Persoonlijke benadering maak het verschil

De persoonlijke benadering van de medewerkers van Saris maakt het verschil. Daarnaast is de deskundigheid van 4x4 auto's een groot voordeel en wordt er een eerlijk advies gegeven.

top

zeer professioneel geholpen (namen ook alle tijd voor de vragen)

al meer dan 17 jaar: prima

titel zegt genoeg

Super service en kwaliteit

Gewoon super geholpen. Snel en goed

Super zaak

Altijd erg goed en vriendelijk geholpen. Zeer vakkundig.

Professioneel en vriendelijk.

Afgelopen periode wat onderdeeltjes bij Saris besteld; supergoed bereikbaar telefonisch, vriendelijke medewerkers en ze nemen ruim de tijd aan de telefoon om je te adviseren. Zelfs als dat zou betekenen dat er geen sale zou zijn. De adviezen die je krijgt zijn op basis van jaren ervaring in het 4x4 rijden, harstikke goed dus. En een van de "Nestors" van het 4x4 rijden in NL...

Aardige mensen, flexibel

Zeer tevreden over de geboden diensten!

Goede aanpak, nette afwerking, soepele en goede service.

Deskundig advies, super service

Voor advies naar SARIS gegaan, erg tevreden, deskundige mensen. Echte liefhebbers.. goed team, denken in oplossingen. Dank Robbert voor de goede service, een must voor 4x4 liefhebbers.

Eerlijk en duidelijke afspraken

Zeer vriendelijk en kordaat én uitstekende service. Ze hebben me geholpen aan reservewielen zodat ik de wielen van mijn auto kon laten opknappen. Ze hebben de auto nagekeken en een analyse gemaakt over aanstaande reparaties. Eén reparatie moest zelfs snel gebeuren en daar werd ook zeer snel tijd voor gemaakt. In de tussentijd (slechts 2 dagen) een huurauto meegekregen.

Uitstekend geholpen!

Erg sympathieke medewerkers met verstand van hun vak. Ze denken met je mee, zijn transparant en servicegericht en vooral erg enthousiast. Ben goed geholpen en geadviseerd, er was vlotte en heldere communicatie en steeds met een glimlach te woord gestaan. Veel dank voor de goede ervaring!

superklantgericht en verstand van zaken

Landcruiser in onderhoud bij dit team, de auto wordt steeds beter.

Super.

Netjes geholpen met het probleem. Meteen verholpen het probleem, zeer tevreden.

Een uitstekend bedrijf

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend, vakbekwaam en klantgericht.

Meedenken in de ruimste zin van het woord, vervolgens 100% waarmaken

Dit fijne team denkt mee, in wat je wil ondernemen met je auto en wat je daarvoor echt nodig hebt. Maar wat het vertrouwen echt voedt is dat ze ook meedenken en aangeven wat je niet echt nodig hebt....( ook al dacht je eerst van wel) Vervolgens maken ze wat je samen hebt uitgedacht , mooi, goed en robuust.... betrouwbaar. Een gouden formule voor een specialist vertrouwen en betrouwbaar!

Super !

Goede ontvangst! Enthousiaste en kundige mensen !

4 X 4 vakmensen

monteurs zijn zelf ook liefhebbers van 4 x 4 auto,s dus werken ze met veel plezier en vakkennis aan de auto.

top communicatie en bijbehorend vakwerk!

Zeer servicegericht aan zowel de balie als in de werkplaats, denken mee en leveren vakwerk in de afgesproken tijdsspanne voorafgegaan door een heldere en concurrerende offerte.

Geholpen zoals je geholpen wil worden

Goed advies en service

Ik ben super en naar volle tevredenheid geholpen!

Ik heb een custom Made uitlaat onder mijn 4x4 die gebroken was. Ik woon een uur verderop en mijn garage kon hem alleen maar vervangen voor veel geld en met een standaard uitlaat. Saris kon hem wel lassen en zo kon ik mijn uitlaat behouden voor veel minder kosten. De rit was absoluut de mooist waard!

goed en ervaren personeel

Klantvriendelijk, snelle service

Super goed geholpen, mooie set velgen/banden.

gewoon goed

duidelijk uitleg snelle reparatie gewoon super service

Vriendelijk, netjes en professioneel geholpen.

Ze overleggen over eventuele opties en denken mee in oplossingen.

Perfect zoals altijd

Duidelijk advies, goede uitleg, op tijd geleverd en zoals altijd een lekker bakkie koffie en thee.