xvb

sdg

Precies volgens afspraak en Geert denk mee met de klant.

FIJNE BETROUWBARE KLANTVRIENDELIJKE GARAGE

FIJNE BETROUWBARE KLANTVRIENDELIJKE GARAGE

Professioneel en vriendelijk

Heb mijn oude Ford Galaxy ingeruild voor een wat nieuwer exemplaar. De nieuwe auto werd keurig verzorgd afgeleverd, met onderhoudsbeurt en Bovag-garantie. Werd prettig en professioneel te woord gestaan.

Goede service en nette communicatie

Ben al ruim 10 jaar klant en heb alleen maar goede ervaringen. Goede service en duidelijke communicatie.

Super geholpen.

Op zaterdag, net voor vertrek naar vakantie bestemming, stond ik met auto en caravan, met een kapotte accu. Na een telefoontje kon ik direct langs komen en werd er door Geert een nieuwe accu geplaatst zodat ik zonder zorgen met vakantie kon gaan.

Garage Van de Pas levert altijd prima werk!

Topervaring

Mooie auto volgens afspraak keurig netjes afgeleverd en ook de storing die wij hadden is opgelost. Nu gaan we genieten van de XC 60. hopelijk geen storing meer maar indien wel zal het echt wel geregeld worden. Alle vertrouwen.

Garages is goed en ik denk ook zeker betrouwbaar

De garage is een familiebedrijf en doen Het misschien daarom wel beter als gemiddeld.ze doen het netjes maar ja Dan nog denk je ooit wat is die reparatie duur.Maar daar is de soort reparatie dan ook De schuldige van.ik heb een 8 gegeven maar een 9 had ik ook nog wel gewild.

Alweer goed geholpen!

Altijd behulpzaam en mee denkend.

Kat in de zak gekocht juni 2019

Vorig jaar juni 2019 een Peugeot 5008 gekocht bij Geert van der Pas. Onze Suzuki SX4 daarop ingeruild. De reparaties zijn allemaal gedaan door de garage, sommige onder de Bovag garantie. Maar (na ons bijna heel groot ongeluk op de N279 er zat een vrachtwagen achter die ons net kon ontwijken), de motor viel opeens van 80 km per uur naar 30 km per uur, de auto wilde niet meer verder rijden, er zit een THP motor in deze Peugeot. Dit was 3 dagen na de onderhoudsbeurt. Toen zijn we opgesleept naar Vorstenbosch door de pechhulp service. Nu achteraf blijkt dat deze THP motor al vanaf 2012 in het nieuws komt omdat het zo'n slechte motor is, ook het probleem van stilvallen was bekend. ( zie Radar THP motor 2012) Wij als leek kopen expres een auto bij een Bovag garage omdat we dan vertrouwen dat het een goede auto is. Wij hadden nog nooit van een THP motor gehoord, maar de garagehouder Geert van der Pas had dat wel moeten weten en had dat tegen ons moeten zeggen vóór de koop. Dan hadden we wel een keer nagedacht of we deze auto wel aan moesten schaffen. Dus daarom vinden wij dat Geert van der Pas ons een onbetrouwbare auto willens en wetens heeft verkocht voor € 12450.- We hebben nu een grote strop omdat we de auto niet vertrouwen en er niet meer in durven te rijden, wie weet valt hij weer stil op een snelweg. Dus moeten we op zoek naar een nieuwe auto. We hebben met Geert van der Pas hierover gepraat en hij wil de auto niet terugkopen, zodat wij een nieuwe start kunnen maken met een andere auto. De reden is dat hij dan deze auto opnieuw met garantie moet verkopen en daar wil hij zich niet aan wagen. De laatste “ kleine beurt ” kostte ruim 1000,- euro daar wilde Geert van der Pas dan wel wat vanaf doen, maar daar zijn wij niet mee geholpen. Wij durven niet meer in deze onbetrouwbare auto te rijden ons leven is belangrijker. We kunnen deze auto bij geen een andere garage inruilen alleen maar voor de schrootprijs. Daarom prijzen wij deze garage niet aan.

Kwaliteit!

Heb gisteren een Alfa GT bij vd Pas gekocht. Volgende dag na de nodige km kan k zeggen top auto! Werd gastvrij en zeer klantvriendelijk ontvangen. Nadat de koop gesloten was vielen mij op, dat k een mapje en een mooie lederen sleutelhanger kado kreeg. Het zijn de kleine dingen die het doen. Top! Groeten Jesse

Goede onderhandeling, geen poespas

Hele leuke ervaring en mooi bedrijf

zeer goed

Wordt goed en vakkundig geholpen

Top garage

Als er een probleem is met de auto word deze meteen opgelost. Top garage.

Zeer betrouwbare garage

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel, voeren hun afspraak heel stipt uit,koffie staat altijd klaar

Goede service, snel en vriendelijk

Ok

uistekend

Snel iets kunnen regelen en vlotte service ook op korte termijn Prima.

Betrouwbaar en fijne afhandeling

Goed afspraken mee te maken, goede afstemming en prima afhandeling. Wij zijn heel tevreden

Een telefoontje en het is geregeld!

Moest de pechhulp verlengen. Een telefoontje gepleegd en het was binnen een dag geregeld.

Top, een 10

Er werd ook even contact met ons gezocht ivm. het vervangen van de distributieriem. Goede service....top

Fijne service

Goede service, vakmanschap hoog in het vaandel. Afspraken snel gemaakt en deskundige reparatie.

Goed ontvangen en goede service

Service is top en mee denkend met de klant

Prima werk geleverd

Voor herhaling vatbaar