Super.

Netjes geholpen met het probleem. Meteen verholpen het probleem, zeer tevreden.

Een uitstekend bedrijf

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend, vakbekwaam en klantgericht.

Meedenken in de ruimste zin van het woord, vervolgens 100% waarmaken

Dit fijne team denkt mee, in wat je wil ondernemen met je auto en wat je daarvoor echt nodig hebt. Maar wat het vertrouwen echt voedt is dat ze ook meedenken en aangeven wat je niet echt nodig hebt....( ook al dacht je eerst van wel) Vervolgens maken ze wat je samen hebt uitgedacht , mooi, goed en robuust.... betrouwbaar. Een gouden formule voor een specialist vertrouwen en betrouwbaar!

Super !

Goede ontvangst! Enthousiaste en kundige mensen !

4 X 4 vakmensen

monteurs zijn zelf ook liefhebbers van 4 x 4 auto,s dus werken ze met veel plezier en vakkennis aan de auto.

top communicatie en bijbehorend vakwerk!

Zeer servicegericht aan zowel de balie als in de werkplaats, denken mee en leveren vakwerk in de afgesproken tijdsspanne voorafgegaan door een heldere en concurrerende offerte.

Geholpen zoals je geholpen wil worden

Goed advies en service

Ik ben super en naar volle tevredenheid geholpen!

Ik heb een custom Made uitlaat onder mijn 4x4 die gebroken was. Ik woon een uur verderop en mijn garage kon hem alleen maar vervangen voor veel geld en met een standaard uitlaat. Saris kon hem wel lassen en zo kon ik mijn uitlaat behouden voor veel minder kosten. De rit was absoluut de mooist waard!

goed en ervaren personeel

Klantvriendelijk, snelle service

Super goed geholpen, mooie set velgen/banden.

gewoon goed

duidelijk uitleg snelle reparatie gewoon super service

Vriendelijk, netjes en professioneel geholpen.

Ze overleggen over eventuele opties en denken mee in oplossingen.

Perfect zoals altijd

Duidelijk advies, goede uitleg, op tijd geleverd en zoals altijd een lekker bakkie koffie en thee.

Heel fijn en vakkundig geholpen!

Super service

Jip was erg behulpzaam, denkt goed mee en mijn bestelling werd snel geleverd

Wat een top bedrijf!

Deze mannen (en vrouwen) hoef je weinig uit te leggen! We kwamen hier uit onvrede met een voorgemaakt installatie door een ander bedrijf voor onze verlichting maar Saris 4x4 heeft dit professioneel goed en snel opgelost. Top! Volledig op maat!

gewoon doen wat je beloofd. dat kom je niet meer veel tegen.

Stad en land afgezocht voor nieuwe rubbers voor mijn Feroza, maar Jip heeft het gewoon even geregeld, geen probleem!

Denken goed mee en maken tijd voor je

Voor de montage van onze daktent zochten we versteviging voor ons roofrack. Bij Saris 4x4 is er uitgebreid gekeken naar de mogelijkheden en zijn we uitgekomen op dakdragers. Omdat het zelf erg lastig was om de daktent te bevestigen, hebben we dit ook aan Saris 4x4 gevraagd. Ons verzoek was last minute, maar ze hebben een plekje voor ons vrijgemaakt, zodat we nog dezelfde week met onze daktent weg konden gaan. Uitstekende service!

Prettig geholpen

Werd zowel per mail als telefonisch snel en prettig te woord gestaan. Met goede adviezen en er wordt daarna ook snel gehandeld.

Goed service

Goede service en vriendelijk personeel. En lekkere koffie

Kennis van zaken en nemen de tijd om goed advies te geven

Uitgebreid de tijd genomen om de juiste set terreinbanden aan te meten en verschillende opties doorgesproken. Keurig geinstalleerd binnen de afgesproken tijd.

Kwaliteit

Als je iets kan vertrouwen dan is het wel Saris 4x4. Het advies, de materialen, echt super. Mijn Suzuki Jimny voorzien van een comfort pakket en een stuurdemper en nieuwe rubbers. Dit allemaal op advies van Jip. Ik moest er op vertrouwen dat het resultaat verbluffend zou zijn, en het resultaat overtrefte mijn stoutste verwachting. Mijn Jimny stuitert niet meer, het stuur trilt niet meer bij de 75 km per uur. Echt super. Jip bedankt voor het advies en de materialen. dank je wel

Snelle service, goed meedenken en met werk.

Zoals omschreven

Geweldig op 'all terrain'

Super service door uitstekende kennis met een beestachtig resultaat!