Wederom een prettige service

Wederom een prettige service

Goede service volgens afspraak.

Bedankt

Goed geholpen

Ik ben goed geholpen met deskundige begeleiding

Klantvriendelijk

Uitstekende service

Auto beurt prima uitgevoerd en auto dezelfde dag nog terug

Uitstekende service voor goede prijs

Snel, kundig, vriendelijk en betrouwbaar.

Ik kon snel terecht voor mijn APK en grote beurt, er werd netjes telefonisch contact opgenomen voorafgaand aan extra reparatiewerkzaamheden om eerst de noodzaak en kosten te kunnen bespreken. Dezelfde dag kon ik mijn auto weer piekfijn op komen halen. Mijn beoordeling zou vijf sterren zijn als er ook bij het ophalen van de auto even een praatje werd gemaakt over wat er precies gedaan is en hoe het verder gaat qua kosten, opsturen/betalen factuur etc. En mogelijk kunnen zij hier niets aan doen, maar na 1,5 week "geniet" ik nog steeds van de intense gereinigde-airco geur :p

Gewoon uitstekend.

Ik heb al 50 jaar ervaring met het autobedrijf Oomen. Zowel voor onderhoud als aankoop auto. Zo vader zo zoon. Moet ik daar nog meer aan toevoegen?

Ik kom hier graag. Men zoekt altijd de beste oplossing en denkt mee

Geweldig bedrijf en een prima auto

Mijn auto was aan vervanging toe er werd volop meegedacht door Ruud wat het beste bij mijn wensen zou passen en hij bood een import auto aan, die hij sinds enkel dagen in zijn bezit had. Deze was nog niet verkoop klaar gemaakt, na een korte proefrit deze toch gekocht. Bij aflevering leek het een heel andere auto te zijn, van binnen en buiten helemaal stond deze auto helemaal te glanzen en dat met nieuwe banden, een grote beurt etc. Dit allemaal bij de (toch al scherpe) koop prijs inbegrepen. Met genoegen ben ik naar huis gereden. Ik kan dit allround autobedrijf aan iedereen aanbevelen.

In een woord prima

S,morgens aan het kijken op internet en toen zag ik deze wagen staan vervolgens telefonisch contact gehad, en dat was voor mij een reden om eens te gaan kijken. En daar stond een auto die er in het echt net zo mooi bijstond als op internet. Eigenlijk was ik in mijn hoofd al eigenaar en na een korte onderhandeling heb ik die wagen gekocht. En ik ben er erg blij mee.

Superservice

Denkt mee met de klant Doet wat er beloofd word Levert net dat stukje extra service

Prima goede service en vriendelijk.

Vriendelijke en goed.

prima service

Afspraak was makelijk, de gedane reparatie is net als anders tot volle tevredenheid afgehandeld.

Goed.

Goede betrouwbare garage. Denken met je mee. Zeer aardig personeel.

Goed bedrijf

Afspraak gemaakt voor kleine beurt. Auto gebracht en kon er op wachten, weer stuk minder op en neer rijden

Klant vriendelijk

Zijn staan gelijk klaar, en zoeken samen met de klant naar een goede oplossing.

Tevreden

Prettige benadering en goede service!

Goede service en altijd vriendelijk

Nooit problemen en uitstekende service zeer blij mee

Fijne vriendelijke garage

Ik wordt altijd vriendelijk geholpen met welke vraag dan ook

Onderhoud camper

Vooraf offerte digitaal ontvangen en klopte met werkzaamheden . Wachttijd was wel langer en beperkte wachtruimte . Geen internet gasten te gebruiken qua wachtwoord. Verzocht om klein app tegen marters te monteren omdat ik zelf de aansluiting van accu niet kon vinden. Is wel uitgevoerd maar hiervoor 30 euro berekend excl BTW zonder te vermelden dat dit werd doorberekend. Later nog melding moeten laten verwijderen voor oliewissel op dashboard , werd nog netjes uitgevoerd .

Vriendelijk

We zijn vriendelijk geholpen en een mooie auto gekocht! Ruud top!

Snel, deskundig en vriendelijk geholpen

Snel, deskundig en vriendelijk geholpen

Ze doen wat ze moet doen en dat doen ze goed

altijd keurig geholpen!

top bedrijf. 1.5 jaar geleden auto gekocht, nog steeds met veel plezier voor vrouw en kids. Top service! dag voor vakantie wordt multiriem nog effe snel vervangen.... Inmiddels bedrijfsauto ook in onderhoud gebracht.