Supersnelle pitstop 😁

Belde om mijn winterbanden te laten monteren en kon de volgende dag op een voor mij gunstig tijdstip langskomen. Binnen 30 minuten weer veilig de weg op... 👍😇

Goede service en juiste voorlichting inzake onderhoud en reparatie.

Als er iets aan de hand is met de auto word ik zo snel mogelijk geholpen .Vriendelijke en goede aandacht is er altijd👌🏿!

Top service!!

Al jaren is onze auto bij Jeremy’s en zijn collega’s in onderhoud. Altijd goed overleven top service die ze verlenen. Ed en Lia

Top service!

Ik was snel geholpen. De hele team denkt mee.

Top service

Wat een luxe dat m’n auto thuis in Amsterdam opgehaald wordt. Goed bezich mannen

Fijn bedrijf

Zeer proffesioneel, klantvriendelijk ! Garage is erg netjes Duidelijke afspraken en goede adviezen,!

Perfecte service

Altijd goede en persoonlijke service. Veel kennis van verschillende merken auto’s

Vriendelijk

Zeer vriendelijk en professioneel

Met aandacht voor auto en mens

Zeer nette garage (in de omgang, uitstraling van de werkvloer, gereedschap, materialen, showroom, kantoor, kantine, buitenterrein) zorgvuldige aandacht voor de auto en klanten met een gezonde twist ;)

De apk werd zorgvuldig uitgevoerd zodat ik weer een jaar veilig over straat kan 😁

Reparaties gaan in overleg en de tarieven zijn beter dan bij een merkgarage, top bedrijf dus. Er is altijd een leenauto beschikbaar. Het personeel is vakbekwaam en vriendelijk. De eigenaar denkt altijd mee wat er echt moet of nog even kan wachten. Top bedrijf dus.

Ik ben zeer tevreden!

Goede service! Auto netjes afgeleverd! Personeel correct en netjes! Kortom prima autobedrijf!

Geweldige service en erg klantvriendelijk

Bij aanschaf van een auto goed geholpen, heldere communicatie en erg klantvriendelijk. Nette garage met betrouwbare mensen. Aanrader.

Zeer goede ervaringen

Dit bedrijf vind ik zeer betrouwbaar en leverd zeer goed werk af.

Altijd vriendelijk, servicegericht en kwaliteit

Ik ben er trots op dat ik een Kroonsberg auto rijd. Een ouwetje, die ieder jaar goed onderhouden wordt waardoor ik er vast nog wel een paar jaar mee voort kan. Als zich een probleem voordoet word ik altijd snel en goed geholpen.

Fijne service en advies, en het is er altijd keurig schoon en opgeruimd!

Net bedrijf, fijne monteurs en altijd wel een slimme oplossing als er iets moet worden verholpen!

goede garage

je kan met alle problemen terecht. als er iets is met de auto wordt er gekeken hoe ze het oplossen en gaan maken. ben zeer tevreden over deze garage.

Perfecte service en goed personeel

Onderweg begon een waarschuwingslampje te branden ,en zonder bellen langs geweest bij Kroonsberg Werdt gelijk uitgelezen en storing verholpen

Bij problemen snel geholpen en goede service!

Altijd wordt ik netjes te woord gestaan en snel en vakkundig geholpen bij problemen. Top garage!!

Top service !

Persoonlijk en vriendelijk. Brengen je altijd direct op de hoogte van evt mankementen, schade of bijkomende kosten. Goede communicatie, bieden veiligheid en krijg altijd weer een schone auto terug!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede ervaring

Zeer deskundig. Na 3x teleurstelling bij garages in Woerden via internet hier terecht gekomen.