Zeer Goed

Zeer vriendelijk, en uitleg ook heel goed. En heel mooie auto`s

Ik heb een Volvo gekocht een netten auto 1 probleem mee gehad ben ik voor terug geweest en is netjes opgelost zeer tevreden

Service zoals bedoeld

Verwachtingen komen uit, flexibele instelling.

Prettig en kundig bedrijf

Ik was op zoek naar een gebruikte auto. Dus met mijn wensenlijst naar Garage van der Pas. Samen met Geert deze lijst doorgenomen. Al snel werd de gewenste auto gevonden in Duitsland. Tijdens het hele verdere verloop netjes door Geert op de hoogte gehouden. Meteen een belletje, dat de auto gearriveerd was. Natuurlijk meteen kijken. Was geen probleem, er werd netjes de tijd voor genomen. Samen wat puntjes doorgenomen. Toen de auto afgeleverd werd door Garage van der Pas was deze netjes op de besproken punten bijgewerkt, gespoten en gepoetst. Super tevreden over de gehele gang van zaken. Echt een bedrijf waar de klant gewaardeerd word. Alle medewerkers zorgen hier voor.

Klant vriendelijk

Wordt netjes geholpen en goed te spreken over de garantie en er is altijd vervangen vervoer voor je

Snel geholpen

Moest mijn pechhulp verlengen. Dit kon telefonisch! Snel geregeld. Super!!

Zoals altijd

Vertrouwd

Fijn persoonlijk contact

Mooi familie bedrijf Wij hebben er een nieuwe bus gekocht en een bus ingeruild ,wij zijn zeer tevreden met de koop . Netjes afgeleverd met apk en bovag service .

Goede service en goede prijs

Goede service en goede prijs. Denkt mee met de klant.

Betrouwbaar familiebedrijf.

Vorige maand een gebruikte auto bij vd Pas gekocht. Netjes afgeleverd met een onderhoudsbeurt en nieuwe APK. Een probleem met de versnellingsbak werd uit coulance opgelost.

Snelle, betrouwbare en punctuele service.

Auto met schade gebracht en deze werd netjes hersteld en auto gewassen als nieuw weer opgeleverd.

Super!

Direct geholpen

goede service,vriendelijkheid en kwaliteit word geleverd bij dit bedrijf. Ik raad dit bedrijf zeker aan bij eenieder 👌

Wij zijn super geholpen!

Wij waren al een tijdje op zoek naar de Mercedes GLA en bij Van der Pas hebben wij de auto gevonden precies zoals wij die voor ogen hadden. Snelle en correcte aflevering!

Prima service en vriendelijk contact

Het contact en de service is altijd prima. Ze komen goed hun afspraken na en zijn vriendelijk na de klant toe. Prima ervaring.

goede service

goede uitleg van nieuwe auto

vriendelijk en nemen er de tijd voor goede afhandeling

geweldig snelle service

een zeer goede service en zeer flexibel .

Prima kwaliteit en fijne persoonlijke service

De koop van een nieuwere tweedehands auto en inruil van onze oude auto is snel en zeer professioneel verlopen. Fijne service en betrouwbare advisering. Erg blij met onze auto en het koopproces.

Vriendelijk en behulpzaam

Altijd goed geholpen

vlotte bediening

Het pluggen van een lekke band was vlot verlopen.

Gewoon goed en betrouwbaar

Geen problemen

Heel snel geholpen

Ik belde voor een winterbanden wissel en dat kon de volgende dag meteen tussendoor gepland worden.

Hele goede garage

Als je binnen komt word je netjes ontvangen en goed behandeld. Vriendelijke mensen . Gewoon , een goede garage .

Goede service zonder poespas.

Nette behandeling. Geen onnodige kosten. Garage van der Pas is er voor de klant en niet andersom.