Inlevingsvermogen

Eind 2019 zijn we over gegaan tot een aanschaf van een Citroën C3. Wat een super mooie auto met vele opties die je kunt bedenken. Na ongeveer 1,5 week hier in gereden te hebben tot de conclusie gekomen dat de auto en ik het samen niet gingen worden. Het lag absoluut niet aan de auto. Een aantal dagen later via de mail contact gezocht met de persoon die de C3 aan ons had verkocht. Hier werd heel snel op gereageerd. ( het was sinterklaas avond.) Reactie was zeer meelevend en er werd een afspraak gemaakt voor de eerste werkdag van de daar opvolgende week. Gevoel van het gesprek die er plaats vond was dat we heel serieus werden genomen. De C3 ging terug naar Auto Klaver. Na aanleiding van ons gesprek om wat voor een andere auto het wel zou moeten zijn, werd er geïnformeerd bij andere collega dealers. Voor ons werd hier ook telefonisch contact mee gelegd voor het maken van een proefrit. Binnen een korte tijd werd een geschikte Mini gevonden en is Auto Klaver over gegaan tot aankoop. Wij kunnen zeggen dat we super tevreden klanten zijn. En zeker niet voor de laatste keer hier een auto hebben gekocht. Elke bedankt.

snelle en proffesionele hulp bij verlichtingsproblemen

Bij het aankoppelen van de caravan kwamen wij er achter dat de verlichting niet goed werkte. Klaver gebeld en binnen een mum van tijd was het probleem verholpen . Wij kwamen niet uit de buurt maar we konden direct langskomen en het probleem was snel verholpen.

Er wordt niet goed geluisterd.

Mijn auto moest voor een onderhoudsbeurt naar de dealer, Er waren wat kleine dingetjes in mijn ogen en dat zou nagekeken worden. o.a de claxon, ruitenwisser achter en het slotje van de achterklep. Ik werd gebeld dat de onderhoudsbeurt en reparaties zo’n €650,00 gingen bedragen. Er was ook het achterruit sproeier pompje kapot a€180,00 Vreemd, dat was het jaar ervoor ook al vervangen. Uiteindelijk bleek het toch niet kapot te zijn. Ik heb het slotje en de ruitenwisser niet laten doen, de rekening was al hoog genoeg. Echter de claxon, die nagekeken was. Die deed het maar heel af en toe die was dus niet gerepareerd. Ik heb de wagen teruggebracht, en ze vonden de oplossing. Het dashboard moest eraf en er moest een nieuw stuk electronica in Want dat was stuk. Kosten ongeveer €250,00 Nu wil het geval echter dat deze auto al verkocht is en ik een andere auto heb aangeschaft. Ik heb kontakt met de koper (een garage) opgenomen en dit voorgelegd. Als ik genoegen zou nemen met €100,00 minder dan kon ik de wagen zo bij hem inleveren, en repareerden ze de claxon zelf. Ik heb de volgende ochtend om 08.00 uur gebeld naar jullie garage. Eerst kon het niet, want ze kunnen de electronica niet terugsturen. Maar hij ging overleggen en zou me terugbellen. Dat deed hij, later in de middag. Mijn auto was klaar en de kosten a€100,00 Vreemd want hij zou me terugbellen na overleg. Ik heb mijn wagen opgehaald, de €100,00 betaald in de veronderstelling dat het gemaakt was. Maar nee, de €100,00 waren diagnose kosten, er was niets gemaakt. Conclusie voor mij, In totaal 4 dagen zonder auto gezeten, en veel geld kwijt. Waardeloos dus.

Super en snel geholpen door uiterst vriendelijk en bekwaam personeel! Omdat ik een nieuwe auto heb gekocht wilde ik graag mijn Citroën C1 aan mijn moeder geven. Omdat ik graag een goede auto af wilde leveren heb ik aan Klaver Auto, als Citroën specialist, gevraagd dit voor mij uit te voeren alsmede een grondige schoonmaak-/poetsbeurt. Dit alles om mijn moeder het idee te geven dat ze een mooie 2e hands C1 krijgt. Alles moest op korte termijn termijn geregeld worden. Gelukkig was er binnen een paar dagen mogelijkheid voor Klaver om het gevraagde uit te voeren. Ik kan niet anders zeggen dat ik het gehele proces als zeer prettig heb ervaren. -na inspectie zeer goed overleg mbt de uit te voeren taken/reparaties. -correcte schatting mbt tot de verwachte prijs (uiteindelijk werd alles zelfs goedkoper). -iedereen was uiterst vriendelijk en bekwaam. -alle afspraken (en meer*) zijn meer dan nagekomen. *Met meer bedoel ik oa het enthousiasme bij het aanbieden van de (glimmende)auto aan mijn moeder na de beurt en schoonmaak. Ze hadden perfect begrepen wat ik bedoelde......erg leuk voor mijn moeder! Tevens hebben ze haar gratis nieuwe vloer matten en een paar nieuwe wieldoppen gegeven! Klasse, ik kan niet anders zeggen, ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen!

Ik heb een Citroën C4 uit 2007 gekocht via een handelaar en daar bleek wel het één en ander mis mee te zijn. Eén van die dingen was dat hij schokkerig reed en heel makkelijk afsloeg bij stoplichten of achteruit inparkeren. Ik had dit al bij een andere Citroën dealer neergelegd maar die kon het een testrit niet reproduceren en zei dat het duur kon worden als het inderdaad een uitgebreid onderzoek zou moeten worden. Ik begon er rekening met te houden dat ik er mee moest gaan leren leven dat ik gewoon geen fijne auto had gekocht. ik heb de vraag ook gesteld bij Auto Klaver toen ik daar voor iets anders was en daar kwam na een testritje een mogelijke oorzaak uit. €40 Euro later reed mijn auto eindelijk zoals hij hoorde te rijden. Ik ben een zeer tevreden klant!

Klaver Autogroep weet wat er bedoeld wordt met service. Geen probleem of Klaver Autogroep zoekt en vind een oplossing. Klaver Autogroep heeft mijn vertrouwen!

Al jaren het vertrouwde adres voor ons hele gezin. Wij rijden alle 4 een auto van Klaver en zijn zeer tevreden. Als er al eens een probleem is wordt het keurig opgelost. Afspraken worden altijd nagekomen. Klaver snapt het!

De linker voordeur was door een verkeerde manouvre licht uit zijn voegen geraakt. 4 februari naar Klaver, die hebben mij meteen doorgestuurd naar Autoschadeherstel Roos en zij hebben KOSTELOOS de schade gerepareerd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Erg vriendelijk ontvangen, en geholpen met prijs maken voor de verkoop van mijn andere auto.

Ze denken mee, indien mogelijk wordt het probleem direct verholpen, zonder al te lang te moeten wachten. Klantvriendelijk personeel!

Leuk, en geheel vrijblijvend.

Tot nu toe alleen maar positief

ervaring erg goed

Klantvriendelijk, duidelijk en komen hun afspraak na.

Plezierig!

positief!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik wil een mat voor de bestuurdersplaats. Kan alleen per set voor bestuurder en bijrijder. Moet ik dan de mat voor de bijrijder weggooien? Antwoord: JA. Wat een service en weggegooid geld.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Geachte heer Lem, Matten worden helaas alleen in een complete set geleverd. Het is vrijwel altijd enkel de mat van de bestuurder die versleten is. Maar toch kunnen we ze alleen als complete set bestellen. Met vriendelijke groet, Elke Klaver

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne en zeer goede service, ik heb zelf geen nare ervaringen met de dealer, als ik onverwachts kom hebben ze altijd tijd , en anders maken we een afspraak....

Korte lijnen met het betreffende personeel. Er wordt als het mogelijk is snel gereageerd om een passende oplossing te vinden.