Goede service en denken met de klant mee

Zeer efficient. Denken mee met de klant. Brhandelen de klant zoals ze zelf ook behandeld willen worden. Geen verassingen. Bellen keurig voordat ze optionele kosten maken en maken geen onnodige kosten. Kom hier zeker weer terug.

Ik ben erg tevreden

Erg goed

Top garage

Al vele jaren klant...altijd correct en deskundig. Doen alles om weer snel onderweg te zijn.

Kan niet beter, overal wordt aan gedacht en goed geregeld, toppie!

Winterbanden verwisseld, en kleine beschadiging aan zomerbanden is ook verholpen.

Erg goed

Prettig en snel geholpen!!!!!

Snel, klantvriendelijk

Dik tevreden!

Altijd keurig en in goed overleg

Top garagebedrijf

Eerlijk en betrouwbaar Arno is beste werkplaatschef die ik ooit ben tegengekomen

Gewoon uitstekend

Vriendelijk. Op tijd. Afspraak is afspraak. En dat al zeker 20 jaar op rij.

Goede vriendelijke service

Super goede service, eerlijk en denken altijd met je mee!

Altijd netjes en super goede service. Denken met je mee (welke opties zijn er en wat zijn de kosten van elke optie als er iets stuk is), overleggen alles en zijn altijd op tijd. Doen echt een stap extra om je als klant happy de deur uit te laten gaan. Daarnaast ook nog eens super vriendelijke lui. Echt een topgarage!

Goede en deskundige service

Bij Autohuis Rijen word je goed geholpen door deskundig personeel. Ze bieden goede service en denken met je mee bij reparaties, beurten e.d. m.b.t. je auto.

Zoals vanouds

Al vele jaren uitstekende service.

Correct, op tijd en snel

Altijd topservice, vriendelijk, kundig en Duidelijk

Kom hier al jaren voor onderhoud en een nieuwe auto. En ik blijf komen! Uitstekende garage.

netjes en correct

wordt gewoon eerlijk behandeld

Alles naar wens uitgevoerd.

Snel en adequate. Zijn ook eerlijk als er onderdelen niet vervangen hoeven worden. Geven een eerlijk advies

Goed geregeld en duidelijke communicatie

Goede garage met aardig personeel. Ruime openingstijden.

Gewoon doen naar Autohuis Rijen en ervaar het zelf.

Wij gaan altijd naar Autohuis Rijen: Vertrouwd-Deskundig-Persoonlijk. Je kunt rekenen op een prima serviceverlening.

PERFECT EN SERVICEGERICHT

gratis vervangend vervoer. Geen onzin, maae gewoon doen aan de auto wat nodig is.

Komen afspraken na zo niet word opgelost alles in overleg

Vakkundig en behulpzaam

Al jaren klant bij het Autohuis, zowel voor reparaties, onderhoud als aanschaf. We zijn altijd keurig geholpen, men denkt goed mee en staat altijd klaar als het nodig is.

goede service met grote vriendelijkheid en vanuit een prima vakkennis

Heldere communicatie, snelle service.

Ondanks de vele gebreken aan de auto zeer tevreden over de wijze waarop dit is opgepakt. Een heldere communicatie en snelle service.