Heel persoonlijk en ongedwongen.

Zeer vertrouwd en eerlijk. Goede service. Ik koop mijn volgende auto zeker weer hier.

Geweldige service

Fijn bedrijf prima afspraken maken auto top afgeleverd nieuw of 2e hands maak niets uit . Gewoon goed

Prima service, zoals altijd.

Ondanks de drukte altijd in orde!

Heel goed garagebedrijf

Ik ben al jaren vaste klant bij Autobedrijf Ebus. We hebben nu direct of indirect via hen 4 auto's gekocht en al meerdere auto's in onderhoud gehad. Snelle service, persoonlijk en eerlijke nette prijs. Geen verrassingen. Nooit problemen gehad met de auto's die daar gekocht zijn (ook de relatief oude auto's niet).

Goede garage, service is top

Wordt altijd zeer goed geholpen. In nood staan ze altijd voor me klaar!!

Voortreffelijk !!

HIER ben je nog ECHT klant.......

Dat beetje extra is een grote plus bij Ebus!

Hebben mij nog nooit in de kou laten staan. Hadden altijd een oplossing klaar...gewoon geweldig!

Gewoon zoals t hoort!

Service en prettig contact met de medewerkers

Super service

Het is van belang dat mijn busjes zo snel mogelijk weer op weg zijn. En deze belangen worden altijd zo snel mogelijk na gekomen. Prijs kwaliteit is gewoon top.

een voorbeeld in de autobranche en uitstekende service!

geen verrassingen achteraf, duidelijk, en zeer klantvriendelijk!

Service met een hele grote letter S

Als ik bij mijn kapper ben geweest (ik gaat daar niet zo vaak naartoe en dan is die beleving daar dubbel fijn), voel ik me altijd heel erg in de watten gelegd, tot in de puntjes verzorgd, goed uitzien, lekker ruiken, ontspannen, opgeknapt - kortom echt op m'n best. Als mijn auto kon praten, zou die ook zoiets zeggen als hij voor APK en onderhoud bij Ebus geweest is! Hij is dan weer tot in de puntjes verzorgd, ruikt lekker en kan er weer een poosje tegen. En dan ben ik altijd heel blij voor hem, want mijn kleine trouwe vierwieler heeft dat gewoon verdiend! Dus Erhard en het Ebus-team, van harte bedankt elke keer weer! :)

Super service met een zeer kundige eigenaar

Super service met een zeer kundige eigenaar

Topservice...altijd en overal

Afspraak is afspraak en alles gaat in goed vertrouwen en overleg. Auto brengen en halen geen probleem. Gewoon een superfijn autobedrijf. Aanrader!!

Niets is teveel gevraagd voor dit team van zeer gedreven toppers!

Na een reguliere onderhoudsbeurt ben ik goed op de hoogte gehouden van de aanwezige mankementen en deze zijn zeer effectief en snel opgelost. En ondertussen is er steeds heel duidelijk gecommuniceerd over de te verrichten werkzaamheden.. In een woord: top!

Uitstekende service en kundige medewerkers

Fijne ervaringen met dit autobedrijf. Ze komen hun afspraken na en zijn volledig up to date qua kundigheid en apparatuur. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Professionele garage en heel vriendelijk.

Al verschillende auto's gekocht bij Ebus, komen keurig de gemaakte afspraken na en niets is te veel ... garantie top, periodiek onderhoud wordt professioneel uitgevoerd. Top bedrijf.

klantvriendelijk en reparatie wordt snel en goed uitgevoerd.

Zeer tevreden, betrouwbaar.

Vriendelijke en goede service

Zeer vriendelijke en goede service

Super snelle en uitstekende service gehad!

Helaas kwam ik met een lekke band naast de weg te staan. Even onze eigen garage Autobedrijf E. Bus gebeld en al snel kwam er hulp. Binnen een uur was alles gefikst. Helemaal TOP!

Zeer goede service

Is er wat defect aan je auto, dan staan de vakmensen van Ubus voor je klaar. Top.

Fantastische service en oplossingsgericht! Topbedrijf met een topteam!

Zeer prettig

Prima service.

Prettig contact met het personeel en prima service.

Ongeëvenaard!

Het personeel is zeer vriendelijk, er word altijd in oplossingen gedacht en we worden altijd vlot en correct geholpen. Dit klinkt heel vanzelfsprekend echter is dit helaas tegenwoordig niet overal meer van toepassing. Ga zo door!

Fijne garage, vakbekwame mensen, faire prijzen

Al jaren goede service