Betrouwbaar en fijne afhandeling

Goed afspraken mee te maken, goede afstemming en prima afhandeling. Wij zijn heel tevreden

Een telefoontje en het is geregeld!

Moest de pechhulp verlengen. Een telefoontje gepleegd en het was binnen een dag geregeld.

Top, een 10

Er werd ook even contact met ons gezocht ivm. het vervangen van de distributieriem. Goede service....top

Fijne service

Goede service, vakmanschap hoog in het vaandel. Afspraken snel gemaakt en deskundige reparatie.

Goed ontvangen en goede service

Service is top en mee denkend met de klant

Prima werk geleverd

Voor herhaling vatbaar

Goede servce

Goede service en vriendelijk.

Uitstekend en conform afspraak geholpen

Alle afspraken zijn perfect nagekomen en op een fije klantvriendelijke manuer benaderd en geholpen.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Vakbedrijf

Ook met 20 jaar oude bus blijf je een gewaardeerde klant.

Ga afwachten of de accu en bandenspanning nu goed blijft.

Klantvriendelijkheid!

Zeer klantvriendelijk geholpen.

geweldig

'k Heb nu zo'n 8 jaar mijn auto in onderhoud bij Garage v.d. Pas. Mocht ik vragen hebben, hebben zze meestal wel het correcte antwoord. Zo niet, zoeken ze het op. IK ben meer dan tevreden en ook als ik van auto wissel zal ik hier klant blijven.

perfect

perfect

Goede snelle service betrouwbaar

Goede snelle service, betrouwbaar bedrijf

prima en prettige garage

Niets te klagen, altijd tevreden

Goed tevreden

Goede service.

Goede en snelle service

Snel een afspraak kunnen regelen voor een beurt en APK. Zeer tevreden.

Klantvriendelijk en altijd direct hulp

Fijne service en een plaats waar je je nog echt klant voelt 👍

Wij zijn heel goed behandeld en alles goed uitgelegd.

Als we iets niet wisten kregen we een goede uitleg. Niets was te veel.

een prettige ondernemer, welke zijn afspraken nakomt, met een open en duidelijke communicatie!

Een mooie deal inclusief inruil kunnen sluiten. Maar ook inclusief een uitgebreid garantiepakket, onderhoudsbeurt en apk. Ook al is de afstand wat verder, overwegen we om het onderhoud bij deze garage te houden.

Altijd prima service

Zeer positieve ervaring

Op duidelijke en vakkundige wijze geholpen bij de aanschaf en aflevering van onze nieuwe Ford Kuga. Afspraken zijn goed nagekomen, zonder addertjes onder het gras.

Zeer goede service

Op 28 februari kwam ik te staan met een auto die nog maar op 3 cilinders liep, omdat ik een belangrijken afspraak had ben ik snel omgedraaid en naar de garage gereden, er was helaas geen leen auto meer , maar ik mocht wel de service bus mee nemen naar Nijmegen omdat de afspraak erg belangrijk voor me was. Toen ik na drie uur terug kwam was mijn auto weer gerepareerd, en kon ik met eigen auto weer naar huis, en dat noem ik nu service verlenen. Joop