Snelle en goede service

Afspraken met Autobedrijf P. de Rover zijn altijd snel en goed geregeld. Ze verlenen snelle en goede service en het personeel is vriendelijk en behulpzaam

nette afhandeling en goede service

zie boven

Vakwerk!

Komt afspraken na en levert vakwerk! Wat beter kan: eigenaar is iets nors , komt waarschijnlijk door het velen (hooi op de vork)!

Vriendelijke mensen en kundig

Een betrouwbare vakgarage!

Ik kan deze garage aan iedereen aanbevelen!

Altijd behulpzaam, doen geen reparaties die niet nodig zijn. Je weet dat je altijd eerlijk geholpen wordt.

Al ruim 40 jaar een zeer tevreden klant.

Ik ben altijd zeer tevreden over het onderhoud, de reparaties, de adviezen over aankoop (nieuw of 2e hands) en de prijs.

Voor de derde keer ingevuld: "GEWOON GOED".

Idem als boven.

BETROUWBAAR

Ik kom er 40 jaar en maak de derde generatie mee. De garage is gemoderniseerd net met de tijd meegegroeid. Prijs/kwaliteitverhouding ligt goed en afspraken worden nagekomen. Advies: Niets aan veranderen, blijf zoals je bent. Johan Blokland.

BETROUWBAAR

Al ruim 40 jaar een zeer tevreden klant.

Ik ben altijd zeer tevreden het onderhoud, de reparaties, de adviezen over aankoop (nieuw of 2e hands) en de prijs.

Zeer goede ervaring

Kwaliteit en veel kennis van de monteurs en een zeer goede service

Hele goede service en zeer goede kennis van de monteurs

Aan te bevelen voor een ieder. Zeer hoge kwaliteit

Hele goede service en zeer goede kennis van de monteurs

Aan te bevelen voor een ieder. Zeer hoge kwaliteit

Al meer dan 40 jaar een zeer tevreden klant.

Wij zijn altijd zeer goed geholpen met beurten, keuringen, reparaties enz. Plus goed advies bij aankoop van nieuwe of gebruikte auto's.

Al meer dan 40 jaar een zeer tevreden klant.

Ik ben vlug en goed geholpen

Fijn contact, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Betrouwbaar service door vriendelijke eigenaar en personeel.

Het bedrijf is flexibel in de omgang, hanteert duidelijke communicatie en levert kwaliteit. Kortom, uitstekende service.

Altijd goede service en advies!

Heel tevreden

Service

Als je een paar dagen vóór je vertrek naar het buitenland vraagt of er nog iets gerepareerd moet worden, en dat kan dan en gebeurt, is dat een score van 10 waard!