Prima vakwerk en service, echt top.

Mijn camper had een onderhoudsbeurt nodig. Bij garage Van Gurp prima nagekeken en de nodige informatie vooraf. Echt fijn behandeld door de vakmensen in de garage.

Goed en betrouwbaar bedrijf

Ik als campermakelaar breng regelmatig een camper naar autobedrijf Van Gurp. Altijd tevreden over de werkzaamheden die ze meestal snel en goed uitvoeren!

goede, schone auto en servicegericht maatwerk

Zie boven

Zoals ik gewend ben van de firma van Gurp

Snelle goede afhandeling

Alles loopt altijd heel soepel.

Heel plezierig

Het bedrijf blijft het grandioos goed doen. Een aantal jaren ben ik al chronisch tevreden.

zie boven

Snel.deskundig. hulpvaardig

Goed gemaakt en zorg aan besteed.

Eenvoudige reparatie, maar op een lastige plek.

Ik word altijd goed geholpen!

Goede service en een luisterend oor

Een fijn jong team met een goede nestor

goed werk geleverd

volgens afspraak uitgevoerd

Snelle service

Terug van vakantieadres, werden we snel geholpen m.b.t. een waterpomp vervanging en schoonmaak van gasleiding....daarna konden we onze vakantie vervolgen. Fantastisch!!

prima service niets op aan te merken en zeer behulpzaam

een andere auto gekocht en bij aflevering was de tank niet vol zoals ik verwachte, maar er zat genoeg in om 150 km. mee te rijden. Voor het overige ben ik zeer content met Car expert van Gurp in Wijhe

Top bedrijf

Onze caravan is weer tip top nagekeken.

Goede service, kon snel terecht

Prima garage, goed bereikbaar en ondanks drukte voldoende service

Telefonisch goed bereikbaar, eerlijk advies en goede service.

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Heel bliej met de Van Gurpen: Eric, Jens, Ruben (aagenomen kind als bonusmecanicien), Sonja. Van alle garages die ik (☆1951) in mijn leven heb gehad, staan ze met stip bovenaan. Groet Willum uut Marle

Aardige mensen, goed bedrijf

Wij hebben een prachtige gebruikte camper gekocht bij CarExpert van Gurp. In gesprek is het duidelijk dat Eric weet waar hij het over heeft, hij is een zeer betrouwbare vakman, die steeds beschikbaar is om vragen te beantwoorden of extra informatie te verstrekken. Wij zijn ervan overtuigd dat we een goede aankoop hebben gedaan en dat de betaalde prijs conform marktwaarde is. CarExpert van Gurp kunnen wij van harte aanbevelen!

Prima geholpen

Ik ben prima geholpen. Er was een kleinigheidje over het hoofd gezien, maar dat werd direct verholpen.

Alles weer naar wens geregeld

Weer goede service!!!

Uitstekend geholpen met aankoop auto

Voorzien van alle informatie omtrent de auto. Goede proefrit gemaakt met verkoper

Een bedrijf met kennis van zaken, doen geen dingen die niet nodig zijn.

Ik was op zoek naar een bedrijf die mijn camper APK die op een C1 rijbewijs staat kon keuren. Eric van Gurp was het 5 e bedrijf die ik aan de telefoon had. Hij wist me de juiste informatie te geven en kon de keuring gewoon uitvoeren. Gelijk een kleine beurt gegeven. Perfecte service!!

Industrieweg 1 C

8131 VZ Wijhe