Top autobedrijf met goede service

Werken erg netjes, stemmen vooraf af over de werkzaamheden. Service zoals je bij veel dealers niet gaat vinden (auto ophalen/brengen, binnen en buiten schoon weer terug) Gewoon vakmensen tegen nette prijzen!

Wat een fantastisch autobedrijf

Kwaliteit en service zijn van uitmuntend niveau. Super blij met hen!

Wat een service!

Deze week mijn eerste ervaring met Kroonsberg, vriendelijke duidelijke communicatie met een schone goed rijdende auto als resultaat!

Uitstekende service, betrouwbaar

Al 23 jaar mijn vaste garage, dat zegt meer dan voldoende

Zeer betrouwbaar en een fantastische service!

Betrouwbaar

Altijd correct, zorgvuldig ,vriendelijk en duidelijk over de werkzaamheden en kosten.

Snel, goed maar niet goedkoop

Keurig verzorgd, maar niet de voordeligste

Altijd topservice

De kwaliteit en service is erg hoog.

Zoals vanouds alles top geregeld.

Keurige update van de auto gekregen en de herstelwerkzaamheden waar een andere garage wat steken had laten vallen, weer goed opgelost.

Superrrrrrr

Fijne garage en een perfekte service

Goede en snelle service

Fantastisch geholpen, binnen 2 dagen de weg weer op!

Na gebeld te hebben dat ik een rem probleem ervoer kon ik langsrijden voor een snelle inspectie. De volgende dag waren de versleten schijven en remblokken alweer vervangen en kon ik weer veilig de weg op.

Prettig

Zeer goede 1e ervaring. Vriendelijk en goed tewoord gestaan. Tussentijds contact over de werkzaamheden/kosten. Achteraf het defecte onderdeel (in mijn geval) mogen aanschouwen indien gewenst. Relatief klein bedrijf wat het waarschijnlijk menselijk houd.

Top service !

Prima service , duidelijkheid over de werkzaamheden

Top garage

Altijd netjes geholpen duidelijk afspraken je weet altijd waar je aan toe bent

Goede service en snelle afhandeling

We hebben een fijne auto gekocht bij Kroonsberg. We konden al snel een proefrit maken en de service was helemaal top en vriendelijk. De oplevering van de auto was al erg snel wat ons enorm goed uitkwam. Zeker een aanrader!

Mooi bedrijf

Telefonisch afspraak gemaakt als nieuwe klant. Goed geholpen, goede ontvangstruimte en geen verrassingen bij het afrekenen. Ben dus tevreden.

Zoals Altijd top service ;)

Al jaren een tevreden klant. Goede service en professioneel advies en hulp.

gewoon goed

Een garage om van harte aan te bevelen, lossen zelfs de moeilijkste problemen op, ook al ben je nog niet zo lang klant bij deze garage, ze helpen jou met een correctheid en vakkennis die in heel veel garages veer te zoeken is.

netjes gedaan

dd

snel en vakkundig

ik kon snel terecht en er wordt echt meegedacht.

Service TOP !

Service TOP. Overlegd voordat er wat gebeurd zodat je niet met verrassingen kom te staan.

Grote deskundigheid en de klantvriendelijkheid is super.

Er wordt altijd goed advies gegeven en directe en passende oplossingen bedacht.

Over Bosch Car Service