We zijn snel, deskundig en vriendelijk geholpen. Top service!

Een van onze auto's ging kapot bijna recht voor de deur. We kwamen dus onaangekondigd met een reparatie. Er werd direct actie ondernomen, onderdelen werden besteld. Als deze niet fout geleverd waren bij Autobedrijf Oomen hadden we zelfs dezelfde dag de auto al terug op kunnen halen. Top service Autobedrijf Oomen!!!

Alles volgens afspraak uitgevoerd met goede prijs. Nette behandeling, maar had ook al veel vertrouwen in dit bedrijf door eerdere ervaringen.

Gewoon goed

Auto gebracht voor onderhoudsbeurt en apk. Alles netjes geregeld en vriendelijke mensen.

Super geholpen

Foutcode beoordeeld en de auto is naar volle tevredenheid gemaakt. Super tevreden en ik kom zeker terug wanneer het nodig is.

Voortreffelijke service

Bandenwissel, grote beurt en airco-onderhoud, olie-lekkage gerepareerd, enz. Fijn alles weer in orde.

Snel en kundig geholpen

Zoals altijd prima geholpen en problemen naar wens opgelost.

Ze doen wat ze beloven!

Prima geholpen bij grote beurt Citroen Jumper en vervanging 4 banden door nieuwe all seasonbanden. Ook service achteraf is prima. Er zat te weinig olie in, mijn auto vergt 8,5 liter ipv 6,5 maar dit werd keurig alsnog dezelfde dag verholpen. Ik kom hier zeker terug.

Uitstekende service!!

Staan altijd voor je klaar, perfect!

Stond met stukke langs de weg .gebeld en ruud kwam gelijk .direct geholpen .het was er druk maar heeft me super geholpen

Perfect bedrijf om mee samen te werken.

Afspraak is afspraak met goed vakwerk

Service

Ons kent ons. Korte lijnen, makkelijk bereikbaar om afspraak te maken

Eerlijk advies Snel gerepareerd Vriendelijk Capabel

Vakkundig en betrouwbaar

Mijn ervaringen met garagebedrijf Oomen uit Sprundel is prima! Alles wat je zoekt in een autogarage, vakkundig, betrouwbaar en betaalbaar.

Fijn contakt En vriendelijk personeel.

Altijd goede service

Altij vriendelijk en goed advies en goede service.

Vriendelijk en behulpzaam

Ik heb hier een tweedehands auto gekocht en heb deze hier ook in onderhoud. Tot nu toe erg fijne ervaringen gehad en altijd goed geholpen!

Snelle adequate service

Reparatie volgens afspraak en zeer goed uitgevoerd.

Goed geholpen en klant vriendelijk

Men auto is goed gerepareerd goede service en altijd vriendelijk

Kundig en goede service

Nieuwe auto gekocht bij CA Oomen

Fijn contact en kon de auto nog voor het weekend halen ophalen ondanks de drukte...

Een hele fijne garage.

Je kunt hier altijd terecht en je wordt er heel fijn geholpen.

Klantvriendelijk

Staan altijd klaar en worden vrij snel geholpen bij problemen

Goede service, vriendelijke mensen, eerlijk