Fantastische nieuwe auto - blij met jullie advies en topservice

Wij zijn heel erg blij met de bij jullie aangekochte auto na inruil. Er werd alle tijd genomen voor beantwoording van vragen. Ook de onderhandeling en voorbereiding voor de aankoop verliep soepel. Dank voor jullie tijd, deskundigheid en fijne adviezen. We rijden nu in een wagen die helemaal bij ons past en genieten volop! We kunnen niet wachten om ermee op pad te gaan in de vakantie.

prima bedrijf met een vriendelijke uitstraling

Ontvangst was vriendelijk en voelde aan als familie,

Erg tevreden over de snelle, adequate service

De monteur was snel ter plaatse om mij te helpen met de accuproblemen. Dezelfde middag kon nog een nieuwe accu worden geplaatst! Binnen een half uur was het gefikst, terwijl ik tijdens het wachten een lekker kopje cappuccino kon drinken en een krant kon lezen. Geweldig!

Komen al jaren bij Fred. Jaarlijks voor APK op onze tweede auto. Altijd een eerlijk verhaal en helder kosten opgave vooraf.

superbedrijf

Vriendelijke behulpzaam en ervaren mensen!

Correct en duidelijk

Aankoop occasion. Vertrouwekkend!

Super goed

Rustige professionele houding.

Je voelt je klant. Je zoekt maar je wordt alleen geholpen niet gestuurd. Patrick weet je met al zijn ervaring op waarde te schatten als klant en dat is erg prettig.

geweldig geholpen, altijd vriendelijk

betrouwbaar en je weet vooraf waar je aan toe bent

Mijn auto moest voor een apk keuring en onderhoudsbeurt. Prima verlopen, goed gezien wat er moest gebeuren. Fijne service!

Goede service en goed overleg.

De Witte Vink bevalt mij prima.

Heel attente verkoper

Een open benadering, met kundig advies.

Geweldige service, zeer klantvriendelijk

Ik zou deze garage aan iedereen aanraden. Patrick dacht steeds met mijn persoonlijke situatie mee, gaf betrouwbaar advies, en was transparant over de voor- en nadelen van verschillende opties. Het is duidelijk dat hij al jarenlang in het vak zit en enorm veel kennis heeft. Verder zijn ze zeer klantvriendelijk en hebben gratis handige extra services aangeboden waar ik gebruik van mag maken in de toekomst, terwijl ik daar niet eens om had gevraagd. Je hebt het gevoel dat Patrick er voor jou is, betrokken is, en wil dat jij de beste koop doet. Ik ben heel blij met de auto. Super bedankt voor alles!

"We hebben onlangs een auto gekocht en het proces verliep vlot en succesvol dankzij Patrick, die ervoor heeft gezorgd dat alles goed geregeld was. We kregen een eerlijke inruilprijs voor onze oude auto en de verkoper nam uitgebreid de tijd om al onze vragen te beantwoorden. Zeer klantvriendelijk!

Ben goed geholpen. Leenauto meegenomen tijdens werkzaamheden top geregeld ben zeer tevreden

Prima geholpen,

Na mijn telefoontje werd er direct actie ondernomen. Reparatie was snel uitgevoerd. Afhandeling verliep prima

Zoals altijd vlot en deskundig geholpen

Weer een prettige ervaring bij de Witte Vink.

Prima zaak

Fijn geholpen was zo voor elkaar. Ze hebben redelijke prijzen.

Snelle service

Klantvriendelijk en snelle oplossing gezocht

Fijne garage, kom er al jaren

Betrouwbare garage, goede service, wordt altijd vriendelijk geholpen en goed overleg over de uit te voeren werkzaamheden.

uitstekend geholpen. Communicatie over over onderhoud/repararatie is prima.

Wederom goede service

Vantevoren op de hoogte gebracht van de werkzaamheden en kosten.

Altijd prijsopgaaf vooraf zodat je niet ineens met een onverwachte uitgave geconfronteerd wordt.

Hier wordt uw auto, ongeacht merk, nog echt vertroeteld.

vlot en keurig geholpen.

vlot en keurig geholpen.