Klantgericht en vriendelijk

Ik ben voor het eerst daarheen gereden voor een carcheck. Ik werd vriendelijk en snel geholpen met het maken van een afspraak.

Prettige ontvangst, vrijblijvend en goed advies.

Ik kwam alleen maar even kijken naar een auto, maar de manier waarop ik ontvangen ben en de advisering hebben er toe geleid dat ik direct over gegaan ben tot de aankoop van de auto waar ik naar kwam kijken. Het aanbod is op een hele prettige manier aantrekkelijk gemaakt. Er wordt veel service geboden na aankoop van de auto, waarmee er op een slimme manier aan klantenbinding gewerkt wordt. De praktijk moet nog uitwijzen hoe dat gaat bevallen, maar het eerste gevoel is heel goed.

Afzetters en klantonvriendelijk

Volgens de dame aan de balie moet er voor ruim 500,- aan reparaties worden gedaan anders word de apk afgekeurd. Vervolgens neem ik mijn auto mee om naar een andere garage te gaan alwaar ze zeggen dat dit helemaal niet nodig is. Een week later ontvang ik een factuur voor de dingen die ze, zonder mijn medeweten, toch hebben gedaan toen mijn auto daar stond. Na contact zoeken zou ik terug gebeld worden, is nooit gebeurd. Als je je geld kwijt wilt, moet je je auto hierheen brengen.

Duidelijk en eerlijk

Duidelijk en eerlijk. Snel geholpen zonder afspraak.

Goed en duidelijke service

Afspraak maken via de website is super makkelijk. Ontvangst is goed geregeld en er is altijd goed contact over de voortgang van de service afhandeling. Prima prijzen voor een fijne dienstverlening.

Prima zaak, goede service, goede auto’s

Prima behandeld tijdens verkoop, erg klantvriendelijk. Oplevering helemaal top.

verbaasd

ik ben verbaasd over hoe snel er bij mij nieuwe banden en de auto uitgelijnd was. heel erg tevreden over de nette en goede service

Ik heb alleen maar positieve ervaringen , met Autobedrijf Roberts !

Kwaliteit en een optimale service !

Klantvriendelijk servicegericht en geen extra’s wanneer niet nodig!

Vriendelijk personeel, deskundig en oprecht! Goede nette service. Gedaan wat gedaan moest worden en netjes afgeleverd.

Vertrouwd, op punten voor verbetering vatbaar

Op donderdag de auto, volgens afspraak voor 13:00 aangeboden. Er moest een katalysator vervangen worden. Dit bleek tijdens het uitlezen van de software. De aanleiding was het brandende lampje van het motormanagement. Dit kon tussendoor en kosteloos, dat is een top-service. Bij de Peugeot dealer, aan de overzijde kostte dit €50. Zoals gezegd op donderdag voor 13:00 de auto aangeboden. Zodoende kon het te vervangen onderdeel tijdig worden besteld. Maandagmiddag had ik de auto weer nodig. Maandagochtend gebeld en gevraagd naar de status. Het onderdeel was nog niet binnen. Dat gaf geen prettig gevoel. Na aangeven dat ik toch echt de auto weer nodig had, kreeg ik de toezegging dat deze dan toch om 15:30 gereed zou staan. Ik meldde mij om 15:45, maar de auto was nog niet klaar. Uiteindelijk om 16:15 was de auto weer beschikbaar. Ik vind het een fijn bedrijf, door o.a. de kleinschaligheid, en het gelukkig ontbreken van de ‘snelle’ verkopers. Het is een echt familiebedrijf, vormgegeven door Jerry en Michelle. De onderscheidende factor zijn zij. Maar, tegelijkertijd moet je dat elke dag weer waarmaken. En dat is niet altijd eenvoudig. Het is zo belangrijk om de klant het gevoel te geven, dat deze totaal wordt ontzorgt. Maar nogmaals, het is een fijn business, waar ik graag kom.

Heel fijn geholpen bij mijn aankoop

Fijn geholpen, rustig de tijd om al mijn vragen door te nemen, alle vertrouwen om een proefrit te maken, en bovag keuring en garantie geeft een veilig gevoel.

buiten gewoonplezierig

goede ontvangt en begelijding die niet overdreven is

Voor herhaling vatbaar.

Eerste keer bij Roberts de auto voor grote beurt en (late) bandenwissel gebracht. Tussentijds netjes gebelt met advies bepaalde werkzaamheden uit te voeren. Alles netjes in overleg uitgevoerd, wel zonder prijsopgave vooraf (echter ook niet specifiek om gevraagd) Zeer vriendelijk personeel.

zeer tevreden

voor mijn was ik verbaast om trend de service ik werd gehaald en gebracht om de auto te bekijken ,uiteindelijk heb ik hem gekocht ben er erg blij mee de mensen waar ik contact mee had ,zijn vriendelijk en warm je voelt je op je gemak voor mijn zeer goede ervaring ik kan ze iedereen aanraden daar je auto te kopen en de prijs en kwaliteit is prima vriendelijke groeten rob slinger

zeer goed en vriendelijk en betrouwbaar

dit was mijn eerste keer bij robert autobedrijf ben prima geholpen en zeer betrouw baar goede services

Prettige mensen, die doen wat ze afspreken.

Ik kwam met een vreemd geluid bij mijn linker voorwiel (bleken de schijfremblokken tevzijn), dat is gelijk bekeken en verholpen, zonder dat ik een afspraak had.

Persoonlijk en klantgericht

Goed geholpen. Sympathieke persoonlijke benadering, waardoor je je als klant snel op je gemak voelt.

Super: snel, goed, vriendelijke service en begrijpelijke prijzen!

Na een koffietje en het inleveren van de sleutel voor de servicebeurt van m'n auto, werd ik thuisgebracht en in de loop van de middag na een telefoontje dat de auto weer klaar was werd ik weer opgehaald. Helemaal prinses! En de rekening voor de servicebeurt? Helemaal zonder pijn in m'n portemonnee! Wat wil je nog meer....

Goede kwaliteit en deskundigheid

Ik ben al een aantal jaren klant en ben erg tevreden. Fijne mensen, afspraak is afspraak en goede afstemming met de klant.

Goede hulp en prettige communicatie

Gaat niet snel voor apk en een onderhoudbeurt maar wel voor over om de hele dag op te wachten top bedrijf

De service is zeer goed!

Er wordt duidelijk gecommuniceerd en goed uitgelegd wat er gedaan moet worden.

Direct geholpen en een goede service.

Ik kon snel na mijn telefoontje al terecht (betrof een lekke band) om te kijken naar het probleem en indien mogelijk deze te repareren. Bij binnenkomst werd het direct opgepakt en werd ik zelf voorzien van een drankje tijdens het wachten. Probleem kon direct verholpen worden; beide aanwezige adviseurs waren heel vriendelijk en behulpzaam. Tot slot kreeg ik ook mee dat ik altijd voor acute dingen contact op kon nemen en kreeg ik de mogelijkheden voor een eerste beurtje of apk met wat korting. Kortom heel netjes en vriendelijk, met als bonus ook nog eens snel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima Service, ben erg tevreden als ik langs komt voor de auto,voor de banden enz.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In mei naar tevredenheid reparatie lekkage achterbak laten verhelpen. Echter sindsdien werkt centrale vergrendeling achterbak niet meer. Wegens onregelmatige diensten en werk buiten de stad niet eerder terug kunnen gaan. Vandaag slot laten maken. Echter was de diagnose dat het slot kapot was. Ik was wel bereid om n nieuw slot te kopen, echter niet om 1,5 uur arbeidsloon te betalen. Naar mijn inziens hoort dit bij de service, omdat het slot voor de reparatie wel naar behoren werkte. Kortom heb wel ruim €51,- aan diagnose kosten betaald, maar moet nu naar n andere garage om het slot alsnog te repareren.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service