Top bedrijf

Altijd deskundige herstellingen voor een eerlijke prijs.

Prima !

Vakkundig en eerlijk advies. Heel tevreden.

Betrouwbaar autobedrijf!

Denken met je mee om je auto op een betaalbare wijze in goede conditie te houden. Snel handelen met verzekeringsexperts ingeval van schade.

Beste prijs/kwaliteit

De juiste aandacht, op de juiste tijd in de juiste hoeveelheid. Top

Perfect, zoals altijd

Zeer tevreden.

Word altijd voorbeeldig geholpen!!

Worden altijd super geholpen en klachten worden gelijk opgelost!! Erg belangrijk als bedrijfsvoertuigen moeten ‘rijden’ om de kost te verdienen!!

Top geholpen

Eerlijk en duidelijk

top bedrijf

top bedrijf. wordt altijd snel geholpen

Goed netjes

Duidelijk,snel goede service

Duidelijk, snel eerlijk

Top bedrijf

Goede service, staan altijd voor je klaar en hebben kennis van zaken.

Wederom een prettige service

Wederom een prettige service

Goede service volgens afspraak.

Bedankt

Ik ben goed geholpen met deskundige begeleiding

Klantvriendelijk

Auto beurt prima uitgevoerd en auto dezelfde dag nog terug

Uitstekende service voor goede prijs

Snel, kundig, vriendelijk en betrouwbaar.

Ik kon snel terecht voor mijn APK en grote beurt, er werd netjes telefonisch contact opgenomen voorafgaand aan extra reparatiewerkzaamheden om eerst de noodzaak en kosten te kunnen bespreken. Dezelfde dag kon ik mijn auto weer piekfijn op komen halen. Mijn beoordeling zou vijf sterren zijn als er ook bij het ophalen van de auto even een praatje werd gemaakt over wat er precies gedaan is en hoe het verder gaat qua kosten, opsturen/betalen factuur etc. En mogelijk kunnen zij hier niets aan doen, maar na 1,5 week "geniet" ik nog steeds van de intense gereinigde-airco geur :p

Gewoon uitstekend.

Ik heb al 50 jaar ervaring met het autobedrijf Oomen. Zowel voor onderhoud als aankoop auto. Zo vader zo zoon. Moet ik daar nog meer aan toevoegen?

Ik kom hier graag. Men zoekt altijd de beste oplossing en denkt mee

Geweldig bedrijf en een prima auto

Mijn auto was aan vervanging toe er werd volop meegedacht door Ruud wat het beste bij mijn wensen zou passen en hij bood een import auto aan, die hij sinds enkel dagen in zijn bezit had. Deze was nog niet verkoop klaar gemaakt, na een korte proefrit deze toch gekocht. Bij aflevering leek het een heel andere auto te zijn, van binnen en buiten helemaal stond deze auto helemaal te glanzen en dat met nieuwe banden, een grote beurt etc. Dit allemaal bij de (toch al scherpe) koop prijs inbegrepen. Met genoegen ben ik naar huis gereden. Ik kan dit allround autobedrijf aan iedereen aanbevelen.

In een woord prima

S,morgens aan het kijken op internet en toen zag ik deze wagen staan vervolgens telefonisch contact gehad, en dat was voor mij een reden om eens te gaan kijken. En daar stond een auto die er in het echt net zo mooi bijstond als op internet. Eigenlijk was ik in mijn hoofd al eigenaar en na een korte onderhandeling heb ik die wagen gekocht. En ik ben er erg blij mee.

Superservice

Denkt mee met de klant Doet wat er beloofd word Levert net dat stukje extra service

Prima goede service en vriendelijk.

Vriendelijke en goed.