Laden reviews...
Laden reviews...
10 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen benadrukken snelle service en duidelijke communicatie. Reparaties worden vakkundig en op tijd uitgevoerd met redelijke kosten. Klanten waarderen betrouwbaarheid, deskundigheid en een klantgerichte benadering. De algehele ervaring is positief en waardevol.
Betrouwbaar, deskundig, en altijd vriendelijk en behulpzaam.
Beveelt aan
5 June 2026
Josephine
Gaanderen
Of je er nou een auto koopt, of je komt er alleen voor een vraag of reparatie, je word altijd vriendelijk geholpen en ze denken altijd met je mee!
Beveelt aan
4 June 2026
Marco
Azewijn
Auto gebracht omdat deze trok naar rechts met remmen. Veerpootlager Links vervangen en uitgelijnd Auto is weer als nieuw. Bedankt!
Beveelt aan
30 May 2026
Wido
Stoel
De motor van onze auto liep niet meer, ze hebben de auto opgehaald, diagnose gesteld, netjes de reparatie vooraf doorgesproken en een dag later was hij al weer klaar. En dat alles voor een redelijk bedrag. Complimenten mensen van Ebus, dit is SERVICE met hoofdletters, bedankt!!
Beveelt aan
21 April 2026
Hans
Doetinchem
Geweldig geholpen.
Beveelt aan
14 April 2026
Bas
Doetinchem
Super goede service!!
Beveelt aan
4 December 2025
Jeroen Kruijver
Doetinchem
Mooi betrouwbaar bedrijf!
Beveelt aan
11 October 2025
Arjan
Silvolde
Correct en duidelijk geholpen.
Beveelt aan
16 August 2025
T.Postma
Dinxperlo
Komen afspraken na, fijne communicatie, nemen de tijd voor je, houden er rekening mee als je van ver (Maastricht) komt
Beveelt aan
4 July 2025
Bas
Hulsberg
Hier is de klant nog behandeld als "klant". Prima service
Beveelt aan
3 July 2025
Eric
DIDAM
Zijn geweldig geholpen bij garage Ebus, weten waar ze over praten en de service Top!!! De koffie en Thee staat klaar voor de klant. We gaan deze garage zeker aanbevelen bij Vrienden en Familie. Onze auto de Mercedes B klasse stond keurig gewassen en gepoets op ons te wachten. Erhard is een goede verkoper, en stein heeft alles keurig uit gelegd over de auto. Super bedankt Peter en Anneke Buschgens
Beveelt aan
15 June 2025
Peter
Deventer
Fijne geduldige mensen. Prima sfeer.
Beveelt aan
14 June 2025
Jan
Maarn
Fijne mensen die plezier in hun werk uitstralen.
Beveelt aan
28 May 2025
Ruud
Kooijman
Al een paar keer onplanbare hulp nodig gehad. Men staat altijd klaar en is zeer behulpzaam.
Beveelt aan
29 April 2025
Annemarie
Azewijn
Zeer tevreden over het contact met autobedrijf Ebus en erg blij met mijn nieuwe auto! De auto is super netjes afgeleverd.
Beveelt aan
16 April 2025
Linda Wensing
's-heerenberg
Top bedrijf, iedereen altijd vriendelijk en super service.
Beveelt aan
14 April 2025
Eddy
Tolkamer
Vandaag onze nieuwe auto opgehaald. Een Volvo XC60 is een geweldig mooie bak — lekker comfortabel en stijlvol, maar ook veilig en solide. Bij Ebus nemen ze echt de tijd voor instructies en alle settings in te stellen. Lekker wat power onder de motorkap én die hybride aandrijving maakt ’t nog een beetje verantwoord ook Auto rijdt als een zonnetje. Zwart op een XC60 is echt tijdloos en chique — vooral met die T6 power erachter, dan heb je gewoon een stijlvolle auto.
Beveelt aan
4 April 2025
F
Zeddam
Ze werken erg netjes. Altijd een schone auto na een service beurt. Super vriendelijk deskundig personeel. Ronduit TOP.
Beveelt aan
28 March 2025
Jet
Westervoort
Duidelijke afspraken en geen verassingen
Beveelt aan
28 March 2025
Marten Hulsteijn
Terborg
Al jaren zeer tevreden !
Beveelt aan
26 March 2025
Cindy
Braamt
Bij deze garage is het altijd druk maar ondanks dat altijd vriendelijk en je wordt altijd snel geholpen. Dat beetje extra lijkt inderdaad vanzelfsprekend voor dit bedrijf. Fantastisch!
Beveelt aan
23 March 2025
Carolien
Zeddam
aaaa
Beveelt aan
18 March 2025
Gerhard
Doetinchem
Als je twee linkerhanden hebt ben je afhankelijk van het bedrijf en de verkoper. Dan moet je op de woorden van de verkopers, Erhard en Stijn in dit geval, afgaan. had zelf een prima Q5 en wilde een ander. Stuk rijden van IJmuiden naar Etten, maar gevoel was goed. 15-2 de auto opgehaald en als nieuw, mooi gewassen en gepoetst. gisteren, 20-2, beetje regen, ruitenwisser piepte, even contact gehad. Oordeel was dat is jammer en hoort niet.... Vind u het goed dat ik een nieuw setje opstuur vandaag? Hoeft niet zei ik nog..... Auto moet goed zijn was het antwoord. En nu komt ie..... U moet tevreden zijn over ons !!!! We sturen het vandaag op. Het bestaat nog....JE WORDT GEWAARDEERD ALS KLANT !
Beveelt aan
21 February 2025
Bas Scholts
Ijmuiden
Top service
Beveelt aan
15 February 2025
John
Gaanderen
Goed bereikbaar bedrijf waar een aangename sfeer heerst met allemaal vriendelijke mensen. Er word altijd met je meegedacht, oplossingsgericht en met een hoge kwaliteit. Koffie staat altijd klaar
Beveelt aan
11 January 2025
Eric
Doetinchem
Zeddamseweg 13
7075 EA Etten
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit