Vriendelijk en bekwaam als altijd.

Op vier punten van de auto ( Volkswagen Beatlle) van mijn dochter waren reparaties nodig. Allemaal prima in orde en een leenauto gebruikt en dat alles met veel service en een zeer acceptabele rekening.

Geheel volgens afspraak

De auto die ik zocht vond ik bij P. de Rover Was een eerste kennismaking, en had daar gelijk een goed gevoel over. Vertrouwd en prettig in de omgang, heel gewoon.

deskundig en vriendelijk personeel

Afspraken worden nagekomen, goede service en op je vragen krijg je duidelijke antwoorden. Een bedrijf om te waarderen.

Keurig geholpen!

Vakbekwame mensen, gemoedelijke sfeer, prima service, en vlotte afhandeling!

Prima werk geleverd.

Op afgesproken datum auto gekeurd

Uitstekende service, en er zal nooit iets aanbevolen worden wat niet nodig is om te laten repareren.

gewoon goed geholpen

schade netjes verholpen incl leenauto.

Heel goed!!!

Jullie staan altijd voor mij klaar en helpen mij ook meteen.

Snelle service.

Snelle service en super vriendelijk.

Al bijna 40 jaar een zeer tevreden klant.

Al bijna 40 jaar een zeer tevreden klant.

correct en deskundig!

altijd bereid om mee te denken en klaar om deskundig aan de slag te gaan

Altijd vriendelijke en goed geholpen

Garage,voor mij perfect.

Staan voor je klaar als het nodig is.

Goede service Snel rep en denk met de klant mee met oplossingen. Plus een nette leen auto

Snelle service

Snelle service. Klant vriendelijk

uitstekend

Altijd vriendelijk, altijd tijd.

Snel geholpen!

Als 's morgens je auto niet start terwijl je naar je werk moet, is dat heel vervelend. Dus een belletje naar De Rover. Een kwartier later reed ik in een leenauto naar mijn werk. 's Middags kon ik mijn eigen auto weer ophalen. Goed werk!

Prijs kwaliteit is prima.

Net bedrijf.

Prettig en deskundig

Goede service.

Vakmanschap en uitstekende service

Mijn Ford Fiesta langsgebracht voor een grote onderhoudsbeurt. De afspraak was snel gemaakt en ook vervangend vervoer was snel geregeld. De auto loopt weer als een zonnetje. Altijd vriendelijk en service gericht. Ik zou deze garage een ieder aanbevelen.

goede service

behulpzaam en vriendelijk,

Super service

Wij kwamen langs de snelweg stil te staan. Uiteindelijk toch de auto weer gestart gekregen en bij deze fijne man terecht gekomen. Terwijl hij gesloten was had hij ons toch geholpen. Super service en erg vriendelijk.

Duidelijk en helder

Al jaren prima service, duidelijke facturen, heldere uitleg bij storingen en problemen.

Top bedrijf

Goed werk en service conform de prijs.

Prima service, vakmanschap en betaalbaar.

De ontvangst is altijd vriendelijk, kleine probleempjes worden als het mogelijk is direkt opgelost. Afspraken worden nagekomen, en het is een fijne garage met vakkundige monteurs.