Uitstekend!

Bellen en overleggen over een eventuele extra reparatie.

Top geholpen, snelle service.

Top geholpen, snelle service.

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn uitstekend!

Alles wat ik bij autobedrijf Scheppink laat uitvoeren is altijd naar volle tevredenheid. Het team van het bedrijf Scheppink is zeer klantvriendelijk !

Uitstekende garage

Vriendelijke mensen, kennis van zaken. Als ik een andere auto koop dat deze weer bij Scheppink in onderhoud.

Fijne en eerlijke communicatie over reparaties en onderhoud. Goede adviezen.

goede service en snelle reparaties

worden altijd direct en snel geholpen, bellen zelfs na of alles naar wens was. komen graag terug, hier wordt een klant nog behandeld als een ECHTE klant. toppers !

Zeer betrokken klantvriendelijke vakmensen.

Geen commentaar nodig ; perfect bedrijf, prachtige lieve mensen

zie hierboven

goed geholpen, super service, deskundig

Goede uitleg gehad voor een best wel duur onderhoud aan mijn auto, werd goed geadviseerd en kon zelf de beslissingen nemen.

Service

Al jaren onze garage. Staan klaar voor je. Vriendelijk. Goede service.

Top snelle service

Snel netjes en betaalbaar

Vakkundig bedrijf

Afspraken worden per mail bevestigd. Fakturen per mail. Vakkundige reparatie en adviezen.

erg kundig, verstand van zaken, open en eerlijk

Ik ben op een open manier door een kundige monteur geholpen kom hier vaker. deze garage heeft zeker mijn voorkeur

Al jaren een uitstekend onderhouden auto bij deze garage.

Prettig geholpen

Afspraak per telefoon gemaakt. Auto keurig op afgesproken tijdstip gehaald en na telefoontje weer teruggebracht. Ik vertrouw er verder op dat de APK keuring en het nodige onderhoud correct is uitgevoerd.

Correct netjes klantgericht

Goede service, men denk mee met de klant

Vriendelijk en volgens afspraak

Vriendelijk en volgens afspraak.

Super service en Kundig.

Super service en kundig

Uitmuntend

Goed bedrijf waar klantvriendelijkheid en behulpzaamheid voorop staan

Vriendelijke

Vriendelijk en goede service

Goed en betrouwbaar

prettige contact duidelijke afspraken die worden nagekomen. Een zaak die met je meedenkt en in contact zeer prettig is

Prima geholpen

Net als vorige keren bij onderhoud en APK. Zijn mankementen direct en professioneel verholpen en de keuring weer voor een jaar rond. De rekening geeft ook een fair en redelijk bedrag. Prima uitleg van Miquelle en de monteur.

zeer goede vakmensen en een super service

Ik heb al jaren zeer goede ervaringen met deze garage. Het zijn allemaal uitstekende vakmensen en je wordt heel persoonlijk en vriendelijk benaderd. Problemen worden met de uiterste zorg en zo snel mogelijk opgelost. Vervangend vervoer is indien nodig altijd goed geregeld. Kortom niets dan lof!!!!

Correcte en duidelijke afhandeling

Prima bedrijf.