Keurig bedrijf

Keurig bedrijf, nette ontvangst door Geert en goed geholpen. Spontane proefrit was geen probleem. Nette auto's in de collectie en het Bovag + Bosch Car Service lidmaatschap geeft extra vertrouwen.

Heel goed

Fijn

Bij kleine problemen staat er ter alle tijden een monteur klaar.

Zeer net en soepel bedrijf bij kleine problemen, en zeer behulpzaam als je dan zonder afspraak even langs gaat of het opgelost kan worden.

Mijn ervaring met garage v d Pas is goed.

Er wordt geprobeerd een probleem op te lossen.

Erving is goed

Gebruikte occasion gekocht. Goed geholpen

Ontzettend vriendelijke, geduldige en assertieve garagist

Na een aantal ervaringen met de typische 'autohandelaren' was het bezoek aan Garage Van der Pas een verademing. Ik kwam gericht een occassion bekijken, wat 's avonds kon, en er werd me ondanks het verstrijken van de sluitingstijd alle tijd gegund om de auto goed te bekijken. Daarbij werd ik absoluut niet gepusht, integendeel: ik mocht er gerust nog een nachtje over slapen. De volgende dag heb ik besloten de auto te kopen. De aflevering volgde binnen een week en de communicatie hierover was erg prettig. Bij aflevering bleek de auto ook nog netjes voorzien van reservewiel en krikset (die niet aanwezig waren bij bezichtiging). Al met al een erg fijn gevoel over gehouden aan de aankoop en de service en vriendelijkheid daarbij. Ik breng de auto hier graag weer terug voor het nodige onderhoud.

Super geholpen, ze denken écht mee met de klant.

Mijn schade is perfect gerepareerd. Goed bereikbaar, vriendelijk personeel.

Zeer goede service

Garage van der pas is een prima bedrij, werk secuur en staan altijd voor je klaar.

Auto voor een beurt naar de garage. Helemaal tevreden!

Vriendelijke nette garage !

Super vriendelijk en uitstekend geholpen. Geen poespas gewoon een nette zaak met prima aanbod !

accurate behandeling

Vlotte service en snelle hulp bij een lekke band.

Ik ben goed tevreden

Ik was er nog nooit geweest en het klikte meteen Ik werd op een nette manier ontvangen en verder is het prima gegaan

Prima!

Vriendelijk, er wordt goed geluisterd naar je persoonlijke wensen. Heldere communicatie.

Mooie garage, prettig contact.

Mis bij aflevering deze geïmporteerde auto een aankoopnota of schriftelijke opgave van welke accessoires er op de gekochte auto zitten. Zoals bv. wel of geen klasse 3 alarm, warmtepomp of snel lader.

Zeer klantvriendelijk, open en transparant

Men is zeer klant gericht en open in de communicatie. Komen de afspraken na. Zijn transparant in de informatie over de aan te kopen auto.

Prima bedrijf

Goede ervaring met dit bedrijf. Komen afspraken na. Snelle en goede service. Facturatie duidelijk en inzichtelijk.

GoedJe word er altijd vriendelijk ontvangen met een kopje koffie en de service is prima

Klein bedrijf een goede service

prima service.

fijne en goede service.

zeer tevreden

zeer goede garage , komt afspraken altijd netje na.

Snel, vriendelijk en vakkundig geholpen.

De koplamp was stuk en bij aankomst in de garage is deze gelijk verwisseld. Goede service.

super geregeld

goed en netjes geholpen,

Een zeer goed familie bedrijf.

Ik ben geweldig geholpen. Nette zaak.

Top geregeld

Vlotte en uiterst vriendelijke service

goede service

niets aan toe te voegen