Prijs kwaliteit is prima.

Net bedrijf.

Prettig en deskundig

Goede service.

Vakmanschap en uitstekende service

Mijn Ford Fiesta langsgebracht voor een grote onderhoudsbeurt. De afspraak was snel gemaakt en ook vervangend vervoer was snel geregeld. De auto loopt weer als een zonnetje. Altijd vriendelijk en service gericht. Ik zou deze garage een ieder aanbevelen.

goede service

behulpzaam en vriendelijk,

Super service

Wij kwamen langs de snelweg stil te staan. Uiteindelijk toch de auto weer gestart gekregen en bij deze fijne man terecht gekomen. Terwijl hij gesloten was had hij ons toch geholpen. Super service en erg vriendelijk.

Duidelijk en helder

Al jaren prima service, duidelijke facturen, heldere uitleg bij storingen en problemen.

Top bedrijf

Goed werk en service conform de prijs.

Prima service, vakmanschap en betaalbaar.

De ontvangst is altijd vriendelijk, kleine probleempjes worden als het mogelijk is direkt opgelost. Afspraken worden nagekomen, en het is een fijne garage met vakkundige monteurs.

Wederom een goede service met een mooie auto als gevolg.

Bij een garage gaat het om vertrouwen en een goede service, en na bijna 40 jaar bij dezelfde garage ben ik nog steeds tevreden met de goede service.

Goed bedrijf

Mijn nieuwe bus volgens afspraak geleverd

Super ervaring

Zeer vriendschappelijk, technisch zeer bekwaam, afspraken worden nagekomen etcetc

Betrouwbaar en bekwaam i

Vakbekwaam en goede communicatie Vriendelijk

Top bedrijf

Prima zaak, deskundig!

zeer prettig

uitstekend en vriendelijk geholpen met de koop en inruil van mijn oude auto tegen een goede prijs. kan deze garage voor 100% aanbevelen Rob KLuvers

Uitmuntend

Prima bedrijf. Ik kan het heel goed vinden met Peter.

Doorgaan zo

betrouwbaar, servicegericht en vakbekwaam

Voor iemand waarvoor autotechniek een volstrekt onbekend terrein is, is het van groot belang vertrouwen te hebben in degene die jouw auto onderhoud. Bij De Rover heb ik dat in hoge mate.

Altijd tevreden en goed geholpen

Ben altijd tevreden en wordt altijd goed en vriendelijk geholpen

Vriendelijke vakmensen

Vakkundige mensen, snel en service gericht!!

Duidelijke communicatie en goede service

Mijn auto voor apk gebracht. Deze 1 keer uitgesteld omdat ik niet kon . Dit was geen enkel probleem. Op de dag van apk werd ik netjes gebeld dat ik hem op kon halen. Wat ik vooral belangrijk vind/vond is dat ze me geen onnodige kosten/reparaties probeerder aan te praten.

GOED

ZEER VRIENDELIJK EN MEEDENKEND

Net bedrijf, vriendelijke mensen, goed behandeld.

Tevreden!

Altijd vriendelijk, snel en eerlijk!

Prima!

Dik in orde!