Top bedrijf

Onze caravan is weer tip top nagekeken.

Goede service, kon snel terecht

Prima garage, goed bereikbaar en ondanks drukte voldoende service

Telefonisch goed bereikbaar, eerlijk advies en goede service.

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Heel bliej met de Van Gurpen: Eric, Jens, Ruben (aagenomen kind als bonusmecanicien), Sonja. Van alle garages die ik (☆1951) in mijn leven heb gehad, staan ze met stip bovenaan. Groet Willum uut Marle

Aardige mensen, goed bedrijf

Wij hebben een prachtige gebruikte camper gekocht bij CarExpert van Gurp. In gesprek is het duidelijk dat Eric weet waar hij het over heeft, hij is een zeer betrouwbare vakman, die steeds beschikbaar is om vragen te beantwoorden of extra informatie te verstrekken. Wij zijn ervan overtuigd dat we een goede aankoop hebben gedaan en dat de betaalde prijs conform marktwaarde is. CarExpert van Gurp kunnen wij van harte aanbevelen!

Prima geholpen

Ik ben prima geholpen. Er was een kleinigheidje over het hoofd gezien, maar dat werd direct verholpen.

Alles weer naar wens geregeld

Weer goede service!!!

Uitstekend geholpen met aankoop auto

Voorzien van alle informatie omtrent de auto. Goede proefrit gemaakt met verkoper

Een bedrijf met kennis van zaken, doen geen dingen die niet nodig zijn.

Ik was op zoek naar een bedrijf die mijn camper APK die op een C1 rijbewijs staat kon keuren. Eric van Gurp was het 5 e bedrijf die ik aan de telefoon had. Hij wist me de juiste informatie te geven en kon de keuring gewoon uitvoeren. Gelijk een kleine beurt gegeven. Perfecte service!!

Ongekend fijn

Heb pech Remchijven geblokeerd ,moet nog 160 km rijden naar huis op vrijdagmiddag 14u Wordt ik direct geholpen met deze moeilijke klus die geen uitstel tolereerd Al t andere werk wordt opzij gezet ,onderdelen worden besteld in naburige stad met spoed en de mannen pakken de klus samen op en voor sluitingstijd kan ik weer veilig naar huis rijden Echt ,wat n klantvriendelijkheid en vakkennis Hulde!!

Zoals gewoonlijk geen probleem, alles is goed verlopen.

Veelzijdige garage

Wel heel prijzig!

Net werk geleverd.

APK en een kleine reparatie, goed gedaan en netjes afgeleverd.

Top! En vakkundig!

Altijd goed en snel geholpen. Weer vertrouwd de weg op. Echt een aanrader!

Nette afhandeling

Vriendelijk bedrijf

deskundigen onderhoud volgens afspraak uitgevoerd

makkelijke en duidelijke communicatie, onderhoud deskundig uitgevoerd

Uitermate prettig bedrijf.

Prima geholpen, goede communicatie, uitgevoerd wat vooraf is afgesproken,

Goed en vlot

Duidelijke afspraken ,open communicatie, goed overleg over banden vervangen( niet opdringerig) een hele fijne garage, ben hier al weer aantal jaren.

ik ben zeer tevreden over de service van deze garage

ook bij kleine vragen/reparaties staat iedereen direkt klaar om je autoprobleem op te lossen

Prima service.

Meedenkend en klantvriendelijk.

positief

Ik ben goed ontvangen door de heer van Gurp. de reparaties zijn naar mijn mening na goed overleg naar behoren uit gevoerd. de aflevering van de caravan was goed.

Betreft caravsn beurt

Prima bedrijf

Caravan weer helemaal in orde Beetje lange wacht tijd Verder wel aan te bevelen

Industrieweg 1 C

8131 VZ Wijhe