Super aardige, hardwerkende, eerlijke mensen. Hebben veel.kennis van zaken en denken met je mee!

De service is fantastisch!

Prettige eerste ervaring bij Autohuis Rijen !

Goed geinformeerd over lokatie en tijd. Ook tijdig gebeld over kleine reparatie en het weer ophalen van de auto.

Snelle en goede service.

Altijd overleg over de reparatie met kosteninschatting vooraf.

Heel deskundig geholpen!

Wij zijn door Ashwin van de Ven geholpen,heel erg behulpzaam geweest,vriendelijk ontvangen,echt een aanrader om daar een auto te kopen,! Wij zijn ontzettend blij met onze aankoop Volvo xc40 .

Hartelijk dank voor jullie leuke review en nogmaals veel plezier gewenst met de prachtige 2020 Volvo XC40 T5 Recharge!

Goede ervaring

Doen wat ze zeggen, vooraf geïnformeerd over reparatie en kosten. Oplossingsgericht meedenken klantvriendelijk bedrijf

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Zeer tevreden!

Familie de Bruin, hartelijk dank voor de review. Nogmaals heel veel rijplezier gewenst met de 2020 Mini Countryman!

Prettig en vakkundig geholpen.

Na de keuze voor een elektrische auto, zijn wij, zonder dat het opdringerig werd, regelmatig benaderd met een voorstel. Na een positief besluit, werden we prima en vakkundig geholpen.

Bedankt voor de leuke review en voor het vertrouwen bij de zoektocht naar jullie nieuwe (elektrische) auto. Nogmaals heel veel rijplezier gewenst met de 2021 Peugeot E-2008!

Alles top.

Bedankt voor het schrijven van deze review en voor het vertrouwen bij de aankoop van jullie prachtige 2020 BMW 330E! Nogmaals veel rijplezier gewenst met de auto!

Doen wat ze zeggen.

Vertrouwd en goed afgeleverd.

Hartelijk dank voor jullie review en uiteraard voor jullie jarenlange klandizie. Nogmaals veel plezier gewenst met jullie 2021 Renault Captur.

Mooie picanto gekocht

Tot dusver zeer tevreden over autohuis rijen vriendelijk en correct geholpen!

Bedankt voor de review Mark en nogmaals veel rijplezier gewenst met de 2022 Kia Picanto!

Hier staat de klant centraal.

Ouderwetse gewoonten in 2024. Een felicitatie met de nieuwe auto op een standaard waar anders de specificatie's op staan en een grote bos bloemen. Geweldig toch ?

Bedankt voor het schrijven van deze review en voor het vertrouwen bij de aankoop van jullie nieuwe auto! Veel veilige kilometers gewenst met de Hyundai i10 !

Fantastische service

Geweldig geholpen door Ashwin met de aankoop van onze nieuwe auto!

Hartelijk dank voor de leuke review Mark en jullie nogmaals veel plezier gewenst met de 2020 Kia Ceed Sportwagon PHEV!

Nette zaak met prima dienstverlening naar de klant

Aankoop van een gebruikte auto verliep zeer soepel,'sOchtends gebeld, 11 uur konden we al terecgt voor de proefrit. Alle tijd werd genomen en de auto werd keurig conform afspraken afgeleverd. Kleine zaak, maar hulde over de tijd die men voor je neemt en de communicatie gedurende het proces.

Hartelijk dank voor het schrijven van deze leuke review en voor het vertrouwen bij de aankoop van jullie nieuwe auto. Nogmaals veel plezier gewenst met de 2020 Skoda Octavia!

Klantvriendelijk service hoog in het vaandel staan

Hartelijk dank voor de review en nogmaals veel plezier gewenst met de 2020 Renault Captur!

Prima zorg voor de auto en dus ook voor ons

Altijd goed.

Fantastische service

Voor het eerst heb ik hier mijn auto laten keuren en zeer goede ervaring. Netjes geholpen en goede service verleend.

Goeie service en afspraak is afspraak

Altijd tevreden over service en kwaliteit bij Autohuis. Vooraf prijsbepaling en ko.en afspraken na

Fijn betrouwbare service

Altijd even een telefoontje over bijzonderheden en een bevestiging dat de auto gereed staat. Het zijn de kleine dingen die de service compleet maken.

Fijn contact, eerlijk en duidelijk

De beste verkoper van de dag. En wij hadden er wat gezien. Aswin denkt mee, vooruit en maakt er een feest van. Waarvoor dank

Nog bedankt voor jullie leuke review en voor de aanschaf van de mooie Skoda Octavia!

zeergoed

zeer goede service

Klantvriendelijk, professioneel en transparant

Wij kwamen zonder afspraak kijken naar een auto, hier werd geen enkel probleem van gemaakt. Ondanks dat de auto midden in de zaak tussen andere auto's stond, was een proefrit maken geen enkel probleem. De verkoper was vriendelijk, kundig en nam zich de tijd en moeite voor ons. Al met al een nette, professionele zaak die vertrouwen wekte.

Hartelijk dank voor het schijven van deze review en voor het vertrouwen bij de aankoop van jullie eerste auto, de Peugeot 308SW. Nogmaals veel plezier gewenst met de auto!

Ik heb bij Autohuis Rijen een mooie Kia Xceed gekocht. Vriendelijk ontvangst en alle ruimte voor vragen & uitleg. Er werd in oplossingen meegedacht en ik kreeg een voorstel voor een eerlijke prijs voor de inruil van mijn oude auto. Een klant erbij!

Hartelijk dank voor het schrijven van deze leuke review. Heel veel plezier en veilige kilometers gewenst met de zo goed als nieuwe Kia XCeed Plug-in Hybrid!

Mooie tweedehands auto

Fijn autobedrijf en nette occasions. Prijs kwaliteit is goed. Goed geholpen en snel!

Bedankt voor het schrijven van de review en nogmaals veel rijplezier gewenst met de Citroën C1 !

Vriendelijke personeel en snelle service

Allereerst vriendelijk personeel en alles van begin tot eind snel gegaan om aan onze wensen te voldoen. Helemaal top!

Hartelijk dank voor de leuke review en nogmaals veel plezier en veilige kilometers gewenst met de Mazda CX-5!

Supervriendelijk personeel

Vakkundige en zeer goede service bij Autohuis Rijen. In een woord TOP

Bedankt voor de review en uiteraard ook voor de jarenlange klandizie. Nogmaals veel plezier gewenst met de Toyota Aygo Cabrio!

Over Bosch Car Service