Zie onderstaande veld

Mijn ervaring Zeer goede en snelle service, daarnaast correct in taal en antwoord. Personeel altijd bereid om te helpen, en daarbij erg vriendelijk en betrouwbaar.

Service uitmuntend

Vriendelijk behulpzaam, meedenkend.

Fijn bedrijf

Nette zaak betaalbaar en vaklui

Perfectr service

Een gedegen, bekwame garage. Service is altijd prima.

uitstekend verlopen

UItstekend verlopen

prima service

alle onderhoudsbeurten uitstekend uitgevoerd.

goede garage

komt afspraken na,goed personeel,nette prijzen en een leuke omgang met de klant wat volgens mij zeer belangrijk is

Ik ben erg goed geholpen , reserve auto stond altijd klaar.

Goed ,prima uitleg ,

Zoals gewoonlijk bijzonder goed

Zie boven

Vriendelijk personeel, nette prijzen en goed werk!

Prima geholpen bij aankoop auto

Kan niets negatiefs verzinnen. Mooi dichtbij.

Goed geholpen

Netjes geholpen, goede prijs

Ze hebben speciaal voor mij een poetsmiddel besteld. Dit werd snel geleverd. Ben goed geholpen.

Prima zoals altijd

Tiptop

Klantgericht en mee-denkend

Michael is zeer klantgericht, denkt mee en rekent geen dubbeltje teveel. Voor onverwachte dingen die ontdekt worden, belt hij eerst en overlegt met geduld en uitstekende uitleg. Dat wij, in Duitsland wonende, bij hen al jarenlang graag klant zijn gebleven, zegt ook wel iets. Zelf een autotechnische achtergrond hebbende (Bovag-VAM Patroonsdiploma Autobedrijf) kan ik goed oordelen, dacht ik zelf.

Vakmanschap en service gaan hand in hand

Sinds mijn opmerkingen van de laatste keer is er niets negatiefs te melden. Optimaal vakmanschap en super service!!!!

Uitstekende auto garage

Uitstekende auto garage. Vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Ga zo door

Prima service , auto te leen .

Accuraat

Al vele jaren zeer tevreden !

Ik heb nog nooit een klacht gehad over dit bedrijf .Alle opdrachten worden uitstekend uitgevoerd. Mocht ik onverwacht een keer hulp nodig hebben ,dan staan het team van Autobedrijf Scheppink altijd voor ons klaar!

gewoon goed

tot nu toe goed geholpen leen auto altijd beschikbaar

Correcte manier van kwaliteit en service Nette en eerlijke prijs

Wat ons gelijk opviel was het feit dat er tijd was voor de klant.

Goede technische onderbouwing van de reparatie. Werd verder gekeken dan de klacht alleen. Vriendelijke ontvangst, en afwikkeling.

Aanrader!

Fijn bedrijf, goede service en vakkundige medewerkers

Wij komen speciaal uit Duitsland om onze auto's in onderhoud te geven.

Wij komen uit Duitsland om onze auto's bij Scheppink in onderhoud te geven. Redenen? Als internationaal ingenieur kan ik oordelen over technische bedrijven na 50 jaar ervaring in het vak. En als klant moet je blindelings op een garage kunnen vertrouwen, ook al heb je zelf decennialange kennis en ervaring in automotive. Micaelle bewijst keer op keer dat dat vertrouwen gegrond is. Simpelweg: zolang we autorijden gaan we bij hen niet meer weg!