Fijne mensen, goed advies en een transparante werkwijze

Afgelopen periode heb ik mijn Saab 9-3 Cabrio laten repareren/onderhouden. Vooraf hebben zij een check gedaan op wat er allemaal gedaan kon worden, met een overzicht wat nodig was en wat vooral nice-to-have was. Duidelijk met wat hoeveel zou kosten. Na afloop ook keurig toelichting gekregen over wat gedaan was, maar ook de dure vervangingen laten zien en waarom dit nodig was. Kortom, fijne service en transparant in waar je ze voor betaald.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, hulpvaardig en behulpzaam.

Zie boven

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig, zonder uitzondering goed geholpen

Altijd service-gericht, efficiënt, en klant-vriendelijk. Bovendien heel redelijke prijs/kwaliteit verhouding.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar en goed georganiseerd met Saab dedkundigheid.

top

zeer klant- en oplossingsgericht.

Prima geholpen

prettig en professioneel

Prettig zowel via de telefoon als wel door de ontvangst bij de receptie. Prettig omdat er kon worden gewacht op het wisselen van de zomerbanden, een APK-beurt, en klein onderhoud. Na enkele keren vanwege de verplaatsing van de behandelende garages naar de regio Amersfoort, te zijn gedwongen van garage te wisselen, heb ik eindelijk weer de indruk goed terecht te zijn gekomen bij J & B auto's. De sympathieke en doelgerichte benadering door de medewerkers versterken het gevoel dat ik met mijn oude Saab goed onderdak heb gevonden.

Deskundige service.

Eerlijk advies wbt oude Saab.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede diagnostiek, technische uitvoering en service.

De werkplaats van J&B Auto's helpt mij bij het in bedrijf houden van een al wat oudere auto. Regelmatig onderhoud en soms vervanging van onderdelen. Ik vind de service plezierig en heb vertrouwen in de techniek. De prijs/kwaliteitverhouding kan ik niet beoordelen, daarvoor ontbreekt mij de deskundigheid.

Heel goed en efficiënt

Zoals hier boven beschreven

Prima!

Prettige garage, goede service. Staan altijd klaar.

Zeer klantgericht autobedrijf!

Zeer klantgericht autobedrijf! Aanrader in Bussum en omstreken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Men staat altijd met veel vakkennis voor je klaar!

Zoals je graag geholpen zou worden, gebeurt gewoon bij J & B.

Vakkundig en redelijk in prijs

Vakkundig en redelijk in prijs

Goed adres voor onderhoud

Meerdere Saabs hier in onderhoud gehad, zeer tevreden. Altijd prettig geholpen; duidelijkheid over werkzaamheden en prijs vooraf. Geven ook goed advies en denken mee.

uitstekend!

uitstekend

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer vakkundig, professioneel en vriendelijk

J&B auto’s is een garagebedrijf naar mijn hart: deskundigheid, betrouwbaarheid, professionaliteit, vriendelijkheid en persoonlijke aandacht zijn volop aanwezig in de manier waarop met de klanten en hun auto’s wordt omgegaan. Ik heb de indruk dat de prijs/kwaliteit verhouding heel goed is, ik heb echter niet vergelen omdat ik erg tevreden ben.

• Deskundigheid/Vakmanschap

kwalitatief en klantvriendelijkheid van een zeer hoog gehalte

elke auto-beurt overtreft de vorige en dat was een beurt op school nooit

• Deskundigheid/Vakmanschap

Al jarenlang klant en altijd prima geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

betrouwbare garage met de beste service

In onze zoektocht naar een nieuwe auto kwamen we toevallig terecht bij J&B. We zaten met onze handen in het haar, omdat we binnen enkele dagen een nieuwe auto moesten hebben die geschikt was om een 1700kg caravan te kunnen trekken. Dit leek en bijna onmogelijke opgave gezien de tijdsdruk, de eisen en het gebrek aan ervaring van onze zijde. Michel is er meteen voor ons ingedoken. Het is fantastisch opgelost. We hebben een hele goede auto kunnen kopen en ook nog onze bestaande kunnen inruilen. De auto voldoet aan al onze wensen. Met een heel tevreden gevoel kijken we terug op deze ervaring. Onlangs een APK laten uitvoeren en wederom prima geholpen. We reizen over de wereld, maar dit is onze vaste stek!

goede en efficiente service

APK werd gecombineerd met winterbanden wissel.

Prettige ervaring

Goede service.

Super service

Kom al jaren bij J&B. Ook deze keer weer een goede ervaring. Mijn 21 jaar oude Saab super snel gekeurd. Helaas was ik niet in de gelegenheid mijn auto op te halen. Geen probleem, J&B hebben de auto op mijn garagepad gezet en de sleutels in mijn brievenbus gegooid. Fantastisch gewoon.

Uitstekende garage

Uitstekende garage, Goede kwaliteit, niet extreem duur

vriendelijk en professioneel

Wij worden altijd fijn en goed geholpen. Er wordt meegedacht en het personeel is vrolijk en vriendelijk.

Over J & B Auto's B.V.

Opgericht in 1983 zijn wij een autobedrijf gevestigd aan de Eslaan 14 in Bussum. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van occasions en het leveren van verschillende onderhouds en reparatie diensten. Met een vakbekwaam team is het onze doelstelling zo'n groot mogelijke klanttevredenheid tegen zo laag mogelijke tarieven te leveren. Wij hopen u dan ook binnenkort van dienst te kunnen zijn en aan al uw vragen of wensen op autogebied te kunnen voldoen.