Tevreden met mijn 1e auto

Ik ben erg tevreden over de dienstverlening van Klaver. Gemakkelijk contact met zeer vriendelijk personeel.

Ondanks de lockdown toch keurig geholpen bij aankoop auto en proefrit aan huis. Nieuwe auto ook aan huis afgeleverd.

Heel fijn geholpen en onwijs blij met de auto.

Goede service en attente medewerkers

Al sinds 18 jaar een fijn contact met deze garage. Vooraf krijg je een duidelijke kostenopgaaf zodat je nooit voor grote verrassingen komt te staan. Prima service.

Al jaren klant en altijd naar tevredenheid geholpen en geadviseerd

Klantvriendelijk,niet opdringerig, meedenkende, goede service.

Persoonlijke vriendelijke aandacht, niet het gevoel dat je een nummer bent. De verkoper nam de tijd voor ons.

Valt eigenlijk niets aan toe te voegen.

Zeer hulpvaardig, vakkundig en vriendelijk

We hebben een elektrische auto aangeschaft bij Klaver Auto en zijn daarbij zeer goed geholpen. Met de juiste adviezen hebben we een goede keus kunnen maken. We rijden sinds de levering met veel plezier in onze nieuwe auto.

Een auto kopen bij Daan van Auto Klaver is een gezellig feestje!

Ik vind een auto kopen nogal spannend en ik hou niet van onderhandelen. Toch heb ik geleerd dat je dat wel moet doen. Bij Daan voelde ik me op mijn gemak en wat erg belangrijk is, ik heb vooral betrouwbaarheid ervaren. Dit mede door de no-nonsense-instelling. Vriendelijk, open, gezellig, maar ook professioneel. En heel prettig, een mooie prijsje voor mijn inruilauto, onderaan de streep een mooie deal waardoor ik nu de eigenaresse ben van een prachtige en gedegen occassion. En bij de overdracht was het echt een feestje! Daan, de wijn was heerlijk!!

Het gaat altijd over geld! Maar het is mooi als je het gevoel krijgt dat het hier wel mee valt. Hele prettige benadering, kennis van zaken over een goed product. Groeten Bram

Heel goeie ervaring

Word alle tijd genomen bij aankoop en aflevering. Bij ophalen van onze citroen berlingo stond de auto onder een doek maar dacht dat de verkoper een grapje maakte toen hij zei dat hij daar onder stond. Nee dus we mochten hem onthullen en hij maakte een paar foto's heel origineel bedacht . Bedankt dus Daan voor deze leuke aflevering van onze citroen berlingo gaan we niet snel vergeten , gr fam de Jong uit wormer.

Top service.

Onze auto is onder garantie gerepareerd. Gratis leenauto. Zeer tevreden met de service.

Erg vriendelijk geholpen en ontspannen. Ben erg blij met mijn auto!

fijn personeel goed geholpen

goed geholpen nogmaals fijn personeel goede uitleg v.d. auto en we hebben al fijn gereden in onze nieuwe auto. hieraan kan van Mossel nog een puntje aan zuigen (slecht geholpen en geen interesse om onze inruil auto te bekijken). Daan nogmaals bedankt v.d. goede service.

Heel klantvriendelijk bij Klaver.

Uitstekend geholpen door Daan Bos . Worden we vrolijk van .

gaf een goed advies met uiteindelijke de keuze van de juiste auto

Zeer tevreden!

Op één dag twee auto's APK laten keuren. Alles keurig netjes volgens afspraak uitgevoerd. Voor extra werk, niet noodzakelijk voor de APK, is er eerst contact opgenomen voordat het werd uitgevoerd.

Duidelijke uitleg en een goed gesprek

Kwamen met een ander doel, na proefrit enthousiast en een deal gesloten

Gewoon top, altijd leuk om langs te gaan

Heerlijke 'no-nonsens' garage, waar klantvriendelijkheid en service nog echt op nr 1 staat en het ook echt gemeend is.

Zeer net bedrijf met goed oor voor de klant

Goede ontvangst en vervolgens een zeer mooie Jonge Citroën Cactus gekocht voor een eerlijke prijs. Afleveren van de auto verliep vlot en de auto werd heel mooi gepoetst afgeleverd. Dit alles met Bovag garantie.

Persoonlijk en deskundig.

Iedereen stond klaar voor ons.

Fijne aankoop ervaring

Bij aankoop van een occasion op een zeer fijne manier geholpen en te woord gestaan. Duidelijke manier van communiceren en duidelijke voorwaarden/mogelijkheden. Er werd erop aangestuurd om de auto goed uit te testen en daar zoveel tijd voor te nemen als we nodig hadden. Vriendelijk personeel en kwam over als een betrouwbare en professionele autogarage/dealer. Omdat de auto al rijklaar was konden we hem zelfs meteen mee nemen!

Super snel gehandeld

Na m'n eerste en tweede bezoek gebeld door Elke en verteld dat we andere auto gezien hadden, ze heeft snel gehandeld en de auto gekocht, nieuwe APK erop en helemaal nagezien. Super tevreden over de manier hoe alles gelopen is.

Oplichters

Auto APK afgekeurd, kosten voor de reparatie zouden +/- 500€ zijn. Na een uur bij een andere garage + RDW steekproef goed gekeurd. Je gaat naar een dealer omdat je niet opgelicht wilt worden door een achteraf bedrijfje, maar deze dealer is juist DE OPLICHTER.

Inlevingsvermogen

Eind 2019 zijn we over gegaan tot een aanschaf van een Citroën C3. Wat een super mooie auto met vele opties die je kunt bedenken. Na ongeveer 1,5 week hier in gereden te hebben tot de conclusie gekomen dat de auto en ik het samen niet gingen worden. Het lag absoluut niet aan de auto. Een aantal dagen later via de mail contact gezocht met de persoon die de C3 aan ons had verkocht. Hier werd heel snel op gereageerd. ( het was sinterklaas avond.) Reactie was zeer meelevend en er werd een afspraak gemaakt voor de eerste werkdag van de daar opvolgende week. Gevoel van het gesprek die er plaats vond was dat we heel serieus werden genomen. De C3 ging terug naar Auto Klaver. Na aanleiding van ons gesprek om wat voor een andere auto het wel zou moeten zijn, werd er geïnformeerd bij andere collega dealers. Voor ons werd hier ook telefonisch contact mee gelegd voor het maken van een proefrit. Binnen een korte tijd werd een geschikte Mini gevonden en is Auto Klaver over gegaan tot aankoop. Wij kunnen zeggen dat we super tevreden klanten zijn. En zeker niet voor de laatste keer hier een auto hebben gekocht. Elke bedankt.