Goed en duidelijk

Auto voor de apk keuring en beurt naar J&B gebracht. Toen hij klaar was gebeld met de mededeling dat ze een onderdeel van de uitlaat hebben vervangen zonder contact op te nemen omdat ze anders het onderdeel niet meer op tijd binnen hadden. Gelukkig waren de kosten niet te heftig, maar wat doe je anders in zo'n geval: Haal het er maar weer onderuit en plaats het kapotte onderdeel maar weer terug? In ieder geval goede uitleg bij de factuur en de auto kan weer een jaar de weg op.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer aardig personeel en attend

Fijne communicatie, vakmanschap en zeer aardig personeel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig zakendoen. Fijne V70 in ons gezin, gaan we heel veel plezier van hebben.

uitstekend: vlot en doeltreffend

Zowel het maken van een afspraak als de intake en de afhandeling verliepen uitstekend.

goede geholpen

onderhoud beurt

Top service

helemaal prima

prima service, mijn vader is al jaren zeer tevreden

Prima allround garage

Reparatie aan mini in goed overleg uitgevoerd. Duidelijke uitleg en prijsafspraak van te voren. Reparatie naar volledige te vredenheid.

Super service

kwam om accu door te meten , die bleek aan vervanging toe. Binnen een half uur reed ik weer weg met een nieuwe accu onder de motorkap.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alle problemen met mijn Saab lijken prima opgelost, zoals eerder.

• Deskundigheid/Vakmanschap

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onaangekondigd kwam ik even langs met een kleinigheid en J+B stond klaar om mij even te helpen! Fantastisch, ik was daar heel blij mee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend. Vriendelijk, deskundig, flexibel en snel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder prettig geholpen, met een accuut probleem. Snel gewerkt. Goed meegedacht. Niet te duur. Top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zijn behulpzaam, vriendelijk denken mee, houden het betaalbaar... kortom optimale service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig van tevoren gebeld voor vervangen remklauwen en schijven. Goed overleg en geen onnodige reparaties gedaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische service voor een prima prijs!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg goed geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe auto. Ik kreeg deskundig advies en werd erg vriendelijke geholpen! Bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, begripvol, meedenkend, vakkundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en goede afhandeling probleem.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel prettig. In het Gooi ben ik vaak bang dat je veel te veel betaald. En arrogant behandeld wordt. Maar niks is minder waar. Top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echte SAAB specialisten met veel kennis in huis. Het service proces is zeer goed op orde met veel aandacht voor de klant en de auto. Er wordt meegedacht en van te voren een begroting gemaakt van de werkzaamheden welke vervolgens met zorg en vakmanschap worden uitgevoerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als vanouds..prima service\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijke en behulpzame service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb twee auto’s in onderhoud bij J&B Auto’s. Een Saab en een engelse sportwagen. Beide auto’s zijn voor verschillende problemen en voor algemeen onderhoud bij J&B Auto’s ondergebracht.

Over J & B Auto's B.V.

Opgericht in 1983 zijn wij een autobedrijf gevestigd aan de Eslaan 14 in Bussum. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van occasions en het leveren van verschillende onderhouds en reparatie diensten. Met een vakbekwaam team is het onze doelstelling zo'n groot mogelijke klanttevredenheid tegen zo laag mogelijke tarieven te leveren. Wij hopen u dan ook binnenkort van dienst te kunnen zijn en aan al uw vragen of wensen op autogebied te kunnen voldoen.