Altijd tevreden

Ik kom hier al jaren, ik word altijd vriendelijk ontvangen en naar behoeven geholpen. Kan hier met alle vragen terecht en word in kennis gesteld bij bijzonderheden tijdens controles.

Klantgericht en kwaliteit

Autohuis Rijen is klantgericht, stemt met de klant goed af en medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Kwaliteit is hoog.

Uitstekende service

Goede afspraken en geweldige service. Top

Super!

Super ! Vriendelijk en doen wat nodig is en zijn eerlijk!

Altijd prima

Heldere afspraak en communicatie. Vriendelijk en vakkundig personeel.

Een super autogarage met vriendelijk personeel , staan altijd voor je klaar

Autohuis is een bedrijf die altijd voor je klaar staat je hoeft maar te bellen en ze zijn er dat geld voor kleine en grote werkzaamheden. Het personeel is erg vriendelijk , ga zo door Autohuis Rijen B.V.

Goede snelle service

Goede prijsopgave, constant telefonisch op de hoogte gehouden worden, dus nooit voor verassingen staan, goede garage bekwame vaklui

Klantvriendelijk en een goed advies.

Het plannen van een afspraak via de website was al gemakkelijk. Tijdens APK/ onderhoud werd ik nog op een aantal zaken gewezen die echt onderhoud behoefde. Toen ik de auto ging halen rook hij ook nog eens lekker van binnen.

Super service en super vriendelijk

Service is zoals gewoond echt uitstekend en ook de vakkennis is er duidelijk aanwezig

zeer goed

Zeer vakkundig

Zeer snel en vakkundig reparatie uitgevoerd

Alles prima uitgelegd

Volgens afspraak gewerkt en alles netjes op papier geschreven ivm toekomstige controles!

Klantviendelijk

Klantvriendelijk bedrijf dat goede service verleent

Vriendelijk en tot volle tevredenheid

Fijne mensen en hele nette service!

Ik kon snel terecht voor de apk en ben heel netjes geholpen. Groot pluspunt is dat ik heel goed op de hoogte gehouden werd en dat alles netjes gecommuniceerd werd.

snel en goed geholpen

zelfs op zaterdag na sluitingstijd werd ik nog geholpen.

Goede service, kundig personeel.

Makkelijk om een afspraak te maken. Overleg over een noodzakelijke reparatie. Geen onverwachte verrassingen.

Prima geholpen

Snel en professioneel geholpen.

Zeer vakkundig en heel klantgericht.

Je wordt niet voor de gek gehouden en weten aan veel dingen een mouw te passen. Ze denken graag mee, heel fijn als je voor onverwachte kosten komt te staan. Fijn personeel!

Pico bello! Vriendelijk, behulpzaam, deskundig en correct. Aanrader!

Na enkele jaren van onderhoud bij de merkdealer nu weer terug gekeerd bij het autohuis Rijen, voor een haast klus. Meteen weer een sfeer alsof ik nooit was weg geweest. Heb daarom besloten om een opnieuw een blijvertje te zijn.

Auto laten keuren. Alles volgens afspraak . Goede service. Snel. Telefoontje toen de auto weer klaar stond.

Fijne ervaring

Ze leveren kwaliteit

Uitstekende service, kwaliteit boven kwaniteit.

Vandaag direct geholpen met mijn APK keuring en lekke band. De service is erg prettig en daarnaast vertrouw ik erop dat het werk Autohuis Rijen altijd kwalitatief in orde is.

Duidelijke toelichting op mankementen auto voordat deze worden uitgevoerd

Correcte service en meedenkend met de klant.

ben netjes ontvangen en vind voor verdere zaken ik me graag aan meld