Vriendelijke benadering.

Vriendelijk en snel geholpen. Duidelijk bericht over extra werkzaamheden en kosten.

altijd behulpzaam

J&B is altijd behulpzaam, denken mee en komen altijd met een oplossing. Super vriendelijk. I ben zeer tevreden en zal deze garage iedereen aanraden.

Prima geholpen

Zie hieboven. Eerdere enquête heb ik verkeerd (negatief) beoordeeld, dat was een absolute vergissing, vandaar dit herstel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een fijne garage met goeie deskundigheid

Ik laat mijn auto met vertrouwen achter. Ze zijn zeer deskundig en mocht er iets onbekend zijn word het vakkundig uitgezocht. Snelle service en reparaties. Een echte aanrader voor mensen met een Saab

Perfect geholpen.

Ben goed geholpen, mijn auto was dezelfde dag nog klaar.

Attent en uitstekend

Aardige attente mensen..Zowel in de receptie als in de werkplaats.

Super ervaring

Mijn saab had wat aandacht nodig, als nieuwe klant uitstekend ontvangen. Duidelijke uitleg, snelle diagnose en oplossing, factuur overzichtelijk. Ik kom de volgende keer weer!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne werkplaats medewerkers die meedenken.

perfect !

perfect !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Schakelaar voor remlichten was kapot

Snel, en secuur

Snelle service

De sleutel van mijn Saab was stuk. Gebeld met J&B, was op voorraad, op naar Bussum en met een half uurtje 2 nieuwe sleutels ingelezen en wel.

Mijn ervaring is goed.

Er worden snel oplossingen gevonden voor problemen

In 1 dag uit de problemen, super service en zeer klantvriendelijk geholpen

In 1 dag uit de problemen, super service en zeer klantvriendelijk geholpen

Snel, professioneel en klantvriendelijk

Ik ervaar de service van JB als goed en heb het de afgelopen jaren alleen maar beter zien worden. Kleine tip is bij "Klaar terwijl u wacht" ook het wifi-wachtwoord op de leestafel te zetten, want dan kan je gelijk aan de slag terwijl de monteurs hun geweldige best doen om je weer snel op weg te helpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Probleem snel herleid en goed opgelost

Het probleem dat ik dacht te hebben met mijn stuurinrichting - ik vreesde iets ernstigs - was snel achterhaald en bleek eenvoudig te herstellen. Geen dure reparatie, geen onnodige materialen maar snel en vakkundig opgelost.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geen beter adres voor deskundig onderhoud van je SAAB!

Door sluiting van mijn eerdere SAAB-garage kwam ik 2 jr geleden op aanbeveling van een kennis bij J&B terecht. Ik heb daar geen spijt van. Het is een servicegerichte maar vooral ook deskundige garage met monteurs met veel (voor mij relevante) SAAB kennis. Dat bleek vooral toen recent de motor van mijn Saab Cabrio 1.8t finaal in de soep draaide door een falende distributieketting. Direct ging Pieter aan de slag om alternatieven voor een vervangende motor te zoeken. In goed overleg is gekozen voor een geheel nieuw motorblok, waar J&B nog de hand op wist te leggen voor een redelijke prijs. Het project nam enige tijd in beslag, maar is door de ervaren SAAB monteur Theo op superieure wijze geklaard. Alles werkte meteen goed. En er wordt ook uitvoerig uitleg over de rekening gegeven. Ook maakten zij op eigen initiatief een fotoserie van het hele proces. Erg leuk! Dus kan ik iedereen J&B aanbevelen!

prettig

Mijn eerste ervaring met J & B auto's is positief

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar, punctueel, persoonlijk en betaalbaar, wat wil een mens nog meer?

Betrouwbaar, punctueel, persoonlijk en betaalbaar, wat wil een mens nog meer?

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel, accuraat, beleefd en....zeer kundig, veel dank

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, vakkundig en tijdig.

Zeer prettig

• Deskundigheid/Vakmanschap

behulpzaam, prettig. En het werkt!

Zie boven

Ik ben zeer tevreden met de J&B garage op de Eslaan in Bussum

Ik word altijd snel, vakkundig en vriendelijk geholpen, of het nu een klein klusje is of een grote.

Prima en al jaaaaaren!

Zelfs op een kleine vergissing na, altijd content over oplossing, service, en vriendelijke omgang.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

bijna perfect (perfect bestaat niet)

zeer aardige ontvangst, snelle behandeling , ook van niet geplande hulpvraag

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service, prettige sfeer!

Ik maak al jarenlang gebruik van J&B auto's en ik ben er bijzonder tevreden over. De service is altijd fijn, ook voor kleine klusjes tussendoor staan ze meteen voor je klaar. Dank jullie wel!

Over J & B Auto's B.V.

Opgericht in 1983 zijn wij een autobedrijf gevestigd aan de Eslaan 14 in Bussum. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van occasions en het leveren van verschillende onderhouds en reparatie diensten. Met een vakbekwaam team is het onze doelstelling zo'n groot mogelijke klanttevredenheid tegen zo laag mogelijke tarieven te leveren. Wij hopen u dan ook binnenkort van dienst te kunnen zijn en aan al uw vragen of wensen op autogebied te kunnen voldoen.