Altijd snel en vakkundig

Wat het cijfer aangeeft uitstekend.

Vakmensen die plezier in hun werk hebben dat zeker uitstralen. Ik heb “nee of dat gaat niet” daar nog niet meegemaakt.

Professioneel geholpen

Ik ben professioneel geholpen. het duurde wel even voor er tijd was, maar dat is eenmaal zo.

Een eerste klas garage

De garage is prima van alles op de hoogte en de mensen zijn allemaal heel vriendelijk

Goeie snelle service, vriendelijk personeel. Top bedrijf!

Klantvriendelijk en correct

Nvt

We worden altijd snel en vakkundig geholpen!

Goed en klantvriendelijk geholpen!!

Als bovenstaande! E-mail: [email protected]

Prachtige Audi A5 aangeschaft, heel erg blij mee!

Goede prijs voor inruil mogen ontvangen van Autobedrijf Keijzer, Audi is perfect geleverd met grote beurt. Al met al een geweldig autobedrijf met oog voor kwaliteit en klantvriendelijkheid.

Goed en volgens afspraak

Beurt van auto was klaar op. Afgesproken tijd

Vakkundig personeel

Je hoeft maar te bellen en ze halen je auto op en repareren het meteen als dat de drukte toelaat En een leenauto is geen probleem En heel vriendelijk

Wat een goede service en lieve mannen. Vandaag onze Mercedes opgehaald en super blij mee!

Goede service-verlening

Gemakkelijk afspaak maken en alles komt voor elkaar!

Ga hier altijd weer blij weg.

Kom al jaren bij deze garage , goeie service , vakkundig personeel , heel betaalbaar ( draaien je geen poot uit) en lekkere koffie tijdens het wachten . Kortom een aanrader.

Vriendelijk

Erg goed geholpen!

Super blij met Garage Keijzer. Ik ben heel vriendelijk en goed geholpen door Alex.

Ik kom uit Haarlem en ben blij met deze nieuwe ervaring. Woon hier pas net.

Fantastische kennis en kunde en klantenservice uitmuntend!

Elke keer weer vol lof over de vakkundigheid en vriendelijkheid van de mannen!

Heel goed en snel geholpen.

Eerlijk advies gekregen!

vertrouwen en goed advies

Kom uit Amsterdam om bij Keijzer mijn auto in onderhoud te houden gebeurd bij Keijzer niet dat er daar onderdelen worden vervangen wat niet nodig is correcte behandeling en met vol vertrouwen laat ik daar mijn auto achter

8. tevreden

N V T

Zeer goede service

Via mijn fietsmaatje Jarno bij garage Keijzer terechtgekomen. Goede automonteur. Goede kwaliteit. Bij problemen kan je snel terecht. Leenauto beschikbaar. Ga zo door

Een prima en eerlijk autobedrijf

Goede kennis van zaken, service- en klantgericht en altijd meedenkend met en voor de klant. Een betrouwbare (dorps)garage met enthousiaste en goede monteurs.

Eerlijk, betrouwbaar, vriendelijk en hulpvaardig

fijne communicatie, duidelijk en betrouwbaar

Ik ben altijd snel geholpen

Over Bosch Car Service