Doen wat ze beloven

Saris 4x4 is hèt bedrijf, waar ik naar toe zal blijven gaan, voor complexe reparaties. Klantvriendelijk, met gezond zakelijk verstand. Je weet precies waaraan je toe bent. De vakkennis druipt er vanaf!

Kwalitatief hoogstaand werk, uitstekende service!

Bij deze garage ben je nog een klant in plaats van een nummer. Meer dan prima service, werk wat gedaan moet worden, wordt ook gewoon gedaan, eventueel meerkosten worden altijd overlegd. Kortom, prima service, zeer aan te bevelen!

Fijn bedrijf, doen wat ze zeggen.

Aardige en deskundige mensen. Rustig en accuraat.

Deskundig gemotiveerd team

Pajero gebracht met 4 x 4 probleem. Deskundig opgelost, met een van te voren afgesproken prijs. Gemotiveerd en kundig personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. Een dankbare 4 x 4 rijder

Uitstekende autogarage

Zeer prettig personeel met veel vakkennis, erg blij met de adviezen en aanpassingen op de 4x4 auto.

Komen altijd met een oplossing

Makkelijk om een afspraak te maken en een vriendelijke en gemoedelijke ontvangst. Enthousiaste medewerkers. Leveren uitstekend werk.

Bedrijf met passie

Geen phoeha.. goed advies en fijne mensen die weten waar ze het over hebben. Ik kom er zeker weer.

Deskundig, klantvriendelijk, zeer betrouwbaar, bovendien flexibel en alles met een glimlach, topteam

Perfecte preparatie van ons reisvoertuig, uitstekend onderhoud, deskundig, betrouwbaar en oplossingsgericht, altijd in goede handen, fijn team

Hele vriendelijke en professionele sfeer

Professionele en vriendelijke garage Na een advies weet je wat je te wachten staat en het resultaat is naar verwachting. Alleen jammer dat ze niet wat meer de tijd nemen om de puntjes op de I te zetten … bv mijn nieuwe velg is twee keer gemonteerd en gebalanceerd en nog niet goed ( dit door een ander moeten laten doen en is nu wel goed!

Netjes en goed verzorgd bedrijf klant vriendelijk

een bedrijf met top service.

roofrack besteld en erg snel geleverd. helaas was deze beschadigd, telefoontje met een mailtje en een paar dagen zat er een kras vrije roofrack op het dak. top geregeld en mooi op tijd voor de vakantie. erg bedankt

Goed advies en prima service

Heel tevreden met de verhoging van onze T6.1

goede service, koffie met appeltaart, waar vindt je dat nog

Er stond 2 uur gepland, maar auto was binnen 1,5 uur klaar. Monteur Martin was vriendelijk en informeerde mij over de status van de reparatie. Geen poespas, maar gewoon goed.

Vriendelijke mensen maar probleem niet kunnen oplossen

Ik ben met mijn Nissan Pathfinder bij Saris geweest omdat zij als specialist omschreven staan op Google. Mijn Nissan heeft wat vage klachten in vermogen verlies en had de hoop op Saris gesteld. Helaas hebben ze het probleem niet kunnen vinden en is het nog niet opgelost. Nu staat de auto weer bij de vorige eigenaar en hoop ik dat hij het we voor elkaar krijgt. Ik werd vriendelijk geholpen en meegenomen in de zoektocht maar vond het wel vrij lang duren. Qua service kan ik Saris dus wel aanbevelen maar qua specialisme had ik hogere verwachtingen…. Toch bedankt voor jullie tijd en moeite

In de stijl van de snorkel zit een deukje. Daar is geen melding van gemaakt! Jammer!

Verder ben ik tevreden

Prima service en klantvriendelijk

De service is prima, de auto was op de aangegeven dag weer klaar en de communicatie verliep naar tevredenheid. Erg klantvriendelijk bedrijf.

Netjes geholpen, tevreden.

Flinke reparaties aan een Volvo XC70, eerst vooraf diagnose en snel duidelijke prijsopgave. Na akoord hebben ze alles netjes afgehandeld. Ik moest er een stuk voor rijden, maar het was het waard.

ruim voldaan aan verwachting…en meer

mijn vrouw heeft als verrassing voor mijn verjaardag een versteviging/lift en nieuwe banden voor onze Suzuki Jimny cadeau gedaan. vanaf het begin was de communicatie erg goed en prettig, geen vraag was te veel. Ook advies was eerlijk en duidelijk. De dag zelf mochten wij een leen auto mee zodat wij de hele dag dat er aan de Jimny gewerkt werdt, mobiel konden zijn (Burgers Zoo is nou eenmaal dichtbij ;-) ). Het modificeren zou 6 uur duren maar na 5 uur kregen we al een belletje dat de Jimny klaar was. Enige kink in de kabel was dat voor de reserveband achter de verkeerde maat geleverd was door de leverancier. Robbert heeft duizendmaal excuses aangeboden en de band alsnog de volgende dag persoonlijk gebracht en geinstalleerd. Mochten we in toekomst nog andere modificaties doen dan weten we zeker waar we naar toe gaan hiervoor

Geweldig goed geholpen

Zie boven

prima garage, prettige omgang, nette prijzen

al jaren klant

Fijn geholpen.

Gedaan wat nodig is. Niet meer, niet minder

perfect, vriendelijk en kennis van zaken

vragen naar Roel

Heel tevreden!

Ben al heel lang klant. We brengen de sleutel, zij halen de auto en doen wat nodig is voor een beurt + APK met de opdracht dat ik 1 jaar probleemloos wil rijden. En 's avonds staat mijn auto weer in de carport: ik zie die mensen nog niet eens :-) Helemaal ideaal - zo zou élk garagebedrijf moeten werken. Groeten van Geert van Dijk

Motor in m'n oude land rover 110 laten wisselen voor een ander gebruikt exemplaar. Dit zijn altijd klussen met verrassingen. Ze hebben me steeds op de hoogte gehouden en goed meegedacht om het qua prijs binnen de perken te houden. Top!

Persoonlijke benadering maak het verschil

De persoonlijke benadering van de medewerkers van Saris maakt het verschil. Daarnaast is de deskundigheid van 4x4 auto's een groot voordeel en wordt er een eerlijk advies gegeven.