Het voelde vertrouwd, en dat spreekt mij aan.

Occasion gekocht bij en van Eric van Gurp. Kreeg een mooie prijs terug voor mijn auto. Voelde gelijk goed. Geen gladde praatjes, maar gewoon samen een mooie deal maken. Auto is keurig afgeleverd met een nieuwe APK en beurt. Mijn eerste ervaring met garage van Gurp was in ieder geval prima, en vijf sterren waard.

Direct geholpen

Uitsekend direct geholpen met het plaatsen van een nieuwe accu. Fijn contact.

Goed geholpen

Zeer snelle en nette service.

Mijn ervaring is dit keer heel goed bevallen.

Dit bedrijf is aan te bevelen

Zeer bekwaam en behulpzaam

Vorig jaar op ons oude besje van een Ford APK laten keuren hier. Eerste en gelijk een goede ervaring. Helaas de oude fiesta toch opgegeven van de week. Gelukkig had Autobedrijf van Gurp nog een Renault Clio staan binnen onze prijsklasse. Dit bespreekbaar gemaakt en vandaag (2 dagen later) hem opgehaald. Hij bevalt meer dan prima. Omdat ze niet zeker waren van de distributieriem, hebben ze er maar 'gewoon' een nieuwe op gezet binnen de afgesproken kosten. Al met al dus de volledige 5 sterren waard. Eigenlijk jammer dat ik er geen 6 kan geven.

Netjes meegedacht en uitgevoerd.

Auto aangeboden i.v.m. een storing, direct APK meegenomen en enkele kleine reparaties uitgevoerd.

Perfecte service

Snelle afhandeling

In goed overleg

Bij reparatie is veel mogelijk in goed overleg

De monteur stond voormij klaar op de afgesproken tijd klaar

Koffie werd aangeboden tijden het wachten.

Is tot nu toe goed geweest

Ben tevreden over alles

betrouwbaar adres

Snelle service en afhandeling, een mooie schone en gebruiksvriendelijke bus gehuurd

Geen klachten (maar heb nog niet met de auto gereden...haha)

goede service

Goede en vlotte service

Prettige kwalitatieve persoonlijke behandeling en levering..

Heb altijd een welwillend gehoor ervaren., altijd klantgerichte behandeling en afhandeling genoten. Heb het bedrijf van Eric van Gurp als kwalitatief goed gevonden. Heb geen enkele negatieve behandeling en afhandeling gekregen. Er wordt niet, zelfs nooit, om de pot heen gedraaid, .

Fijn geholpen

Nette eigenaar en personeel, behulpzaam en oplossingsgericht. Alles binnen een korte tijd naar tevredenheid geregeld. Superservice!!

Super service

Super service

Deskundig en klantvriendelijk

Zeer vriendelijk

Ik werd snel geholpen en de mensen waren heel vriendelijk. Ze komen al mijn vragen beantwoorden

Ik werdt prima geholpen

Ze namen alle tijd voor mij

klant"vriendelijk"en snel.

Ik werd eigenlijk direkt geholpen.

Goede service/communicatie

Overleg is heel goed mogelijk en Erik doet er zeker wat mee

Erg vriendelijk, ontspannen en behulpzaam . Uitstekend garage.

Erg vriendelijk , ontspannen en behulpzaam.Uitstekende garage.

Gewoon vakwerk

Een reparatie uitgevoerd en beter afgeleverd dan daar voor.

Top service

duidelijk.snel en goeie service