Laden reviews...
Laden reviews...
60 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uit de recensies komt steeds naar voren dat het personeel vriendelijk is en vakbekwaam advies geeft. Klanten waarderen duidelijke communicatie en betrouwbare afspraken. De algehele ervaring krijgt hoge waarderingen en vertrouwen in de garage groeit. De reviews tonen een constante toewijding aan klantzorg.
Ook redelijk in prijs
Beveelt aan
17 January 2026
Klara
Bussum
Ik kom inmiddels een aantal jaar bij J & B voor het onderhoud van mijn Volvo en ben echt zeer tevreden! Communicatie is vriendelijk en helder, monteurs zijn eerlijk en kundig. Gewoon een fijne zaak!
Beveelt aan
14 January 2026
Jonathan
Bussum
Mijn Volvo V60 voor de eerste keer een grote beurt en APK laten uitvoeren. En ook voor het eerst dat het opgegeven bedrag dat het zou kosten hoger lag dan de uiteindelijke rekening (niet veel, maar toch). Nooit eerder ervaren bij welke garage dan ook in de laatste 30 jaar
Beveelt aan
9 January 2026
Bart
Ensink
Alles klopt bij J&B! Echte deskundigheid met liefde voor de auto. En niet alleen de SAAB. Perfecte persoonlijke service. Waar vind je dat nog. Top!
Beveelt aan
25 December 2025
Hein
Breukeleveen
Uitstekend
Beveelt aan
22 December 2025
E C
Amstelveen
Mijn SAAB Cabrio Classic (1992) heeft hier een flinke onderhoudsbeurt ondergaan. Diverse onderdelen werden vernieuwd en alles werd goed nagelopen. Rijdt als een zonnetje. Ik kan dit bedrijf ten zeerste aanbevelen. Hans Plesman.
Beveelt aan
18 December 2025
Hans
Zeist
Inmiddels een paar jaar klant met mijn Saab en iedere keer prima service. Vriendelijk en betrokken. Echte Saab liefhebbers
Beveelt aan
13 December 2025
Rob
Zeist
Nooit vervelende verrassingen gehad met onze twee auto’s. Als er een grotere reparatie nodig was, dan was het al bij eerdere controles aangegeven en weet je waar je aan toe bent. Fijne garage.
Beveelt aan
5 December 2025
Laurens
Naarden
Goed advies en duidelijk in prijs en vooral in uitvoering en een prettig contact! (Top team) Ik beveel deze garage iedereen aan. Jochem Albrecht (rijder Saab 9,3 cabrio) Reclamebureau Hollland uit Bussum.
Beveelt aan
27 November 2025
Jochem
Bussum
Harmen is erg behulpzaam, vriendelijk en kundig. Afspraken waren duidelijk en precies nagekomen, snel en goed contact. Prima bedrijf!
Beveelt aan
27 November 2025
Frank
Wassenaar
Waar je ook voor komt, J&B vindt snel een goede oplossing. Heel prettig om daar klant te zijn.
Beveelt aan
22 November 2025
FB
Bussum
Mijn Saab cabrio uit 1996 vertoonde gebreken met het openen van de cabrio cap. en het op slot blijven van de passagiersdeur. Beide problemen zijn tot mijn volle tevredenheid opgelost door de Saab specialist van de garage. Goede uitleg over de problemen en de oplossingen daarvan. Goede schriftelijke communicatie over afspraak reparatie dag.
Beveelt aan
14 November 2025
Cees
Schagen
Mijn Saab rijdt weer lekker!
Beveelt aan
10 November 2025
Erik
Akkerman
Wat fijn als je gewoon een afspraak kan maken en alles wordt netjes geregeld zoals afgesproken! Goede service, heldere communicatie!
Beveelt aan
3 November 2025
Ferry
Huizen
Brought my car in the morning and in couple of hours was ready. Guys were nice and ready to answer any questions.
Beveelt aan
30 October 2025
Alex
Gherghelas
Topauto gekocht voor een aantrekkelijke prijs. Ik ben goed geadviseerd en geholpen!
Beveelt aan
24 October 2025
Saskia
Huizen
Onze auto daar twee jaar geleden gekocht. Onderhoud en Apk laten we daar ook doen. We zijn heel erg tevreden, we worden netjes gebeld als er iets bijzonders is en ook altijd een smsje als de auto weer klaar is.
Beveelt aan
16 October 2025
Iman
Holversum
Goede snelle hulp. Klantvriendelijk
Beveelt aan
16 October 2025
Madeleine Wolff
Naarden
plezierig en correct geadviseerd en geholpen.
Beveelt aan
9 October 2025
B. Meijer
Amsterdam
De mensen van J&B staan altijd voor ons klaar, duidelijke afspraken en nooit verrassingen. Altijd vriendelijk en meedenkend, van kantoor tot monteur. Topbedrijf.
Beveelt aan
27 September 2025
Walter
Naarden
Ik heb een hele mooie auto gekocht en dat proces verliep heel spoedig. De service na aankoop is ook heel goed.
Beveelt aan
27 September 2025
Lieneke Tonjann
Bussum
Vlak voor onze vakantie kwam onze auto niet door de APK. En hij kon ook niet gerepareerd worden bij onze garage. Op basis van recensies en bij toeval bij J&B uitgekomen. En binnen een dag was de auto weer gerepareerd én door de APK! Wat een service!
Beveelt aan
26 September 2025
Martine
Hilversum
Ik heb mijn klassieke Saab een grote beurt laten geven en was aangenaam verrast door de kennis die J&B heeft om mijn 53 jaar oude auto te onderhouden. Hij is perfect afgesteld en nagelopen. Dat kan niet ieder autobedrijf tegenwoordig, is mijn ervaring.
Beveelt aan
25 September 2025
Benne
Hilversum
Na een ernstig probleem met mijn VOLVO S60 werd zonder afspraak onder een kop koffie de electronica uitgelezen en binnen enkele dagen was een behoorlijke reparatie aan de auto weer "tussendoor" gerepareerd. Veel lof voor deze snelle en vriendelijke service.
Beveelt aan
19 September 2025
Ad
Naarden
We komen er al meer dan 110 jaar en zijn super blij met de goede service en vriendelijkheid.
Beveelt aan
6 September 2025
Linda
Bussum
Opgericht in 1983 zijn wij een autobedrijf gevestigd aan de Eslaan 14 in Bussum. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van occasions en het leveren van verschillende onderhouds en reparatie diensten. Met een vakbekwaam team is het onze doelstelling zo'n groot mogelijke klanttevredenheid tegen zo laag mogelijke tarieven te leveren. Wij hopen u dan ook binnenkort van dienst te kunnen zijn en aan al uw vragen of wensen op autogebied te kunnen voldoen.
Eslaan 14
1404 EG Bussum
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit