Vriendelijk en behulpzaam

Gewoon nog ouderwets gezellig.

GA ZO DOOR

WE WORDEN ALTIJD GOED GEHOLPEN

Technisch zeer bekwaam

Zoals altijd weer geweldige service

Ook dit werkplaatsbezoek verliep zeer soepel; we zijn niet anders gewend van Autobedrijf P. de Rover. Hartelijk dank weer!

Goed behandeld. Vertrouwen

Kom er al jaren. Is oké

Super Super zijn geen worden voor

Eindeloos mega super

Vakkundige garage

Heel blij met de service en expertise. Hopelijk veel goede kilometers met de Peugeot

Vakmensen

Vriendelijk bedrijf waar de koffie altijd klaar staat.

Wat je mag verwachten bij een apk.

zo doorgaan

wordt goed geholpen

Super goed

Goede service en een echt familiebedrijf dat merk je (een thuis gevoel) Een groot compliment toen we de auto kwamen ophalen, hij werd top afgeleverd (kippevel moment) Het doosje celebrations vonden we echt top, zo leuk. Groetjes Een blijde familie Jasper

Zeer prettig

Altijd vriendelijk en behulpzaam in onze vragen, fijn team

Betrouwbaarder garage.

Vriendelijke mensen, voeren de opdrachten vakkundig uit. Je voelt je veilig in een betrouwbare auto. Overleggen als de reparatie war duurder uit valt dan verwacht.

Prima en vlot geregerld.

Alles is in orde.

Prima service!

Ik ga voor mijn beurten altijd naar garage de Rover en dat doe ik altijd met grote tevredenheid!

prima garage klantvriendelijk

onze auto heeft een beurt en APK keuring gehad heel goed verlopen keurig op tijd alles geregeld de auto is zelfs thuis weer afgeleverd

Snel aan de beurt en auto gehaald en zelfs teruggebracht.

Heel fijn geholpen.

prima,alles volgens afspraak uitgevoerd !

prima !

Er wordt uitstekende, betrouwbare service verleend

Wanneer ik hetzij telefonisch hetzij persoonlijk contact opneem word er met mij meegedacht en naar volle tevredenheid actie ondernomen.

Top service

Kom er al jaren met plezier. Hele fijne garage!

Vriendelijk en bekwaam als altijd.

Op vier punten van de auto ( Volkswagen Beatlle) van mijn dochter waren reparaties nodig. Allemaal prima in orde en een leenauto gebruikt en dat alles met veel service en een zeer acceptabele rekening.

Geheel volgens afspraak

De auto die ik zocht vond ik bij P. de Rover Was een eerste kennismaking, en had daar gelijk een goed gevoel over. Vertrouwd en prettig in de omgang, heel gewoon.

deskundig en vriendelijk personeel

Afspraken worden nagekomen, goede service en op je vragen krijg je duidelijke antwoorden. Een bedrijf om te waarderen.

Keurig geholpen!

Vakbekwame mensen, gemoedelijke sfeer, prima service, en vlotte afhandeling!