eerlijk en enthousiast geholpen

Hebben twee auto's gekocht, waar wij heel blij mee zijn, super service alles goed verzorgd en goed bereikbaar als je vragen hebt.

Zeer prettig goed behandeld.

goed ontvangst goede service

alles is gegaan naar alle tevredenheid en vriendelijk ontvangen. Goed vertrouwelijk bedrijf.

Geweldig!

Wat een goede service heb ik bij jullie gekregen! Ik heb een fijne auto gekocht en er werken hele aardige en ervaren mensen. Bij een storing wordt dit zo snel mogelijk verholpen. Ik woon 50 km verder en ik kreeg een leenauto mee. Mede hierdoor blijf ik zéker voor onderhoud bij jullie! Een welverdiende dikke tien :-)

Snelle en adequate manier van zaken doen e n een perfecte after-sales.

Vanaf het eerste contact, per telefoon vanwege de covid-lockdown, een snelle en adequate rectie en schriftelijke bevestiging per mail. Verdere onderhandelingen over details naar volle tevredenheid afgerond en de aflevering aller plezierigst. Daarna nog noodzakelijk contact voor afhandeling van papierwerk en ook dat snel en tot volle tevredenheid afgerond. Dus prettige samenwerking en alle afspraken nagekomen. Prima.

Goede service!

Goede service, vriendelijk personeel...kan deze garage zeker aanraden!

Professioneel

Klaver geeft deskundige aviezen over zaken die je meteen van internet haalt. Al hetpersoneel is erg klantgericht.

Perfecte service

Super meedenkend en perfecte service. Heel blij met onze nieuwe auto.

goede communicatie

Contact en service ervaar ik als zeer prettig. Eerlijk advies, correcte benadering en klantgericht. Voel me welkom in deze garage.

Goede en fijne service

Erg klantvriendelijk en goed te bereiken. Ik moest van ver komen dus Daan van Klaver heeft hierover goed meegedacht. Telefonisch onderhandelt, kwamen netjes afspraak na en de auto was meteen rijklaar na de proefrit! Super fijn!

Vertrouwd

Uitstekend geholpen en geweldige service

Het contact verliep bijzonder soepel, aangenaam en constructief. De afspraken die we maakte over de gewenste auto zijn allemaal volledig nagekomen. We hebben de auto ongezien gekocht en dit vertrouwen kan je zeker geven!

Geweldig autobedrijf. Staan heel snel voor je klaar .

Al een paar keer een gebruikte auto gekocht,prima afgeleverd .

Ondanks corona aankoop vlot verlopen.

Na gereden proefrit is alles goed afgehandeld.Ook het geconstateerde sterretje in voorruit werd snel gerepareerd.

Keurige aflevering van onze Citroen C4 Grand Picasso

Niets op aan te merken

Snel, deskundig, vriendelijk en klantgericht.

Binnen een dag stond er een nieuwe auto bij ons voor de deur. De mensen die er werken nemen de tijd voor je en handelen alles zo snel en goed mogelijk af. Ook de papierwinkel helemaal in orde als je de zaak uitrijdt. Hele behoorlijke inruilofferte; hoger dan we hadden verwacht.

Tevreden met mijn 1e auto

Ik ben erg tevreden over de dienstverlening van Klaver. Gemakkelijk contact met zeer vriendelijk personeel.

Ondanks de lockdown toch keurig geholpen bij aankoop auto en proefrit aan huis. Nieuwe auto ook aan huis afgeleverd.

Heel fijn geholpen en onwijs blij met de auto.

Goede service en attente medewerkers

Al sinds 18 jaar een fijn contact met deze garage. Vooraf krijg je een duidelijke kostenopgaaf zodat je nooit voor grote verrassingen komt te staan. Prima service.

Al jaren klant en altijd naar tevredenheid geholpen en geadviseerd

Klantvriendelijk,niet opdringerig, meedenkende, goede service.

Persoonlijke vriendelijke aandacht, niet het gevoel dat je een nummer bent. De verkoper nam de tijd voor ons.

Valt eigenlijk niets aan toe te voegen.

Zeer hulpvaardig, vakkundig en vriendelijk

We hebben een elektrische auto aangeschaft bij Klaver Auto en zijn daarbij zeer goed geholpen. Met de juiste adviezen hebben we een goede keus kunnen maken. We rijden sinds de levering met veel plezier in onze nieuwe auto.

Een auto kopen bij Daan van Auto Klaver is een gezellig feestje!

Ik vind een auto kopen nogal spannend en ik hou niet van onderhandelen. Toch heb ik geleerd dat je dat wel moet doen. Bij Daan voelde ik me op mijn gemak en wat erg belangrijk is, ik heb vooral betrouwbaarheid ervaren. Dit mede door de no-nonsense-instelling. Vriendelijk, open, gezellig, maar ook professioneel. En heel prettig, een mooie prijsje voor mijn inruilauto, onderaan de streep een mooie deal waardoor ik nu de eigenaresse ben van een prachtige en gedegen occassion. En bij de overdracht was het echt een feestje! Daan, de wijn was heerlijk!!