Filters

10

Goede service en kundige monteurs

Kom hier al jaren en ben niet van plan ergens anders heen te gaan voor het onderhoud en reparatie. Deze mensen hebben mijn vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed garage bedrijf met vriendelijke service

Al naar gelang de reparatie wordt je snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles netjes gedaan

Prima

  • Aanbevelen? Ja
8

Betrouwbaar!

Kan altijd terecht voor info en reparatie!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Goed onderhoud en service

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect nagekeken!

Vriendelijk en snel geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en betrouwbaar

Komen er al jaren En hebben alleen maar positieve ervaringen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, kundige monteurs, afspraak is afspraak

Prima en snel geholpen. Netjes volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Denkt in betaalbare oplossingen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig en snelle service

Ondanks de zomerperiode zeer snel, prettig en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Vertrouwd adres

Komen afspraken na, bereid om eventueel aan huis te komen bij problemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Vriendelijk personeel, betrouwbaar en altijd duidelijke communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
10

super klantvriendelijk

na autopech werd er een leenauto voor onze deur gezet, zodat we in het weekend mobiel waren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top communicatie

Geeft gepast advies

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Helemaal ontzorgd en begeleid ivm schade auto. Dank je wel voor deze goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

Koop tweedehands auto snel voor elkaar

Een occasion gekocht en eigen auto ingeruild. De deal kwam vlot tot stand. Auto snel geleverd, geen verborgen extra kosten. Attent en Vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, vaklui

Wordt altijd vakkundig, vlot en netjes geholpen. Afspraken worden netjes nagekomen. Geen verrassingen achteraf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top garage, denken met je mee: Betrouwbare mensen

Al weer wat jaartjes kom ik bij Oomen voor onderhoud/reparaties. 'k Ben dik tevreden: werkzaamheden zijn altijd kundig uitgevoerd tegen een nette prijs. En de service is top bij hen!

  • Aanbevelen? Ja
10

goede ontvangst

weten wat auto rijden is en hoe je er mee omgaat daarom lage onkosten

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer klantvriendelijk

Bedrijf is zeer klantvriendelijk. Klanten worden snel en goed geholpen door vakmensen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn bedrijf

Altijd netjes geholpen voor een normaal tarief.

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer goed geholpen

zoals altijd zeer goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede vertrouwde garage

Vriendelijke eigenaar, goede service en, niet onbelangrijk, redelijke prijzen.ben al jarenlang klant en dat zegt genoeg.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

St. Janstraat 147

4714 EE Sprundel

0165-38 28 30

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.