Correcte uitvoering van werkzaamheden tegen een redelijk e projs

Altijd goed en snel geholpen bij storingen en regulier onderhoud en keuring. Altijd alles uitgevoerd volgens afspraak tegen een redelijke prijs.

Ik belde voor een afspraak en kon dezelfde dag nog terecht.

Er werd zelfs aangeboden mij naar huis te brengen. Top service!

Top service

Altijd goede service bij dit bedrijf. Ben al jaren een zeer tevreden klant.

Perfecte service

Gelijk tijd voor de klant en goede service

Er wordt gelijk tijd voor je gemaakt, kan het probleem van de auto niet gelijk verholpen worden , krijg je een leenauto mee. Goede technicie in dienst. Prettige sfeer.

Komen afspraken na

Nemen de tijd om alles door te spreken. Geven zelf aan wat nodig is en wat eventueel nog kan wachten. Ze verstaan hun vak!

Dik tevreden!

Altijd correcte hulp/reparatie!

Goede service,snelle afhandeling. Auto is altijd tip top gemaakt met een goede snelle service, en een luisterend oor voor de klant kom hier al 12 jaar ,en nooit teleurgesteld altijd netjes geholpen.

Kundigheid met een glimlach

Kundig, snel, duidelijk, meedenken, gezellig, blij mee! Aanrader!!

Erg goed!

Afspraak was snel gepland en erg goede service.

Goeie service over de hele linie

Ik ben een tevreden klant!

Klantvriendelijk. Persoonlijke info.

Altijd bereikbaar voor persoonlijk gesprek.

Super geholpen

Accu kapot 😕 stuurde savonds een mail dat mijn accu kapot was en kreeg hier ook antwoord op later in de avond ( had hier niet opgerekend)en de volgende ochtend kwam een monteur om mijn accu te vervangen, Super!! 🙂

Gewoon goed!

Gewoon goed!

Top Garage

Eerlijk advies en altijd goed gehoplen

Zeer prettig autobedrijf. Je word hier altijd vriendelijk, goed en snel geholpen. Een echte aanrader!

Het is een klant vriendelijk bedrijf staat altijd direct voor je klaar in een woord geweldig,ik ben zeer tevreden

Goede service zoals altijd!

Goede service, snelle service. Zoals altijd!

Wij zijn al vele jaren een tevreden klant van Autobedrijf Oomen!!

Prima service!

Zeer goed auto-garagebedrijf

Heldere duidelijke prijsafspraken. Goede service.

Bewustbekwaam

Autobedrijf oom en is al jaren een bedrijf wat dicht bij de klant blijft. Gaat het niet zoals het moet dat moet het maar zoals het gaat. Dit altijd door transparantie en een zeer klantvriendelijke houding. Wij blijven mede door de eerlijkheid, transparantie en openheid een zeer tevreden klant.

goede service en dienstverlening!

goed kwalitatief geholpen en nette snelle service!

Fijne garage: klantvriendelijk, vakkundig en snel!

Zoals altijd, gewoon goed.

Heel prettig als je tijdig bericht krijgt voor APK keuring. dan hoef je dit niet zelf te onthouden/noteren.