Goede service,kwaliteit en klantvriendelijkheid

goede service, veel kennis en klantvriendelijk

Aantal jaar geleden met mijn auto hun garage binnen gereden en iedere keer als ik kom voor APK of iets anders wordt er zorgvuldig naar gekeken en netjes in orde gemaakt. Net zo lang tot herprobleem is verholpen. Ze hebben kennis en zijn klantvriendelijk ik ben zeer tevreden over Garage van Eendenburg. Onderhoud en reparatie aan mijn kippetje is nooit leuk maar ik weet wel dat het goed gebeurt.

Ze staan altijd voor je klaar

Prima service, aardige vakmensen

Ik kom hier al jaren, zeer betrouwbaar!

Netjes

Wij komen hier al jaren. Goede service en er wordt altijd netjes contact op genomen voor bijkomende kosten of andere vragen. Gewoon een hele fijne betrouwbare garage.

De beste garage van Brielle !!

Familiebedrijf met fijne mensen. Eerlijk en betrouwbaar. Al meer dan 30 jaar klant.

Snelle hulp door ervaren monteurs.

Zie boven

Snelle hulp door ervaren monteurs.

Zie boven

Prima dienstverlening

Ik heb al vele jaren ervaring met het bedrijf. De service is uitstekend en bij problemen is de aanpak zeer klantvriendelijk. De adviezen rond auto's is altijd professioneel. Wij hopen deze service nog lang te kunnen gebruiken.

zeer tevreden

voor de eerste keer bij deze garage geweest en tot tevredenheid geholpen.

Mooi familie bedrijf met een eerlijke prijs.

Zijn hard werkende mensen, en staan altijd voor je klaar. Hier voel je je klant en goede prijs kwaliteit.

top garage.

Altijd voor je klaar, en gewoon goed geregeld.

Goede service en kwaliteit

Klantvriendelijk en goede service.

Voor ons al 40 jaar een vertrouwd adres.

In 1982 zijn we in Hellevoetsluis komen wonen en hebben toen voor het eerst kennis gemaakt met Garage van Eendenburg. Toen nog gevestigd in Hellevoetsluis. Al die jaren zijn onze auto's bij hun in onderhoud geweest. En altijd naar volle tevredenheid. Inmiddels is de derde generatie werkzaam in de garage. Dus met de continuïteit zit het wel goed.

Goed en netjes geholpen en ze komen hun afspraak na.

Topgarage, vriendelijke lui en goede service

Zie bovenstaand

prettig, aandachtig

Petra een ervaren balie werker, was te veel op de automatisch toer. Dat voelde nogal kil voor een eerste bezoek. Mijn auto was een vertrouwde auto voor het bedrijf, de vorige eigenaar was daar klant. Zij wisten van de klachten. Dat was de reden waarom ik daar kwam. een oranje lampje dat een signaal geeft was ook bij de vorige eigenaar een probleem. Dit probleem is niet op te lossen, prima als het maar niet gevaarlijk is. De eigenaar van het bedrijf heeft ruim tijd genomen om uit te leggen wat er aan gedaan is. Dit gaf vertrouwen. Het probleem blijkt niet te traceren zijn ook de controle computer vind niet de plek. Naast de APK nog een lijst van te repareren onderdelen aanbevolen, Ook dat is een goede methode om voorbereid te zijn.

Correcte en vakkundige monteurs.

De mensen aan de balie zijn vriendelijk en rustig. De monteurs zijn correct en vakkundig. Voor ons al jaren een prima bedrijf om zaken mee te doen.

Top bedrijf

Zeer behulpzaam en ze denken mee met de klant bij dit bedrijf draait alles om de klant en doen er alles aan om alles tot in puntjes te realiseren zeker een aanrader.

Tevreden

Mensen zijn vriendelijk, staan altijd voor me klaar.

Hele goede service en aandacht voor details

Ik had een versnellingsbak probleem wat bij de dealer €20,000 excl. zou moeten kosten. Dagwaarde auto in goede staat €42,000. Edwin heeft geholpen het probleem verholpen dmv de juiste specialisten te vinden en het probleem verholpen voor 25% van de boven genoemde kosten. Tot mijn volle tevredenheid ook de beurten worden goed uitgevoerd.

Uitstekende kwaliteit vriendelijke tegen de klant

Garage van Eendenburg ontzorgt je bij problemen

Altijd goede service en vriendelijke medewerkers

Prima service & kwaliteit

Zeer snelle geholpen als je met pech staat.