Goed geholpen door garage Keijzer

Top service

zeer klantvriendelijk, goede uitleg over de uit te voeren zaken aan de auto

Zeer deskundig!

Mijn ervaring is: Goede afspraken omtrent tijdstip, snelheid, deskundigheid van het geleverde...en de prijs is ook nog redelijk!! Al met al een goede garage waar de cliënt nog waar voor zijn geld krijgt.

Top service bij autohuur

Wij hebben een compacte auto bij Garage Keijzer mogen huren in Nederland. Prima auto en de garage is altijd meewerkend! Zoals we hier in Oostenrijk dan zeggen: immer wieder.

Ervaring in een woord: top!

Is er meer aanvulling nodig dan top? Goede service, klantvriendelijk, kwaliteit, etc.

Mijn eerste ervaring zeer goed

Prima geholpen voor de eerste keer als klant het ging alleen om een banden wissel maar als extra service worden de winterbanden gratis opgeslagen prima

Netjes geholpen

Jammer dat de afspraak niet goed was doorgegeven.

Prima garage met duidelijk verstand van zaken!

Mijn Audi A4 gaf een technische storing waardoor deze steeds in de noodloop ging. Een ander garagebedrijf had de auto al eerder uitgelezen maar kon niets vinden en gaf aan dat meerdere oorzaken het geval kon zijn (LMM, N75, lekkende slang, vacuümpot etc.). Hiervoor zou ik op advies maar beter naar de Audi dealer kunnen gaan voor diagnose, maar daar kon ik pas na 4 weken terecht. Totdat ik belde net Keijzer garage! Ik kon meteen de volgende dag terecht. Ze hadden de auto uitgelezen tijdens het rijden omdat er dab meer uit te lezen valt. En ja, probleem gelokaliseerd (oliedruksensor) en verholpen. Kosten? Niet meer dan een avondje uiteten met z'n tweeën. Goede service & prijs, vriendelijke mensen met verstand van zaken!! Vooral dat laatste erg belangrijk!

dikke prima

Fijne garage met uitstekende service

Perfect!!!

This is the third year that I have been using the services of this car workshop. Quality comes first.

• Would you recommend us? Yes

Prima service en goede prijs kwaliteitsverhouding

Nadat wij vorige week een auto kochten bij garage Keijzer bleek thuis de airco en de cruise controle niet te werken. Ook zat er een barst in het achterlicht gedeelte bij de reflector. Met een mail en belletje een afspraak gemaakt en alles is keurig opgelost en weer werkend gemaakt. De service is enorm en er werd niet moeilijk gedaan over deze extra kosten. De auto moest immers goed werkend zo opgeleverd worden, vond ook de garage. Voor mij een reden om terug te komen en ik kan een ieder de garage aanbevelen.gewoon een goede dorpsgarage met service, een vlotte babbel maar wel nakomen wat er gezegd wordt. Autobedrijf Keijzer enorm bedankt.

Super!

Keijzer heeft voor ons een nieuw as weten te organiseren! Vakkundig geplaatst en de auto functioneert weer!

Aardige mensen, communiceren goed en altijd vriendelijk en behulpzaam!

Het zijn toppers!

Goed bedrijf. Goede service. Denken mee. Staan altijd voor je klaar!

Geen flauwekul

Duidelijk

Goede service, eerlijk en betrouwbaar!

Heb een auto gekocht bij dit bedrijf en ben erg tevreden over de wijze waarop de verkoper mij hielp. Goede en eerlijke afspraken mee te maken.

Altijd een oplossing voor problemen en klant vriendeljk

Service wordt altijd netjes uitgevoerd. Voor problemen, schade b.v. wordt altijd een oplossing gevonden! Altijd vriendelijk. Een heel goede garage waar ik tevreden over ben en een ieder zal aanraden!

TOP!!!

Mijn auto gaat nergens anders heen!

Vriendelijkheid en goede service

Zie boven

weer netjes geholpen

Onze Opel kwam weer netjes door de APK zonder veel kosten

Fijn geholpen door een echte westfriese garage.

Eerlijk persoonlijk contact samen met een goede prijs.

perfecte service

altijd vriendelijk en bereid te helpen

Duidelijke em afspraak, makkelijk te plannen via site, goede service en vriendelijk personeel

Was nu voor de APK. Eerder stond ik met een lekke band. Na 1 telefoontje kwam er gelijk hulp. De band is perfect gerepareerd/vervangen en kreeg zelfs een leenauto aangeboden.

Snelle en betrouwbare service

Tot nog toe zeer tevreden!

Goed technisch geschoold.

Ondanks nog geen echte winter in het begin van januari 2021, de zomerbanden verwisseld naar winterbanden uit voorzorgsprincipe. Misschien een klus wat je zelf kan doen, maar garage Keijzer heeft de 2 voorbanden meteen uitgebalanceerd wat het sturen weer ten goede komt. Zonder meer een kundige beslissing. Laat de winter nu maar komen.