Goed en vakkundig

Goed en deskundig advies, wordt netjes gewerkt, je wordt vlot geholpen, houden zich aan de afspraken en denken met je mee.

Vakkundig en vriendelijk

Leon en Denis hebben mij altijd snel, vriendelijk en zeer vakkundig geholpen. Bovendien zijn andere Subaru garagehouders onder de indruk van hun werk.

Vriendelijke en goede service. Duidelijke uitleg wat er moet gebeuren

Vriendelijk en professioneel

Er wordt vakkundig onderhoud gepleegd want ik heb nooit een probleem met de auto. Ga zo door.

Na jarenlang beduveld te zijn bij diverse grote merkdealers nu op voorspraak van buurman bij Kleinwier terecht gekomen. Ik ben voor de eerste keer geweest en heb de indruk dat ik zeer correct en het belangrijkste... vakmanschap getroffen heb.

Prettige mensen, goede kennis van zaken. Kortom......een goed adres wat zeker aan te bevelen is!

conform verwachting

vriendelijke ontvangst, goede informatie, vlot uitgevoerd.

een fijn bedrijf

Correct, prettig en je voelt je welkom

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Ze zitten niet bij mij om de hoek maar ik heb er toch de extra reistijd en het bijkomende fileleed voor over om mijn auto door Kleinwier te laten onderhouden. Je wordt altijd goed geholpen en ik heb alle vertrouwen in hun kennis en kunde.

Expectations exceeded again :-)

I am so happy to be a Kleinwier customer. Giving remote support by phone when car is not starting and I have only hardware store "consumer grade" products in use was certainly comforting. In the end I got the car to Kleinwier without ordering a tow truck. Job was done in like 15 minutes. And guys opened their professional level product catalogue for me to order via Kleinwier, to avoid same issue in future. I love this place!

Een bedrijf waar men het voertuig en de klant kent.

Een bedrijf waar men het voertuig en de klant kent. Datgene wat aan het voertuig gedaan moet worden, wordt op zeer deskundige wijze uitgevoerd. In alle nuchterheid, niets meer en zeker niets minder. Dit geeft een vertrouwen waar de medewerker van Kleinwier voor gaat naar de klant.

Vriendelijk en eerlijk

Kort geleden mijn Forester hier gevonden en erg tevreden over de afronding en contact tussendoor. Dankjewel!

Zeer goede service

Wij hebben de auto ergens anders gekocht en wilde bij deze dealer in onderhoud. Met wederzijds instemmen is de foutcode onder garantie uitgelezen en de klacht verholpen.

Goede en snelle service

Als het op onderdelen bestellen aankomt, word ik altijd snel en goed geholpen, communicatie is goed, prijs is wat hoger, maar als de service goed is, is dat oke.

Subaru is een fijne en betrouwbare auto. Kleinwier is een fijne en betrouwbare garage.

En daarmee is geen woord te veel gezegd.

Beurt weer netjes volgens afspraak uitgevoerd.

Werkzaamheden weer netjes volgens afspraak uitgevoerd. Extra werkzaamheden keurig van te voren overlegd en vriendelijk geholpen en te woord gestaan.

Nette en correcte service beurt voor mijn XV

Zie boven

Aanrader

Goed en prettig

Goed en netjes geholpen ga zo door

Fijne garage totdat zich problemen voordoen waar zij mogelijk zelf debet aan zijn. Al hun verantwoordelijkheid wordt op voorhand ontkent.

Het team van Kleinwier is zeer servicegericht.

Service en kwaliteit maken het de moeite waard om te rijden.

Zeergoed

Fijne mensen, goede service

Behulpzaam en doelgerichte service

hulpvaardige en vriendelijke benadering.

Vorige week auto ( forester) weer gebracht voor een grote onderhouds-beurt. Netjes gewerkt en s middags weer ( fris gewassen, service Kleinwier ) mee terug gekregen.