Prima bedrijf!!!

Goeie service!!!

Afspraken worden goed nagekomen

Nette en vriendelijke ontvangst met koffie en afhandeling conform vooraf besproken punten.

Duidelijke communicatie en vriendelijk ter woord gestaan.

We hadden een grotere auto nodig ivm met ons samengesteld gezin. De auto konden we daar vinden dus ben ik gaan kijken. Ben vervolgens vriendelijk verder geholpen, de prijs stond wel vast en daar was niets aan te onderhandelen. Ergens wel fijn want dan heb je ook het gevoel dat het gewoon goed zit. Ze hebben de auto, nadat ze deze van de vorige eigenaar hebben ontvangen, onder handen genomen en keurig laten zien wat er nieuw ingekomen is. Auto rijdt prima! Als er iets zou zijn geen terug komen werd er verteld maar er is gelukkig niets dus hoef niet te terug. De voor mij in eerste instantie onbekende garage is voor mij niet meer onbekend hierdoor. Zal er de volgende keer ook weer naar toe gaan. Vriendelijke groet, Roy

Prima ervaring

Goede service, en klant vriendelijk.

Topservice!

Staan altijd voor je klaar met uitstekende service. Betrouwbaar en snel!

Super service!!

Door steenmarter schade aan het motorgedeelte van auto. 's Ochtends gebeld en 4 uur later al gerepareerd. Klasse!!

Gewoon een bere goed bedrijf

Men heeft er zeer goede service

Gewoon een bere goed bedrijf

Men heeft er zeer goede service

Topservice!

Staan altijd voor je klaar, uitstekende service.

Super Service

We hadden een zoekopdracht afgegeven. Goed en zorgvuldig contact gehad hierover. Ze hebben voor ons een heerlijk auto gevonden. 6 maanden Bovag garantie. Er zijn wel een paar puntjes geweest de afgelopen 5 maanden en allemaal keurig opgelost. Nog een maand garantie te gaan maar ga er van uit dat het allemaal goed komt ook na de garantieperiode. Ik kan iedereen aanraden gebruik te maken van de service van De Witte Vink

Tevreden

Ik heb een suzuki swift gekocht ben er goed tevreden over..En je wordt vriendelijk ontvangen.

Zeer goed en vriendelijk pesoneel

Ik kom al 20 jaar bij de Witte vink en word er altijd goed en deskundig geholpen.Ze staan direct voor je klaar. Ik heb mijn auto's hier ook gekocht en blijf dit ook zeker doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf met erg vriendelijk en kundig personeel. Ook zeer goede service met leenauto\'s en fietsen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service en staan altijd voor je klaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jarenlang klant bij de Witte Vink, langdurig goede ervaringen. Wel soms wat te lang een auto op de weg gehouden terwijl ik hem beter eerder vaarwel kon zeggen..\r\nMaar.. de reparaties waren altijd goed!!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto laten repareren en voor een APK beurt langs gebracht. in de maanden erop volgden nog vele reparaties die ze ook gelijk hadden kunnen zien tijdens het loshalen van bijvoorbeeld de remschijven. wel heel klantvriendelijk. ook miste mijn sleutelhanger een muntje, ongevraagd een nieuwe gekregen. op dat gebied dus dan wel weer oog voor detail!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendellik, deskundig, meedenkend, afspraken worden nagekomen, geen verrassingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf met super snelle hulp.\r\nKlantvriendelijk!!!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, flexibele instelling en service gericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring