Prima autobedrijf!

Altijd duidelijk wat de werkzaamheden worden, altijd goed!

Super en eerlijk advies bij aankoop auto

Je wilt een tweedehands auto kopen en het moet wel een goede zijn en je wilt geen verrassingen achteraf. Kroonsberg heeft super geholpen bij het vinden en checken van de auto. Ik kreeg zeer kundig en onderbouwd advies. Nu weet dat ik een goede aankoop heb gedaan. Ontzettend bedankt!

Niets op aan te merken.

Altijd eerlijk advies verkregen, niet te duur en zeer meedenkend. Zeker een aanrader!

Fijn dat ik altijdvrij vlot bij jullie terecht kan!

Reparaties worden correct uitgevoerd, daarna heb ik weer een veilig gevoel. Technisch kan ik het slechts beoordelen door ondervinding en achter af, en dat blijkt goed.

zeer goede service

Staan altijd voor je klaar

Perfect kan niet beter

Ik ben geloof ik al "100" jaar bij deze garage voor onderhoud van auto en ik ben echt zéér tevreden over de afwikkeling hiervan. Vriendelijk, deskundig en nette prijzen, het kan niet beter.

Vriendelijk, deskundig en snel.

Ik kan bij jullie altijd terecht met vragen en wanneer er een acuut probleem is, kan ik altijd direct terecht. Al vele jaren voeren jullie het onderhoud aan onze auto's uit.

snel en goed gedaan

handig dicht in de buurt en ook perfect gedaan en snel

Happy Customer!

Vriendelijke werknemers, snelle service en kwaliteit product. Ik had snel een nieuwe auto nodig en dit was binnen twee dagen helemaal geregeld. Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring bij Autobedrijf Kroonsberg.

Zeer prettig

Snelle en prettige verkoop en advies.

Uitstekende service

Onderhoudsbeurt en APK goed en merkbaar uitgevoerd

Erg goed geholpen!

Goed meedenken en eerlijk advies. Daarna goede beurt, apk en reparaties. En natuurlijk de haal en breng service is top!

Perfecte service, vriendelijk geholpen

Zoals gewoonlijk ook deze keer weer super snel en vriendelijk geholpen bij een storing aan mijn auto. Nu alles weer tip top in orde.

Altijd betrouwbaar!

de service was wederom uitsekend

Het overleg over de service is altijd prima en i.v.m. rolstoel gebondenheid wordt altijd extra service verleend met het ophalen en wegbrengen van de auto.

Zoals altijd een topservice!

Al heel veel jaar kom ik bij Kroonsberg. Hier weten ze tenminste nog hoe een klant behandeld wil worden. Doen altijd een stapje extra.

Altijd goed en gezellig bij Jeremy

kwam voor een bandenwissel en aankoop nieuwe banden. De eigenaar noemt me bij naam (erg klantvriendelijk), (her)kent me en is altijd bereid tot een praatje. Service is altijd top, de auto's overigens ook. Mijn auto hier gekocht en ondanks dat ik niet in de regio woon laat ik altijd nog alles bij Kroonsberg doen!

Zoals altijd: perfect!

Zie boven

Service goed. Auto thuis opgehaald en teruggebracht.

Snel en klantvriendelijk

Wordt altijd gastvrij ontvangen en de bandenwisseling altijd goed

Uitmuntende service en persoonlijk

Top garage en service. Echte aanrader!

Meedenkend en vriendelijk personeel

Al 14 jaar naar alle tevredenheid klant!

super service

Auto werd opgehaald en terug gebracht bij het wisselen van winter- naar zomer-banden

Ben al jaren klant en ben zeker tevreden!

Ik word altijd op korte termijn geholpen op een plezierige manier. De eigenaar en zijn personeel zijn naar mijn oordeel zeker deskundig. Daar komt nog bij dat Garage Kroonsberg niet ver van ons huis is gevestigd. Ik kan er vanaf huis lopend naartoe of vandaan.

Fantastisch

Ik kan altijd spontaan terecht voor kleine dingen. Als altijd vriendelijk en behulpzaam. Al 23 jaar klant!