Super open mensen met service als lijfspreuk

Na kort mail en telefonisch contact ontstond er direct al een positief gevoel. Op mijn vraag over wanneer die distributie riem was verangen was het antwoord, de auto is er aan toe dus dat gebeurt al. Na het maken van een afspraak kwam er mij mij iets tussen waardoor ik graag dezelfde dag langs wou komen. Ook dit was geen probleem. Nadat we ff kort de auto hadden bekeken bleek er nog meer service te zijn uitgevoerd. Auto is klaar voor vele nieuwe kilometers. Al met al veel meer dan ik verwacht had. Ter plekke alles rond gemaakt onder genot van een bak koffie Voorbeeld voor menig ander bedrijf

Goeie service, behulpzaam en betrouwbaar

De aanschaf van onze nieuwe bolide bij De Rover was een uitstekende ervaring. Eerlijk in de communicatie over de staat v/d wagen, ze nemen de tijd voor je en hij stond pico bello klaar bij het ophalen. Geeft de klant een goed gevoel.

Erg goed!

Erg vriendelijk. Alles snel geregeld. Auto's zien der erg goed uit! Niks op aan te merken.

Nette garage.

Bedrijf heeft korte lijnen en perfecte service. Zeer tevreden.

Vriendelijk, goed geholpen behulpzaam

Prima garage

Enkele maanden geleden een Volkswagen Up bij autobedrijf P. de Rover gekocht. Ik ben heel tevreden met de auto. Het garagebedrijf denkt met je mee, geeft eerlijke informatie en neemt altijd de tijd om e.e.a. uit te leggen. Ook kreeg ik een goede prijs voor mijn inruilauto. Ik vind het een betrouwbare en vriendelijke garage.

Makkelijk en in de buurt van onze woning

We hebben via autobedrijf de Rover een fantastische auto gekocht.

Weer heel prettig

Altijd vakkundig, betrouwbaar en persoonlijk.

Vanaf mijn eerste auto klant.

Goed, persoonlijk en snel!

Een goede service, vriendelijk personeel. We konden snel terecht. Het is dichtbij.

Top geregeld!

Aankoop en inruil top begeleid en geregeld!

Geweldige goede garage.

Vakkundig en service zijn deze mannen op het lijf geschreven.

Top bedrijf!

Staan altijd voor je klaar.

vriendelijk

goed bedrijf komen er al jaren

Positief en deskundig

Tevreden en ik ontmoet deskundige mensen

De Rover staat voor Kwaliteit en flexibiliteit

De Rover levert onderhoud aan onze auto’s. Daarbij is kwaliteit belangrijk. Brengen en ophalen gaat in goed overleg, waarbij op flexibele en klantvriendelijke wijze wordt geacteerd. We hebben ook een auto aangeschaft, dat is prima verlopen. We bevelen De Rover aan.

Snel en prettig.

Gewoon goed

Al jaren klant en zoals hier boven gezegd, gewoon en goed, gewoon goed.

betrouwbaar

eerlijk en betrouwbaar komen afspraken altijd goed na service 100% ga zo door.

wat een goede service!

ik mis alleen de rekening nog , kon nietcdirect betalen toen ik m’n auto weer kon ophalen, kijk steeds in m’n brievenbus, jullie hebben toch wel mijn adres? Vriendelijke groet a3 Eenkhoorn- van der Hel

Ze gaan menselijk met je om!

Ze gaan menselijk met je om!

super service

staan altijd voor de klant klaar.

Goede service, vriendelijke behandeling.

Meedenken bij het maken van keuzes.

Perfect en professioneel geholpen