Vlot vriendelijk vakkundig

Worden altijd snel, vriendelijk en vakkundig geholpen

Garage met service en top personeel

Nadat wij best veel gedoe hebben gehad met onze Subaru besloten we naar Kleinwier te gaan. Het is voor ons een half uur rijden maar al gauw bleek het de moeite waard. Het personeel is ontzettend klantvriendelijk, denkt mee en geven een super service. Heel blij met deze garage! Onze auto komt er steeds keurig vandaan. Altijd net dat beetje extra service. Een absolute aanrader.

Altijd spot on

Het klopt gewoon altijd, heel klantvriendelijk

Snel geholpen

Snel en vakkundig.

zeer klantgericht, betrokken en flexibel.

Duidelijke communicatie naar de klant, kennis van zaken , zeker de medewerkers van de garage.

Zowel de kleine service beurt als de bandenwissel was binnen de gestelde tijd (ongeveer ander half uur) kon ik op wachten met de aangeboden koffie gereed en zeer goed uitgevoerd, Het wachten in de showroom was geen staf, meer kijken naar nieuwe of gebruikte auto's.

Betrouwbaar en vakkundig

Altijd bereid om mee te denken en te helpen

Prima service. Zoals altijd.

Prima service. Zoals altijd.

Zeer

Aimabele en kundige behandeling van klant en auto

mooie winkel

Netjes ontvangen en goed geholpen. Ook personeel is vriendelijk.

Was ieder bedrijf maar zoals Kleinwier.

Het is niet alleen de naam Kleinwier die hun product verkopen. Het is ook het kontakt van medewerker Kleinwier naar de klant die een uitstraling heeft. Kennis over het product en kunde van het product laten alle medewerkers van Kleinwier zien. Ongeacht wie of wat je bent. Zij gaan er voor.

Wederom weer een fijne service gehad

Goede service wordt hier altijd fijn geholpen ga zo door team Kleinwier

Prettig

Worden door iedereen van Kleinwier super geholpen, mooi bedrijf!

!

Winterbanden wissel netjes volgens afspraak uitgevoerd.

Winterbanden wissel plus wintercheck netjes en snel uitgevoerd. Winterbanden voor goeie prijs geleverd.

Uitstekende service.

De jaarlijkse grote onderhoudsbeurt weer uit laten voeren bij Kleinwier. Geen bijzonderheden en we kunnen weer een jaar verder.

Prima geholpen

Auto voor grote beurt geweest, weer prima gedaan allemaal. Iedereen ook heel vriendelijk.

Prima service en vakmanschap

Uitstekende communicatie, prettige ambiance en professionele uitstraling. De kleinschaligheid en persoonlijke communicatie spreken mij zeer aan.

Prima bedrijf!!

Mijn ervaring met Kleinwier B.V. zijn erg goed. Wij worden prima geholpen, vriendelijk te woord gestaan en......de koffie is ook van een hoog gehalte. Mijn advies is: vooral zo doorgaan!!

fijne zaak

Een vriendelijk ontvangst en prettig en correct geholpen

Snelle en betrouwbare service

Top bedrijf

Vakbekwaam, prima service, klantvriendelijk.

In 2018 onze Subaru XV nieuw gekocht. Naar volle tevredenheid is ook de after-sales.

Winterbanden en winterbeurt vlot afgewerkt, en als bonus± een gewassen auto