goede service enkwaliteit

levert hele goede service en kwaliteit

Betrouwbaar bedrijf

Komen afspraak na, goed personeel

Elke keer vakkundig en goed geholpen

Prima service, goed geholpen

Prima service, goed geholpen.

voldoet aan de verwachtingen

Netjes en vlot geholpen ; goede prijs kwaliteit verhouding

Eerlijk advies. Doen wat ze moeten doen. En gewoon normaal tarief

Prima kwaliteitslevering in combinatie met een goede prijs

Zojuist heb ik een kleine beurt aan mijn auto laten uitvoeren. Van te voren e.e.a. besproken en alles is heel goed uitgevoerd zoals van te voren was afgesproken.

snelle en vriendelijke service

smiddags auto binnen gebracht met kapotte versnellings kabel en andere ochtend al gerepareerd, weliswaar geen nieuwe kabel omdat deze heel moeilijk te verkrijgen zijn, maar toch veilig gemaakt.

uitstekend

Bedrijf die hun afspraken nakomen

Perfect, zeer goede service.

Goede service en prijs kwaliteit verhouding.

Fijne plek

Prima plek voor alle onderhouf

Klantvriendelijk en kwaliteit

Weer fijn geholpen !

Weer goed geholpen na een kapotte radiator Tevens heeft het personeel terecht opgemerkt dat mijn auto binnen 1 maand gekeurd moest zijn Dit hebben ze gelijk mee gepakt Voor nu dus weer even lekker klaar! Hadden voor 1 avond een auto nodig met trekhaak en daarvoor mochten we de bedrijfsauto lenen Wat een TOP SERVICE!!!!

Snel en goed.

Erg goed geholpen door autobedrijf Oomen. Auto werd snel ingepland zodat we maar een korte tijd de auto hoefde te missen. Professioneel gerepareerd tegen een faire prijs. Zeer aan te bevelen!!

Hartelijk ontvangen en goeie service!

Gewoon goed

Goede service en communicatie als er iets aan de hand is

hele goede service

auto is weer prima nagekeken volgens afspraken

goede service

fijn bedrijf met een hele goede service

als vaste klant maakt Ruud altijd tijd voor je vrij als je stukken hebt aan je auto.

A++++

Prima garage en service

Prima en goede service. Alleen jammer dat mijn droppot in de auto half leeggegeten was tijdens het onderhoud. Dat vind ik niet netjes.

Goede betrouwbare garage

Duidelijke afspraken, vriendelijk personeel. Je wordt goed geholpen en auto rijd na de grote beurt weer heerlijk.

We zijn snel, deskundig en vriendelijk geholpen. Top service!

Een van onze auto's ging kapot bijna recht voor de deur. We kwamen dus onaangekondigd met een reparatie. Er werd direct actie ondernomen, onderdelen werden besteld. Als deze niet fout geleverd waren bij Autobedrijf Oomen hadden we zelfs dezelfde dag de auto al terug op kunnen halen. Top service Autobedrijf Oomen!!!

Alles volgens afspraak uitgevoerd met goede prijs. Nette behandeling, maar had ook al veel vertrouwen in dit bedrijf door eerdere ervaringen.

Gewoon goed

Auto gebracht voor onderhoudsbeurt en apk. Alles netjes geregeld en vriendelijke mensen.

Super geholpen

Foutcode beoordeeld en de auto is naar volle tevredenheid gemaakt. Super tevreden en ik kom zeker terug wanneer het nodig is.

St. Janstraat 147

4714 EE Sprundel