We worden altijd goed geholpen, service is goed

Probleem verholpen.

Altijd goede service

Kennis van de auto's, fatsoenlijke prijzen voor onderhoud, reparatie en bandenwissel.

super goed

super personel super snel

komt vertrouwd over

geven duidelijk informatie over de werkzaamheden.

Heel vriendelijk en koffie staat klaar, luisteren naar je als er iets is met aoto,zeer vakkundig personeel,denken met je mee over onderhoud en dergelijke,beveel deze garage heel graag aan,hier word je nog behandeld als klant

Vriendelijk en goed personeel

Staan altijd voor je klaar. En minimale wachttijd

Uitstekenende service

Goede service, goed overleg, betrouwbaar

Vak kennis

Een goede garage

Prima garage

Wordt goed behandeld

Een net en eerlijk bedrijf

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Top garage!

Zeer kundig, goede service en erg klantvriendelijk!

Goede service en goede communicatie vooraf.

Idem

goede service en prettige samenwerking

goede service en een prettige samenwerking

Prima garage

Ik kom er al vele jaren met grote tevredenheid

Prettig eerlijk mensgericht en goed meedenkend

Ik ben snel geholpen, er is goed meegedacht en snel gehandeld. Bij het ophalen van de auto zijn we open ontvangen, werd de tijd genomen ons goed te informeren en alle administratie zorgvuldig te behandelen. Tevens werden we ook proactief geïnformeerd over relevante zaken.

klasse

Snelle vakkundige service voor een acceptabele prijs

Keurig bedrijf en vriendelijk personeel

Prima ontvangst bij bezoek aan de garage. Geen onzin inruil voorstel en gekochte auto stond netjes klaar in de showroom. Klein puntje van kritiek om controle op de aflevering te doen. 1 band te zacht. 2 geen noodreparatie pakket aanwezig. (Wel alsnog nageleverd)

Netjes alles afgehandeld.

Schade aan onze auto gehad door een aanrijding. Het hele traject werd door garage van der Pas afgehandeld. Nergens geen omkijken naar gehad.

Zeer vriendelijke en goede service

Zeer persoonlijke en zakelijke dienstverlening, goed zaken doen betrouwbaar

Snelheid, vaardigheid en eerlijkheid in het werk

nette dorps garage voelde mij gelijk op mijn gemak

lexus gekocht zeer tevreden zonder garantie hij vertelde nog over radio wat hij had gemerkt bedrijf ( familie ) voel heel vertrouwd aan heb zelf garage bedrijf ( geen verkoop ) maar zou zeker als klant komen bij dit bedrijf

Vakbedrijf

Vertrouwd adres goede uitleg.

Goede service en klantvriendelijk

Altijd vriendelijk geholpen

Betrouwbaar en vriendelijk

Betrouwbaar adres waar je vriendelijk te woord wordt gestaan en service nog hoog in het vaandel staat!

Over Bosch Car Service