaats. Kan alleen per set voor bestuurder en bijrijder. Moet ik dan de mat voor de bijrijder weggooien? Antwoord: JA. Wat een service en weggegooid geld.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Geachte heer Lem, Matten worden helaas alleen in een complete set geleverd. Het is vrijwel altijd enkel de mat van de bestuurder die versleten is. Maar toch kunnen we ze alleen als complete set bestellen. Met vriendelijke groet, Elke Klaver

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne en zeer goede service, ik heb zelf geen nare ervaringen met de dealer, als ik onverwachts kom hebben ze altijd tijd , en anders maken we een afspraak....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Korte lijnen met het betreffende personeel. Er wordt als het mogelijk is snel gereageerd om een passende oplossing te vinden.

Over Auto Klaver 5 B.V.

Filter op Taal