Erg prettige ervaring

Goed en snel geholpen, prettig contact en de rekening viel lager uit dan verwacht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige garage met professioneel personeel

Ze vertellen precies wat ze gaan doen en wat de kosten zijn, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Ik kreeg een auto mee zodat ik de rest van de dag mobiel was.

Zeer goede garage voor m'n Saab 9-5

Reparaties worden zeer goed uitgevoerd, ze hebben spciale apparatuur om de computer uit te lezen in het geval de storing niet direct te vinden is zoals bij het branden van een motor storings lampje. Onderdelen die Saab- specifiek zijn zoals een di- cassette hebben ze op voorraad zodat je auto bijna altijd dezelfde dag gemaakt kan worden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijk, vriendelijk, kwalitatief, vakkundig en communicatieve mensen

Elke keer, kleine beurt of grote klussen zijn de medewerkers betrokken, denk mee en adviseren op basis van hun kennis en kunde in combinatie met de vraag van de klant!! Dat is meedenken en klantvriendelijkheid ten top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn eerste ervaring met J & B Auto's is echt heel goed. Vanaf het eerste contact met de receptie tot aan het thuisbrengen van de auto na de reparatie. En dat allemaal door bijzonder vriendelijke mensen! Met name met het thuisbrengen van de auto scoren jullie enorm bij mij.

Geweldige service.

Ik ben nog niet zo lang klant maar kan wel al zeggen dat ik uitermate tevreden ben over de deskundige en plezierige wijze waarop ik behandeld ben.

Snel en vakkundig geholpen

Snel en vakkundig geholpen. Zelfs een kleine veeg/kras als service weg gepolijst! Enige puntje misschien dat ik verwachtte dat na een grote beurt de auto ook gewassen is.

Uitstekende garage.

Saabliefhebbers, wat wil je nog meer. Snappen de auto en maken dat wij met vee getrouwen en plezier rijden.

komen hun afspraken na!

Vriendelijk en goede behandeling

Vriendelijke ontvangst en keurig op tijd vakkundig geholpen! Volgende keer is dit weer mijn adres!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne communicatie, vakkundig & snelle service

Ik ben voor herstelwerkzaamheden aan onze Saab bij J&B Auto's terechtgekomen. Ik ben blij met de service en communicatie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Al veel jaren ben ik een zeer tevreden klant van jullie!

Misschien ben ik een van de oudste klanten, Joost en al zijn personeel hebben mij altijd de geruststellende rugdekking gegeven voor mijn auto waar ik op kon rekenen. Dit is tot op heden toe nog steeds voor mij een heel rustig gevoel.

Behulpzaam, bekwaam en vriendelijk

Snelle behandeling van mijn autoprobleem.

Snel, professioneel en vriendelijk

Altijd erg vriendelijk worden wij geholpen, personeel denkt graag met je mee en leveren vakwerk! Top service!

Geweldig!!

Betrouwbaar en vriendelijk

Al meer dan 10 jaar een zeer tevreden klant, die altijd uitstekend en snel door aardige mensen geholpen wordt. Sinds kort ook met 2e auto. Vandaar dat ik er graag vanuit Hilversum voor om rijd.

Prima garage.

Goed en vakkundig geholpen !

• Deskundigheid/Vakmanschap

De zekerheid dat vaklui je Saab vertroetelen

Zie tekst hierboven

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima vakgarage voor onderhoud van onze Mini

J&B garage Prima garage voor onderhoud van je auto Altijd goede uitleg en meedenken over wat er gedaan moet worden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn Saab 96 is perfect gerepareerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige communicatie, super service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Precies wat ik nodig had

Ik hoef niet na te denken over hoe ik het probleem met mijn auto oplos. Dat doet J&B voor mij. Hele fijne service. Rijd altijd met een glimlach bij ze weg.

Snel en goed!

Snelle reactie en goede analyse vh probleem

Fantastisch bedrijf

Geweldig geholpen door mensen die het begrijpen. De werkzaamheden aan mijn auto zijn zeer professioneel opgelost. Dit bedrijf is een absolute aanrader! Ga zo door!

Heldere service, prettige communicatie

Voor het eerst bij deze garage onderhoud laten doen. De communicatie verliep prettig, en men nam rustig de tijd om de gedane werkzaamheden door te lopen. Fijne garage!

Eslaan 14

1404 EG Bussum

Over J & B Auto's B.V.

Opgericht in 1983 zijn wij een autobedrijf gevestigd aan de Eslaan 14 in Bussum. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van occasions en het leveren van verschillende onderhouds en reparatie diensten. Met een vakbekwaam team is het onze doelstelling zo'n groot mogelijke klanttevredenheid tegen zo laag mogelijke tarieven te leveren. Wij hopen u dan ook binnenkort van dienst te kunnen zijn en aan al uw vragen of wensen op autogebied te kunnen voldoen.