super goed geholpen en aardge mensen

Vriendelijke eigenaar en personeel.

Auto voor de APK

op mijn vraag of de olie bijgevuld kon worden werd dit vrijwel direct uitgevoerd, snelle en vriendelijke service!

Eerlijk advies door vakmensen gegeven!

Onlangs mijn auto voor de apk en een kleine beurt gedaan. Altijd vooraf een telefoontje, alvorens men aan de werkzaamheden gaat beginnen. Hierdoor kom je niet bij het ophalen van de auto voor verrassingen te staan. Wanneer een onderdeel niet direct vervangen hoeft te worden, in mijn geval de voorbanden, geven zij een goed en eerlijk advies. Kortom, eerlijk advies door vakmensen gegeven!

zoals gebruikelijk, prima

Goede service, duidelijke afspraken.

Prima garage.

Onderhoud en APK prima uitgevoerd.

Goed en betrouwbaar.

Komt betrouwbaar over

Vakkundig en betrouwbaar

Klant- en servicegericht!

Goede service, altijd prettig in het contact en ook nog bekwaam in wat ze doen. Fijne garage/autohandel dus!

Eerlijk en betrouwbaar, klantvriendelijk

Ik ben inmiddels al weer tien jaar vaste klant en heb de mensen bij de Witte Vink leren kennen als eerlijk en to the point. Vakkundig, klantvriendelijk en no nonsens. Altijd in overleg. Mijn auto is dan wel oud maar na een jaarlijkse beurt/apk kan ik er weer een jaar op vetrouwen dat hij betrouwbaar is. Zij geven mij eerlijk advies en dringen zich niet op.

Goed zoals altijd.

Grote beurt en APK goed gedaan en naar volle tevredenheid.

Goed geholpen en goede service. Zeer klantvriendelijk.

Veiligheid gaat hier boven alles

Ondanks dat het herstel van de verlichting wat mij betrof eventueel mocht wachten tot de volgende dag wilde men dat niet vanwege de veiligheid. Dus rond de klok van half zes 's avonds tòch de moeite genomen om de boel te herstellen. Top!!

Duidelijk, betrouwbaar en korte lijnen

Duidelijk, betrouwbaar en korte lijnen.

Kennis van zaken

Half jaar klant leuke ervaring

Goede service, betrouwbaar

snel en keurig

winterbanden werden er vlot op gezet en koffie aangeboden

vriendelijk

auto voelt weer een paar jaar jonger

Goed geholpen met vervangen lege accu.

Ervaring en oplossingsgericht werken.

De garage weet altijd mijn auto problemen perfect op te lossen en probeert hierbij, zonder kwaliteit in te leveren, kosten te reduceren. Een aanrader voor iedereen die zijn auto een beurt moet geven of voor een reparatie langs komt.

Fijne garage!

Mijn auto is weer APK gekeurd door De Witte Vink. Ben erg tevreden: afspraak is afspraak en goede communicatie over eventuele bijkomende kosten (die er gelukkig niet waren!).

Prima garage,ze staan altijd voor Je klaar.

Ik had de dynamo kapot van mijn golf. Ik kreeg direct de leen auto mee. Ook werd ik niet verrast door een te hoge rekening.

Prima.

Snelle service en alles gerepareerd voor de afgesproken prijs.

Klantvriendelijk, correct en Corona-proof

Klantvriendelijk, correct en Corona-proof

prima ook de koffie

Goed en klantgericht bedrijf met verrassend grote keuze in automerken, die ook goed onderhouden worden bij beurten. Ook wordt er geregeld een actie gehouden. Zoals de speciale rem controles in oktober.