geweldige garage

prima service en meedenkend

komen afspraak na en wordt vriendelijk ontvangen en betaalbaar

lekker makkelijk daar , op eigen terrein parkeren en dan kan je zomaar binnen lopen om de sleutels af te geven en mede te delen wat er aan kan zijn

Professioneel

Voor APK en onderhoudsbeurt afspraak gemaakt. Morgens afgegeven en om 15.00 uur SMS ontvangen dat de auto klaar was en opgehaald konden worden.

Zeer klantvriendelijk, staan gelijk voor je klaar

Met een afspraak werd geconstateerd dat mijn twee voorbanden toe waren aan vervanging. Gelijk werd er dezelfde dag nieuwe banden besteld en erop gelegd. Duidelijk en gespecificeerd in wat er nodig is voor reparatie.

Goede service en communicatie als er iets met de auto aan de hand is.

Een zeer goede garage.

Onze auto voor een grote beurt gebracht. Zeer vriendelijk en professionele medewerkers. Van te voren een globale prijsberekening gemaakt met Ruud Oomen. Er kan natuurlijk altijd meer werk zijn. Zij geven ons veel vertrouwen met een eerlijk advies. Er worden geen onderdelen vervangen als dat niet nodig is. Goede afspraken en een perfecte service. Deze garage is zeker aan te bevelen.

Service is altijd goed!

Altijd goede service en deskundige hulp.

Super service

Netjes opgehaald toen we met een kapotte auto stonden savonds. en alles is snel opgelost gelukkig Super service!!!

Klantvriendelijk

Kennis van zaken

Goede snelle service

Hele goede service

Goed aan

Prima bedrijf

Klant vriendelijk en vlot geholpen

Prima garage en service

Klantgericht

Oprechte service, duidelijke communicatie!

Er wordt geluisterd naar de klant en daardoor heb je meteen een goed en vertrouwd gevoel.

Goede en vriendelijke service

Vriendelijke en goede service en vakmensen

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Blij met onze aankoop van een jonge occasion. Snelle reactie op de door ons verstuurde e-mail waarin wij onze interesse toonde in de auto, waarna het vervolg van inruil en aankoop vlot is verlopen. Vriendelijke eigenaar.

Klantvriendelijk en komt afspraken na.

Als klant wordt ik bij een APK geïnformeerd welke reparaties noodzakelijk zijn waardoor de keuring niet onverwacht in de papieren loopt. Gemaakte afspraken worden keurig nagekomen.

Ik kom er graag!!

Kwaliteits service

Auto langsgebracht voor APK en kleine beurt. Netjes gebruik kunnen maken van een leenauto dus geen last kwa vervoer. Later in de middag netjes gebeld met een update en de vraag of ze de multiriem ook mochten meenemen aangezien deze erg piepte. Ik wist dat dit gedaan moest worden, maar niks over gezegd. Echter wel opgemerkt door de monteur. Daarna duidelijke communicatie over eventuele kosten en duidelijke afspraken gemaakt. Tijdens ophalen van de auto netjes nog wat advies gekregen over punten die zijn opgemerkt aan de auto. Al met al klasse service door mensen die er verstand van hebben!

Eerlijk en betrouwbaar advies

Ruud nam alle tijd om onze wensen goed te inventariseren en er de juiste auto bij te zoeken

Fijne garage

Mijn auto is hier vast in onderhoud en wordt prima onderhouden. Er wordt goed uitgelegd wat er moet gebeuren voor de keuring zodat je snapt waarom iets vervangen moet worden en zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Een probleem met een ouder defect werd netjes opgelost.

goede service en snel

goede service snel

Goede ervaringen

We komen er al heel veel jaren. En zijn dus tevreden.

Erg fijne aankoop!

Hele aardige eigenaar die echt de tijd nam voor ons en uiteindelijk zijn we met een hele mooie auto weg gereden. Heel tevreden!

Betrokkenheid met klant en de service zijn top!

C.A. Oomen is een superfijn adres. Fijne service, van het brengen tot het ophalen van de auto. En als er tijdens de autokeuring iets mis is of er moet een onderdeel worden vervangen, dan wordt er altijd netjes contact opgenomen voor er kosten worden gemaakt. Al jaren zeer tevreden klant!