Snel en vriendelijk geholpen

Ik ben prima en snel geholpen.

Mijn (korte) ervaring met dit bedrijf is geweldig.

Vriendelijke ontvangst, snelle en zakelijke afhandeling. Prima zaak en zeker voor anderen aan te bevelen!.

Snel, klantvriendelijk en bekwaam

Wordt al jaren snel en deskundig geholpen.

Duidelijk en goed

Super snel geholpen

Ik stond twee weken terug ineens met een kapotte accu. Van gurp stond er binnen een kwartier en heeft wat dingen uitgezocht. Mijn accu bleek op te zijn en oud. Die dag nog een nieuwe accu erin gekregen en hij rijd weer als een zonnetje!! Top service dus!

Klantvriendelijk

Enthousiast

Prima ontvangst en hulp. Zeer tevreden.

Ik vind het een vertrouwenwekkend bedrijf met kennis van zaken.

Deze garage voelt goed. Het kost wat, maar dan heb je ook wat en je vertrouwen wordt niet beschaamd. Eric, Sonja en medewerkers: goed team!!!!

Goede en snelle service.

Goede service, prima garage.

Zie hieronder

Er wordt goed geluisterd, snelle afhandeling n komt zijn afspraken na.

Prettig geholpen met goed advies en goede aflevering

Bij van Gurp camper gekocht daarbij een goed advies gekregen voor juiste accessoires. De camper werd ook perfect afgeleverd.

op lettentheid kan beter

onze zoon trof de brommobiel voor het weekend on afgesloten aan met de papieren er zichtbaar in,wel een beetje slordig.

Super goede en snelle service

goed geholpen met mijn autoprobleem

in samenspraak met garage besloten om mijn auto niet meer te repareren, en een andere aan te schaffen

Vakkundig en correct.

APK en standaard onderhoud, netjes gedaan.

Goede service.

Hebben de auto tweedehands bij jullie gekocht. De airco bleek lek te zijn. Ook al hadden we eigenlijk geen garantie, toch is het gerepareerd op jullie kosten. Heel blij mee.

De serviceverlening was prima

Onze ervaring met uw bedrijf was prima en voor herhaling vatbaar.

Super snel, keurige service en vriendelijk

Ondanks dat ik een 20 jaar oude auto heb gekocht, en het niet om een bijster hoog bedrag ging, is deze keurig afgeleverd, blinkend schoon, kleine dingetjes die net even niet goed werkten zijn opgelost. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen en super snel geregeld.

Professioneel, vriendelijk en netjes

Prima, caravan gebracht week later opgehaald. Eerlijk. Kortom volgende x weer.

Zeer ervaren. Communicatief

Behulpzaam. Komen afspraken na. Goede voorlichting. Kundig

Alles goed nagelopen en uitstekend werk verricht

De eerste keer mijn caravan in onderhoud bij van Gurp gedaan vanwege mijn vorige dealer failliet is gegaan. Nu alles goed nagelopen en goed gevoel dat de caravan weer jaren mee kan.

Uitstekende service

Na aankoop van een auto gebrek ontdekt door ons en super snel geholpen en zeer vriendelijk

EEN TOP GARAGE , NIET DUUR

ze helpen goed, en niet duur, aanrader!

Prima service en vakkundige reparaties

Auto is heel goed gerepareerd. Er is van tevoren overlegd welke onderdelen vervangen moeten worden.