Top, service!

Fijne service, vriendelijk personeel.

Altijd vriendelijk

Deze auto was van mijn vader. En altijd vragen ze hoe het gaat met hem.

tot nu toe ben ik best wel tevreden

tot nu toe ben ik best wel tevreden

Vakkundig en deskundig personeel

Uitstekend geholpen en goede afspraken gemaakt ivm koop en inruil auto. Verder is dit een open en familiair bedrijf waar een goede sfeer is.

Netjes en correct

Vriendelijk en netjes behandeld bij een aankoop andere auto.

Zoals altijd, goed geïnformeerd, kwaliteitsmerk geleverd

Vriendelijk, kwaliteitswerk geleverd, goed prijs/kwaliteit gratis leen auto.

Zoals gebruikelijk: uitstekende service!

Wij zijn al héél lang klant bij de Witte Vink. Onlangs weer eens ervaren wat het verschil met sommige andere "cowboys" is: Een vriend werd genept door die "cowboy" - we hebben daarna de Witte Vink om hulp gevraagd. Nu werd het wél goed aangepakt, omdat meegedacht werd met de klant. Veilig gevoel zo!

vakkundig

prima service en altijd vriendelijk

Goed geholpen met duidelijke uitleg

Tot nu toe zeer tevreden met mijn Ford fiesta en fijn geholpen door Patrick

Heel veel arbeidsloon

Vond het wel veel geld (arbeidsloon)voor een apk keuring. Wel vriendelijk personeel

Altijd goed geholpen bij deze garage. Daarom komen wij er ook al jaren.

prettig

Zeer betrouwbaar, zowel advies als op uitvoering werkzaamheden.ng

Reeds vele jaren zijn wij vaste klant bij De Witte Vink en hebben hier inmiddels meerdere auto's gekocht en in onderhoud gehad. Er wordt met je meegedacht en adviezen zijn gebaseerd op je persoonlijke situatie. Afspraken worden nagekomen en service is uitstekend.

Prima service zoals altijd!

Snelle afspraak, professionele reparatie en vriendelijk personeel!

Altijd prettig contact en goede service

De titel zegt het al.

Top bedrijf.!!

Altijd vriendelijk Blij met de Witte Vink. Word correct geholpen . Goede service.

Positief; goed geholpen, relaxed en meedenkend en voor mijn gevoel eerlijk

Kleinschalige dealer/garage. Geen mensen in colbertjes/overhemden maar alles lekker casual. Past meer bij mij. Verder goede uitleg, prettige communicatie en geen moeilijk gedoe. Als ik het vergelijk met 2 andere (voorgaande) dealers heb ik n.m.m. ook een goede deal gemaakt en was het de lange rit (1u 45 min) absoluut waard. Mooie auto nu in bezit en ik hoop dat ze een goede deal krijgen in de verkoop van mijn oude golf waar ik 18jaar met veel plezier in gereden heb!

Vakkundig auto gerepareerd en aan afspraak gehouden.

Kom hier al jaren, zeer tevreden!

Heel goed en hulpvaardig geholpen

Goed als altijd

Prima communicatie, advies en opvolging.

Deskundig, snel en betrouwbaar

prettige mesnen

heb er pas een auto gekocht prima service en fijne mensen de auto verkoper Patrick verdiend wel een pluim wil alles voor je regelen en komt keurig zijn afspraken na dus voor iedereen prima bedrijf om een auto te kopen en fijne mensen echt super . peter dik

Kan niet beter.

Duidelijke afspraken. Er wordt direct contact opgenomen als er iets extra's gedaan moet worden. Vriendelijk personeel en correcte reparaties.

Het is een erg prettig bedrijf en Patrick heeft ons goed geholpen. Wij hebben daar een VW new Beetle cabrio gekocht en zijn er erg blij mee.

Oude Bornseweg 168

7556GZ Hengelo ov