Altijd goed !

Altijd deskundig, flexibel, vrolijk en ontzettend klantvriendelijk !

Komen afspraken altijd na

Goede prijs kwaliteit verhouding. Echte professionals. Ze komen afspraken altijd na.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Onze eerste ervaring is positief

Komen zeer deskundig over, passie voor Saab.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en nog betere kwaliteit

Mijn Saab gebracht en vooraf besproken wat we zouden doen. Alle afspraken keurig nagekomen en ondertussen nog even gebeld om me te vragen of ik bepaalde zaken wel of niet vervangen wilde hebben. Het resultaat is een auto die weer rijdt als nieuw voor de vooraf besproken prijs. Kortom, een aanrader en mijn Saab blijft hier 100% in onderhoud.

Goed adres!

Deskundig, goede service, duidelijk en vriendelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel geholpen en opgelost Heel klantgericht

Een top bedrijf

10 juni op een zaterdag een auto gekocht. Op verzoek is de auto meteen op naam gezet en door mij meegenomen. De afspraak was om over een maand het onderhoud te doen volgens Saab regels. Zo gezegd zo gedaan. Zelfs de distributie ketting is vervangen. De auto rijdt heerlijk en kan er dus nog jaren tegenaan. Een bedrijf dat duidelijk gewend is om top service te bieden. Hulde.

plezierig en professioneel

Ik ben altijd zeer tevreden over de interacties met J&B Auto's. Het is duidelijk dat er hier veel kennis van zaken is mbt mijn SAAB. Maar er wordt ook pragmatisch meegedacht en het zoeken naar efficiente en kosten efficiente oplossingen, daarbij staat het team klaar om in te springen bij onverwachte hulpvragen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zij helpen mij a la minute indien nodig. Zo blij mee!

Ik weet niks van auto's en vertrouw helemaal op de garage in de hoop nog jaren lang in mijn oude Saab te kunnen blijven rijden.

uitstekend!

Heldere communicatie, uitvoering volgens afspraak, vriendelijke mensen

• Service N.v.t.

Fijne betrouwbare garage

Onze 25 jaar oude Saab Cabrio is hier al jaren tot volle tevredenheid in onderhoud.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne garage, snel geholpen.

Ik had accuut nieuwe accu nodig. Die was niet in de garage aanwezig. Is snel geregeld, werd gebracht en snel gemonteerd. Kon diezelfde middag weer verder rijden met m’n auto.

geweldige ontdekking.

zo goed en snel geholpen, en een eersteklas diagnose.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel goed professioneel en vriendelijk

Duidelijk.

betrouwbare afspraken

Afspreken gaat makkelijk en wordt netjes bevestigd. Door goed timemanagement is m'n auto meestal zelfde dag weer klaar, ook bij grote reparaties. Onderdelen voor mijn Saab uit 1999 worden snel gevonden en tegen een zeer redelijke prijs geleverd.

Altijd goede service

Erg prettige en kundige garage.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn, deskundig en betrokken.

Fijne, deskundige en betrokken mensen! Ik kan altijd snel terecht, er wordt met me meegedacht en ik word goed geadviseerd en indien nodig op allerlei manieren gesupport. Deze garage maakt autorijden ‘n stuk leuker!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Je wordt snel geholpen en vriendelijke personeel

Heel erg prettig.

Zeer vriendelijk en kundig bedrijf.

J&B denken met mij mee. Uitstekende communicatie. Vlotte reparatie

Zeer vakkundige garage

Onze 11 jaar oude V70 is in onderhoud bij J&B. Zeer vakkundig advies, prettige mensen die goed meedenken. Onze auto is daar in vertrouwde handen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel hulp bij een emergency

Ik werd snel geholpen toen mijn raammechaniek defect bleek. Fijne vakkundige mensen.

Vertrouwd!

Onze (Saab) cabrio is al jarenlang in service bij J&B en ondanks de respectabele leeftijd van 20 jaar nog altijd een genot om nee te rijden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Attent en service gericht.

Deskundige en service gerichte begeleiding bij aankoop. Met dank aan Harmen.

Goed communicatie, eerlijk advies, uitstekende service

Goed communicatie, eerlijk advies, uitstekende service

Over J & B Auto's B.V.

Opgericht in 1983 zijn wij een autobedrijf gevestigd aan de Eslaan 14 in Bussum. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van occasions en het leveren van verschillende onderhouds en reparatie diensten. Met een vakbekwaam team is het onze doelstelling zo'n groot mogelijke klanttevredenheid tegen zo laag mogelijke tarieven te leveren. Wij hopen u dan ook binnenkort van dienst te kunnen zijn en aan al uw vragen of wensen op autogebied te kunnen voldoen.