Vlotte, Sallandse, vriendelijke behandeling........

Eric zette in een handomdraai nieuwe gasveren op de achterruit van mijn Kia. Wat is het toch een handige keer'l!!!!! Ik ben heel tevreden over deze garage!!!!!!

Deskundig, vriendelijk personeel, goede sercice

Altijd goede en snelle service van vakkundige en klantgerichte medewerkers!

zeer klantvriendelijk

De service van garage van Gurp is heel goed. Klantvriendelijk en deskundig en hij staat altijd voor ons klaar.

Een tevreden klant.

De reparaties/onderhoud gebeurt in goed overleg.

Snelle vriendelijke service

Fijn dat ik binnen 1 dag direct geholpen kon worden en dat er werd meegedacht bij een probleen met ophalen van de auto.

Defecte accu. s' Morgens direct geholpen, en verholpen. Prima service!

PRIMA

Primna

Klantvriendelijk en vakkundig

Zeer prettig bedrijf. Kost wat maar dan heb je ook wat.

Helemaal goed

Ik keek er van op dat de auto ook door de wasstraat is gegaan,zonder extra kosten te berekenen

zie vorig commentaar

Super geholpen, blij met m'n auto

Alles mooi geregeld

We rijden weer beetje heen en weer scheelt had nog een auto dus bedrankt

Goed geregeld

Geschikt was dat we het bestelbusje voor de verhuizing al op vrijdagavond konden ophalen zodat we zaterdag vroeg konden beginnen. De financiele afhandeling ging ook snel- behoudens een administratief foutje van jullie kant. Dit kon snel worden opgelost. Prima.

Professioneel

Goede vakmensen en snelle service, vriendelijk en meedenkend. Wellicht kan de in schatting/offerte van de te verwachten kosten aan de auto iets nauwkeuriger, bij mij vielen de kosten van een apk met winterbeurt veel hoger uit dan geraamd, overigens wel verklaarbaar achteraf. Ze zijn bereidwillig om direct naar mogelijke mankementen aan de auto te kjjken.

Het kost wat maar dan heb je ook wat!

De kwaliteit is goed.Goeie service, alleen een kritische noot,vaak een hoge rekening!

goede service

mijn ervaring met v.Gurp is zeer goed met een snelle service en een goede afhandeling.

Zeer tevreden altijd goede service.

Vriendelijk, goede service

Bus gehuurd, goede uitleg vriendelijke medewerkers

Top steengoede service

Een keurige garage en altijd tijd voor de klant en je kunt altijd terecht bij van Gurpegi goede afspraken word gemaakt een tien voor service en voor alles kop koffie krijg en een krantje erbij en de auto is op tijd klaar volgens afspraak het is een top garage

zeer prettig geregeld1

prima!

Eigenlijk eenvoudig onderhoud en APK.

Prima service en duidelijk overleg vooraf

alles was naar tevredenheid

Het meedenken was prettig en de verdere afhandeling liep ook goed

Snelle reactie, goede uitleg en zorgvuldige behandeling!

Goed!

Goede service!