Mijn Saab 96 is perfect gerepareerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige communicatie, super service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Precies wat ik nodig had

Ik hoef niet na te denken over hoe ik het probleem met mijn auto oplos. Dat doet J&B voor mij. Hele fijne service. Rijd altijd met een glimlach bij ze weg.

Snel en goed!

Snelle reactie en goede analyse vh probleem

Fantastisch bedrijf

Geweldig geholpen door mensen die het begrijpen. De werkzaamheden aan mijn auto zijn zeer professioneel opgelost. Dit bedrijf is een absolute aanrader! Ga zo door!

Heldere service, prettige communicatie

Voor het eerst bij deze garage onderhoud laten doen. De communicatie verliep prettig, en men nam rustig de tijd om de gedane werkzaamheden door te lopen. Fijne garage!

Klantvriendelijk, kundig en betrouwbaar

Kundig, betrouwbaar en zeer klantvriendelijk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede service en verstand van Saab

Nadat ik plotseling een schurend geluid bij het nemen van bochten hoorde belde ik en kon een uur later al langskomen. Binnen een half uur had men de afgebroken stabilisatorstang vervangen en kon ik verder. Normaal gesproken wordt er altijd volgens afspraak gewerkt en merk je aan de planning dat het erg druk is. Fijne garage!

Prima service, goede communicatie

Prima service, goede communicatie

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een vriendelijke en efficiënte service

Een vriendelijke communicatie en goede service !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eerlijke en erg service gerichte garage die altijd voor je klaarstaan.

Wij hebben 2 auto's in onderhoud bij J&B Auto's. Zijn van te voren helder over wat je te wachten staat en als er toch iets extra's gevonden worst gaat dit eerst in overleg. Ze doen ook echt alleen wat nodig is. Er worden nooit onnodige kosten gemaakt. Met als klap op de vuurpijl hebben ze ons vlak voordat we op reis gingen uit de brand geholpen. Waardoor we toch met onze eigen auto op vakantie konden.

Betrouwbaar en vakbekwaam

Je wordt altijd goed geholpen met deskundig advies. Wat kan je nog meer wensen? Soms moet je wel eens wachten en achter in de rij aansluiten. Maar waar niet?

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super betrouwbaar en denken goed mee.

Dit keer apk. Bleek dat de achterremmen bijna op waren. Ze hebben ze meteen besteld en gemonteerd zodat ik niet kater terug hoef te komen.

Altijd bereid te helpen

Open en klantvriendelijk. Goede en deskundige service, en als er eens iets is kun je altijd tussentijds terecht, heel fijn!

Heel blij!

Dankzij J&B ben ik voornemens mijn Oude Saab "schoon op" te rijden

Alles verliep volgens afspraak

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dit was mijn eerste contact, afspraak en reparatie.

En ik ben zeer tevreden over de behandeling en (ongevraagde maar beslist nuttige) adviezen

Vak garage

Fijne kleine garage met aandacht voor de klant en zijn auto. Goede uitleg vooraf. Leenfiets beschikbaar. Vakkundige monteurs met liefde voor de ook wat oudere auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Aandacht, goede adviezen en vakmanschap

De oorzaak van een onduidelijke storing aan mijn Volvo - vlak voor mijn vakantie - is met veel geduld achterhaald en professioneel verholpen. Wat ik erg gewaardeerd heb, is dat de monteurs alles op alles hebben gezet om de puzzel op te lossen en dat alles voor een heel faire prijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen, duidelijke communicatie.

Goed geholpen, duidelijke communicatie.

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijke medewerkers. Denken met je mee en nemen de tijd voor je.

Prettige garage

J&B garage is een prettige en vakkundige garage voor goed onderhoud van je auto. Er is vriendelijk personeel en je krijgt goed uitleg over de te verrichten reparatie.

vertrouwd en vriendelijk

Mijn 24 jaar oude Saab Cabrio heeft logischerwijs wat vaker wat onderhoud nodig met 300.000 kilometer op de teller. Steeds weer wordt dit binnen de afgesproken tijd en prijs geregeld. Voor onderdelen hebben ze blijkbaar goede relaties. Zeer fijne garage.

Gewoon goed

Goede service en nette werkplaats met showroom.

Mijn eerste ervaring met J&B Auto’s is uitstekend

Voor het eerst werkzaamheden laten uitvoeren aan een recent aangekochte Saag 9-3 en een prima resultaat. Het maken van een afspraak ging eenvoudig er was sprake van goede communicatie over de uit te voeren werkzaamheden. Het werk zelf was eveneens van zeer goede kwaliteit met nog uitleg van een kundige en vriendelijke monteur.

Over J & B Auto's B.V.

Opgericht in 1983 zijn wij een autobedrijf gevestigd aan de Eslaan 14 in Bussum. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van occasions en het leveren van verschillende onderhouds en reparatie diensten. Met een vakbekwaam team is het onze doelstelling zo'n groot mogelijke klanttevredenheid tegen zo laag mogelijke tarieven te leveren. Wij hopen u dan ook binnenkort van dienst te kunnen zijn en aan al uw vragen of wensen op autogebied te kunnen voldoen.