Bij Saris tref je mensen die weten waar het om gaat.

Naar Saris voor nieuwe banden en een snorkel. Daarna op weg naar huis een trillend stuur. Onderweg even gebeld en ik kon meteen terug komen. Er bleek toch nog een onbalans in een van de voorwielen te zitten. De monteur reed daarna nog een rondje en was nog niet tevreden. Met twee monteurs toch nog een tijdje bezig geweest om het voor elkaar te krijgen en dat lukte. Nu kun je natuurlijk boos zijn omdat er iets mis gaat, maar ik vind het veel belangrijker hoe er wordt omgegaan met een foutje. Dat deden ze prima, dus weer een tevreden klant erbij.

Verstand van zaken, kleinschalig, eerlijk maar bovenal erg vriendelijk.

Verstand van zaken, kleinschalig, eerlijk maar bovenal erg vriendelijk.

Alles volgens afspraak en vakkundig uitgevoerd. Dat proeft naar meer.

Na ons eerste contact direct een reactie ontvangen en een professioneel advies gekregen. Wij gingen met onze vragen speciaal naar een 4x4 specialist die weet wat er te koop is en gaat voor kwaliteit.

Prima en correct.

Prima service, vakmensen met 4x4 bloed.

Goed advies met gewenst resultaat

Zeer goed advies en volledig afgestemd op de wens van de klant.

goed netjes geholpen door jip bedankt

is leuk net bedrijf goede service en klant vriendelijk

Snel, behulpzaam en vriendelijke geholpen!

Op zoek naar een specifiek onderdeel voor mijn Defender. Via Saris snel juiste onderdeel opgespoord en geleverd gekregen.

Uitstekende service

Mooi bedrijf met veel ervaring. Ze reageren snel op vragen, denken met je mee en leveren uitstekende kwaliteit. Aanrader!

Persoonlijk en deskundig

Voor de service en persoonlijke adviezen van autobedrijf Saris rij ik voor mijn 4x4 graag helemaal naar Valburg. Jarenlange eigen ervaring met 4x4 en enthousiasme stralen af van de mensen achter Saris. Echt hèt adres voor de 4x4 rijder.

Goede snelle service en ervaring

Goede snelle service en ervaring

Wederom topservice

Wederom topservice, snel geleverd goed contact goede prijs!

Goed advies en veel keuze

Ondanks dat het een webshop is hebben ze telefonisch alle tijd om me verder te helpen in het maken van de keuze van de producten voor de opbouw van mijn Landcruiser Erg tevreden

Prima en snelle service

Ik word bij Saris erg snel en erg prettig geholpen. In het verleden ook alleen maar goede service ervaren.

Schitterende opvolging en uitvoering

Vlotte en correcte uitvoering binnen het voorgestelde prijsbestek

Al lang op zoek naar goede garage voor onze Defender en bij Saris helemaal goed terecht gekomen.

Doen wat afgesproken is ook als het even snel moet

Had even snel velgen nodig standaard levertijd van 4 weken werd 1,5 week incl.maatwerk Heel goed geregeld

Goede service bij het uitzoeken van de passende liftkit voor mijn Jeep Cherokee!

goede service en meedenkend

na aanvraag onderdelen kreeg ik snel een reactie terug en werd er mee gedacht over welken onderdelen / merken het best bij mijn toepassing zouden passen. zo zijn we er snel uit gekomen en zijn de onderdelen besteld.

Goede services

Al een aantal keren geweest, voor reparaties, onderhoud en accessoires, altijd prettig en goed geholpen. Ook worden de werkzaamheden netjes en vakkundig uitgevoerd.

Prima service en oplossingsgericht bij uitdagingen.

Prima service en oplossingsgericht bij uitdagingen.

uitstekend

Fijn bedrijf, uitstekende service. Soms duurt het reageren op email wat lang, maar dat mag de pret niet drukken. Aan te bevelen.

Behulpzaam en meedekend

Saris 4x4 heeft mij goed geholpen met de zoektocht naar onderdelen voor mijn Forester en hebben hier ook rekening gehouden met mijn beperkte budget! Zijn erg klantvriendelijk en willen je echt helpen om wat van je auto te maken! Echt een aanrader!

Goed advies en vakmensen

Goed advies en vakmensen

Altijd netjes en professioneel

Meerdere keren geweest altijd netjes werk bericht voor een nette prijs

Klant vriendelijke vakmensen !

Zeer tevreden over de survice en kom hier zeker terug....