Geweldige service

Nadat ik mijn auto had afgeleverd, was er geen vervangend vervoer, maar toen ben ik door Ralph naar mijn werk gebracht. Na het banden wisselen waren ook de vellingen gepoetst, Chapeau!

Goed en snel geholpen

Topservice

Goede garage, leenauto en prima contact. Uiteraard technisch helemaal in orde

Prima contact, uitstekende service

Al jarenlang een tevreden klant

Goede persoonlijke service

Elke keer krijgen we wat we mogen verwachten, volgens afspraak en voor een redelijke prijs. Als er iets misloopt, wordt het snel opgelost en ook voor advies staan ze altijd klaar.

Autohuis Rijen was direct bereid om mijn lekke band te reparen en om een kleine storing te verhelpen

Met een schroef in mijn autoband in het begin van de middag gebeld en voor 17.00 uur kon ik de auto weer ophalen. Perfect!!!

Prima service en staan altijd voor je klaar

Van nieuwe auto tot onderhoud. Altijd netjes en vertrouwd

Prima geholpen door vriendelijke vakmensen.

De mensen zijn vriendelijk en eerlijk. Geen onzin, maar wel oog voor de klant. Dat geldt voor de werkplaats en voor de mensen aan de telefoon. De service is ongeëvenaard

Betrouwbare monteurs tegen betaalbare prijzen.

Kijken goed wat de klachten zijn. Laten je zien wat er kapot is. Overleggen wat de reparatie gaat kosten en herstellen volgens afspraak. Kortom een klantvriendelijke betrouwbare garage met betaalbare prijzen.

Zeer bekwaam en behulpzaam personeel

Ik ben zeer tevreden met de manier waarop de reparatie is aangepakt en uitgevoerd. Zeer professioneel

Goede service. Duidelijk in de prijsstelling vooraf

Prima en duidelijk

Snelle goede service!!

snel en ik ben geen nummer

eerst aangegeven. dat de auto dags erna zou zijn. maar toch nog de zelfde dag nog geklaard

Helder uitleg wat de werkzaamheden zijn geweest.

Goed geholpen, er wordt keurig netjes verteld wat de de bijzonderheden zijn en of dit akkoord is voor uitvoering. Bij het ophalen van de auto wordt er doorgenomen wat er uitgevoerd is.

snelle service

fijne snelle service

Netjes en degelijk zonder poespas

Service is altijd goed; snel, degelijk, leenauto, prettige omgang en natuurlijk vakkundig

Heel snel geholpen

Heel snel geholpen had gebeld en kon meteen komen !

Goede service, konform afspraak

Zoals boven omschreven

Goede service door bekwaam personeel

Ik word altijd snel en goed geholpen. Onderhoud vd auto verloopt ook prima. Personeel is aardig, behulpzaam en bekwaam.

geweldig

Net voor de vakantie diende mijn auto gerepareerd te worden. Ik nam telefonisch contact op en kon direct geholpen worden. Prachtig.

Goed en vakkundig geholpen met mijn auto toen het niet wilde starten.

Die hadden een plan van aanpak gemaakt en goed uitgevoerd en hebben alles goed met mij communiceert.

goede service goed geholpen

alles netjes verlopen prima service. Let op Rolf die de regen niet in wil!

Perfecte service

De medewerkers van Auto huis Rijen zijn zeer attent, meedenkend en vakbekwaam. Hun service reikt tot aan de voordeur; zo nodig inclusief ophalen en weer terugbrengen van zowel de auto alsook de chauffeur!

Bij Autohuis Rijen B.V. ben ik al 35 jaar Jan ( en niet klant nr.........)

- Uiterst kundige, vriendelijke en correcte medewerkers - Weinig verloop van medewerkers - Uitstekende kwaliteit - Betrouwbaar - Uitstekende en snelle service

Flexibel

Ik kan altijd terecht bij Autohuis. Ze zijn altijd flexibel en denken mee.