Prima ontvangst en goede raad voor de 4 seizoenen banden!

Prima ontvangst en goede raad voor 4 seizoenen banden!

Zeer goede service

Als er iets met de auto is word je altijd netjes geholpen

Prima de luxe

Heel goede service en klantvriendelijk gericht naar de klanten. Goed opgeleide vakmensen. Ze weten waar ze mee bezig zijn. Kom er erg graag !

Goede service, fijne communicatie.

Ervaring goed. Prijsopgave was heftig. Kwam voor een APK keuring en evt. Beurt. Zou 700 euro gaan kosten. Was even schrikken. Is later naar tevredenheid bijgesteld. Service was goed.

Snel en betrouwbaar

Zoals altijd snel geholpen en er word goed meegedacht over eventuele oplossingen.

snelle service en goede prijsinformatie

bij verhoogde reparatiekosten tijdig geinformeerd over oorzaak hiervan

Zie hieronder.

Al vele jaren ben ik klant bij autohuis Rijen en tot gisteren toe ben ik zéér tevreden over de correcte bediening, vriendelijk personeel. Mijn auto kreeg ik telkens in prima staat terug, want het hele jaar door liet de Suzuki me, mede door toedoen van de garagehouder, nooit in de steek. Slotconclusie: Ik blijf dus bij deze garage als klant.

Zeer goede service, prijs en communicatie

Goede service, duidelijk over de reparaties, goede/ nette prijs

Al jaren een prima service... dik in orde en erg tevreden.

Al jaren een prima service... dik in orde en erg tevreden.

erg goed

afspraken na komen ,vriendelijk , gastvrij

Betrouwbaar en vakkundig

Al jaren goede ervaring. Deskundige adviezen en alles gaat in goed overleg.

TOP

Goed advies en eerlijke kundige vaklui

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Super service voor een onverwacht probleem met de auto.

We moesten helaas de auto achterlaten toen bleek dat het rare geluidje toch een indicatie was dat er zaken niet lekker zaten in de auto. Er werd goed meegedacht aan een oplossing voor die acute probleem en de auto is dezelfde week nog onder handen genomen en het probleem is opgelost. Enige wat jammer was de wachttijd op een specifiek onderdeel, maar dat heb je nu eenmaal als garage niet in de hand. Kleine verbetering zou zijn als deze vertraging even via bijvoorbeeld SMS was doorgegeven. Nu had ik zelf even een belletje gedaan om te zien wat de status was van de auto. Maar... het blijft super dat deze ongeplande werkzaamheden toch tussendoor gefietst konden worden.

Zeer klantgerichte en deskundige service!

Ik kan altijd terecht, plannen van onderhoud en reparaties lukt probleemloos. Goede en competente afhandeling van storingen. Goed gevoel voor service, de mensen daar denken met je mee en geven gevraagd (en zonodig ongevraagd) prima advies.

betrouwbare en vakkundige garage

Fijne en vakkundige mensen. Altijd bereid te helpen en een oplossing te vinden. Betrouwbaar ; geen onnodige kosten als t niet hoeft.

De werkplaats is zeer dienstverlenend

Tegen sluitingstijd haalde ik de auto op; plots toch een storing. Rob nam geruime tijd om mij uiteindelijk probleemloos weg te laten rijden en het probleem alsnog te verhelpen.

Betrouwbaar, eerlijk en vakkundig

Eerlijke diagnose en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Een niet gepland probleempje met de auto wordt goed opgepakt.

Goede service.

Goed en netjes verzorgd geleverd volgens afspraak niks op aan te merken

Voor mij goede service alles in overleg

Geweldige service

Nadat ik mijn auto had afgeleverd, was er geen vervangend vervoer, maar toen ben ik door Ralph naar mijn werk gebracht. Na het banden wisselen waren ook de vellingen gepoetst, Chapeau!

Goed en snel geholpen

Topservice

Goede garage, leenauto en prima contact. Uiteraard technisch helemaal in orde

Prima contact, uitstekende service

Al jarenlang een tevreden klant