Service uitstekend

Na een telefoontje over een niet werkend achterlicht van mijn BMW meteen uitgenodigd om er naar te laten kijken. Hier bleek het LED gedeelte van het achterlicht kapot en er werd gelijk actie ondernomen om een nieuwe te bestellen. Dit alles viel onder de garantie. Ik ben heel tevreden over de afhandeling hiervan en de vriendelijkheid van de medewerkers. Martien van der Linden.

Zeer tevreden!

mooie auto's, vriendelijk personeel en een fijne (after) service.

Super garage

Heb weer een super dikke Audi gekocht bij albert zeer tevreden

Snelle en perfecte service van het Team Knijnenburg.

Maandagmiddag 15.30 uur constateerde ik dat mijn airco niet meer functioneerde. Niet leuk, temeer dat we dinsdagmorgen voor vier weken naar Zuid Frankrijk zouden gaan kamperen. Gebeld en situatie uitgelegd, ik kon direct komen. Storingsanalyse: aircopomp kapot. Negatief reisadvies gekregen ivm risico's kapotte aircopomp. Garage moest nieuwe pomp bestellen. Om 5 uur maandagmiddag afspraak gemaakt dat de auto dinsdagmorgen klaar zou zijn. Kreeg vanochtend om 9 uur telefoontje dat de Touran klaar was. Vandaag, met caravan, vertrokken naar Frankrijk. Compliment en hulde voor de werkplaats van AutoKnijn, speciaal aan John en Frans.

Geweldig!!

We hebben met Albert en Gerwin een afspraak gemaakt om naar een auto te kijken. Dit ging helemaal geweldig. Meedenkend en eerlijk. We wilde ander wielen zien onder de auto en dat werd meteen geregeld. Wij zijn heel blij met onze nieuwe aanwinst. Autobedrijf Knijnenburg bedankt!! Groeten Marly en Ronald.

No nonsense!

Voor de eerste keer hier geweest om een auto te kopen, goed geholpen, geen adertjes onder het gras. Nette en eerlijke autos, vriendelijk personeel met verstand van zaken. Aanrader!

Beter kan niet!

Inmiddels alweer bijna 25 jaar klant bij Autobedrijf Knijnenburg in de Rips. Geweldig bedrijf, no-nonsense, je wordt er altijd met open armen ontvangen en voor alle problemen wordt een passende oplossing gevonden. In 2000 werd ik klant met mijn Golf IV 1.6 highline die ik elders gekocht had, bij een autobedrijf waar ik niet tevreden was over de geleverde service. In 2002 kocht ik een A3 1.9 TDI 130pk ambition. In 2008 een A4 2.0 TDI 140pk business edition. Na mijn scheiding in 2014 kocht ik een Golf VII 1.4 ACT highline waar ik naar volle tevredenheid bijna 7 jaar mee gereden heb. In mei 2021 werd ik gebeld voor een superdikke Audi Q2 die ik dus onlangs gekocht heb bij Albert en zijn crew. Vertel mij maar waar ik elders nog die service kan vinden!

Deze fijne mensen van auto Knijnenburg kwamen mijn kapotte autoband wisselen maar liefst op 90 km afstand. Wat een service! Het was binnen no time geregeld. Dankjewel auto Knijnenburg

In 6 maanden tijd 5x terug vanwege autoproblemen

In juni 2020 hier een auto aangeschaft, 110km bij mijn huis vandaan. In 6 maanden tijd ben ik 5 keer terug geweest voor garantie. 3x voor kraken van de auto waarvan ook 1x voor stuurproblemen (problemen stuurhuis), voor het kraken pas de derde keer een serieuze oplossing geboden (vervangen draagarmrubbers). 1x voor problemen met de DSG versnellingsbak en navigatiesysteem. En 1x voor EPC problemen: met pech stond ik langs de weg vanwege problemen met de injector. Daarnaast een gevaarlijke terugroepactie (watergevaar accu) van Volkswagen niet uitgevoerd, deze stond al ruim 1 jaar (!) open. Kwam ik achter toen ik contact had met een Volkswagen dealer. 0 coulance aangeboden gekregen voor al dit bovenstaande. Zelfs niet in de vorm van bijvoorbeeld brandstofkosten. Ik mocht continu weer een rit van 220km afleggen!

Keurig

Zeer keurige zaak, nette auto's en goede service. Zeer vriendelijk personeel dat verstand heeft van zaken en de tijd neemt voor de klant.

sind 1995 verschillende auto's gekocht, betrouwbaar adres

Ondernemer die met je meedenkt, en zegt zoals het is. Uitstekende service, zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Alle lof over het personeel, uitermate deskundig en heel prettig in de omgang. Eenmaal klant en je wilt nooit meer weg. Echt een topbedrijf dat zijn klanten kent en ik praat over 25 jaar ervaring.

Zeer goeie service en zeer vriendelijke mensen.

Auto aan het einde van de garantie terug gehad bij de garage omdat er een olie lekkage was. Super goed geholpen, duidelijke communie naar de klant en snel weer klaar. Zelfs onder de motorkap was alles weer schoon gemaakt. Heel blij met de service

Fijne garage staan altijt klaar

Al jaren klant Fam heeft ook allemaal een auto van knijnenburg

Wij worden elk jaar supergeholpen

Wij hebben nog steeds goede ervaringen bij knijnenburg super bedrijf

Super bedrijf

Geweest met de auto voor een grote onderhoudsbeurt en alles is zoals ik van hun gewend ben weer keurig en netjes afgehandeld. Is een fijn en veilig gevoel.

Super net bedrijf, zeer goed geholpen!

Super bedrijf en heel netjes geholpen! Eerlijke en ervaren verkopers! Fijn en prettig gevoel. Auto’s staan er als nieuw bij. Zeker een aanrader!

Goede service en vriendelijke mensen

Fijn bedrijf; goed advies, zeer goede service en supervriendelijk. Ik ben zeer tevreden 💯✅

Zo wil je als klant geholpen worden!

Ik heb een zeer fijne ervaring gehad met het kopen van mijn auto bij autobedrijf Knijnenburg. De communicatie per email en telefoon was goed en de aflevering van de auto kon zeer snel. De bezorger van de auto was super vriendelijk en aflevering ging super.

Waar maak je nog mee dat als je de auto koop ze hem direct klaarmaken. Ja hier dus super vriendelijk, gastvrij en correct zeker aan te bevelen.

goede service, goed behandeld

Vriendelijke mensen, goede service, nette prijzen.....gewoon ouderwets goed maar wel bij de tijd!!

goede service, goed behandeld

Ongezien? Gebruikte auto gekocht (online) Keurige auto met 6 mnd bovag garantie Na twee maanden schokdemper kapot en zonder probleem en kosten twee nieuwe schokdempers achter gemonteerd Super service en zeer klantvriendelijk.

perfect, zeker aan te bevelen

binnen garantie periode ruitenwisserblad vervangen i.v.m slijtage en zonder kosten vervangen. super service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

aankoop auto fijne garage en medewerkers

perfect, zeker aan te bevelen

In het voorjaar van 2017 hebben wij een 2 jaar oude occasion gekocht en zijn daarbij uitstekend geholpen en begeleid door Gerwin Goossens. Dat geldt tevens voor het team van de werkplaats dat de nog te verrichten werkzaamheden netjes heeft uitgevoerd. Gerwin beloofde bij aanschaf dat de firma ook niet zuinig zou reageren in het geval van service. Dat heeft hij afgelopen november 2017 samen met zijn werkgever zeer correct ingevuld toen er sprake was van een fabrieksgerelateerd mankement. Wij hebben in goed overleg een mooie oplossing gevonden inzake de kosten die deze werkzaamheden met zich mee brachten. Bij de firma Knijnenburg wordt dus de daad bij het woord gevoegd. Wij kunnen hen dan ook van harte aanbevelen !

goede service, goed behandeld

Goede service, altijd behulpzaam en kundig. Ben al jaren klant bij dit Brabants familiebedrijf.