prima afspraken te maken

prettige ontvangst en goede service maar zou graag op termijn auto met behoud van garantie en updateservice in onderhoud geven bij mijn vertrouwde garage in Castricum - familie en lokaal dichtbij - (is geen subarudealer, maar heb ik eerder wel met twee - nieuw aangeschafte - foresters zo gedaan.

Prima ervaring bij kopen van occasion Forrester

We hebben onze Forrester aangeschaft bij Kleinwier na het maken van een bijzondere proefrit met Ben. De auto is al wat ouder, maar met weinig kilometers. Omdat riem en bougies gelijk zijn vervangen voor het leveren en we gisteren ook nog een andere accu hebben gehad voor de zekerheid, zijn we zeer tevreden Dank voor de goede service inclusief leenauto!

uitstekend

zeer goed ontvangen en begeleid naar de beslissing om een Subaru te kopen. Oplevering zeer goed en kundig uitgevoerd.

Straalt betrouwbaarheid uit.

De auto die we kochten was 5 jaar oud en door hen onderhouden . De auto stond na een controlle en 5 poets beurten klaar om in te gaan rijden. Er waren wat kleine deukjes door hen geconstateerd die ze later er uit hebben gehaald. Na een goeie rij instructie en goede uitleg over garantie en pechhulp reden we heel tevreden weg.

Oplossingsgericht

Na de grote beurt en de APK-keuring kwam er een elektronische storing aan het licht (remmen/ABS), deze is direct verholpen.

Goede service, scherp geprijsd!

Prima geholpen door de mensen van Kleinwier. Ook al viel de klus voor hen tegen, de scherpe prijs bleef de scherpe prijs. Aanbevolen!

Goede en vriendelijke mensen met verstand van het vak

Goede service en communicatie wat betreft APK en grote/kleine beurt. Klant wordt goed op de hoogte gehouden.

Eerste keer bij Subaru Kleinwier Zwijndrecht. Vriendelijke adviseur in informele sfeer met veel kennis over de auto’s en zeker van het eigen product. Proefrit gemaakt en besloten de auto te kopen. Voertuig was bij levering bijzonder schoon en voorbereid met de door ons verzochte accessoire. Na een dag in het bezit van de auto, contact gehad met de dealer voor een aantal rest punten. Deze gaf aan dat dit netjes opgelost gaat worden. Echter na een maand is hier nog geen gepland moment voor. Overal gezien: prima service tot dusver. Bedrijf straalt zekerheid uit. Dit is oke maar uit zich niet in de 100% klant gerichtheid strategie die bij andere merk dealers sterk aanwezig is.

van aankoop t/m levering/gebruik geen problemen. alles soepel verlopen. dit binnen tijdsbesek van 14 dagen. hoop dat relatie verder ook ok zal zijn. m.v.g. fred van loenen

Altijd rekening houdend met mijn wensen

Zodra ik opbel dan houden ze rekening met mijn tijd restricties Passen zich helemaal aan mijn wensen aan. Hoef ook niet weken van te voren te bellen.

Geweldig, staan altijd direct klaar.

Als ik bel voor informatie, of ik ga langs altijd perfecte service. Voordeel van niet zo'n grote garage.

Voorbeeldig enthousiaste verkopers, receptioniste en monteurs.

In augustus '19 een 2de hands Subaru Forester gekocht met 1/2 jr garantie. Keurig netjes afgehandeld. Goudeerlijk over de geschiedenis van de, uit Duitsland geïmporteerde, auto. Sinds 2013 geregistreerd in Nederland. Keurig conform de afspraken afgeleverd, inclusief een rustig, duidelijk- en uitvoerige uitleg over de nieuwere technieken en bediening betreffende dit, voor mij, nieuwe model. Bevredigende inruil in natura gekregen voor mijn 21 jr oude Subaru, zodat mijn net gekochte auto gepimpd kon worden met een zonneluifel achter en splinternieuwe 4-seizoenen banden van Michelin. Na 2 weken raakte aandrijfas achter defect. Zonder probleem werd dit onmiddelijk vervangen door een nieuwe. Een maand later een terugroepactie van Subaru voor mijn auto. Complete motor werd gereviseerd en voorzien van nieuwe klepveren. De auto rijdt inmiddels als een zonnetje. Alle lof voor de service, de afwerking en de sympathieke en vooral eerlijke, open manier van zakendoen. Dit alles waardeer ik ten zeerste in dit 100% betrouwbare (voorbeeld-) bedrijf. Chapeau !

Kwam voor proefrit, auto kon gelijk mee

We kwamen voor een proefrit omdat onze auto niet meer betrouwbaar was. Ondanks tijdstip (zaterdag laat op de middag) en drukte (er waren meerdere mensen aanwezig), konden we de betreffende auto gelijk meenemen. Via mail en telefoon later een datum voor de inbegrepen reguliere beurt overeengekomen. Kleine dingetjes (binnenverlichting, boekjes, winterbanden) zijn toen ook gelijk opgepakt. Plezierige mensen óók. Onze (jonge) kinderen voel(d)en zich eigenlijk gelijk thuis (mogen schoenen uit?) en mochten ook even meekijken met de monteurs. Later een keer s ochtends gebeld voor iets kleins, en direct een oplossing met parate kennis van de monteurs. Voorlopig niets dan lof voor dit bedrijf!

Goede service en vriendelijke mensen

Mijn kleine beurt voor mijn Subaru xv was goed en zeer goede monteurs, prettig geholpen. De wachttijd in de show room werd met koffie en een krantje/tijdschrift verkort.

Perfect geholpen. Service kan niet beter.

Nooit is er iets teveel. Als men tijd heeft wordt het meteen afgehandeld. Een 10 met een griffel.

na drie jaar als klant, altijd 100% service ondervonden!

zie boven

Klantvriendelijkheid en service zijn top!

Onderhoudsbeurt weer vakkundig uitgevoerd.

Zoals gewoonlijk prettig

Vriendelijke ontvangst,lekkere koffie,krantje bij het wachten

Altijd een super service

Al heel veel jaren een geweldig bedrijf en vriendelijke medewerkers

Tevreden over de behandeling van receptioniste tot en met de afrekening

Autorijden kost geld en de garage moet geld verdienen om te kunnen blijven bestaan. Wat ik wel een beetje jammer vond is dat ik de vervanging van de paneelhoek (a € 6,05) , die kennelijk ten tijde van de levering van de auto al met kit bevestigd was en tijdens onze vakantie in Spanje bijna van de auto waaide moest betalen. Ik heb er ook gelet op het bedrag verder niks van gezegd. Maar nu er expliciet naar gevraagd wordt vermeld ik het toch.

Niet echt klantvriendelijk

Audi Q2 gekocht auto ingeruild, hij is niet naar mijn auto gaan kijken vond ik raar. Kreeg een goede prijs. Na een week kon ik mijn auto halen hij zou klaar zijn. Daar gekomen bleek dat de reserve sleutel er niet was lag in de auto van de verkoper op het vliegveld die op vakantie was.kregen geen koffie of zo moesten gelijk weg kwamen buiten zag ik dat hij niet gepoetst was van binnen en buiten alleen gewassen. De maandag erop ging ik de sleutel halen weer geen koffie of zo sleutel en wegwezen ik vertelde hem dat de auto niet was gepoetst hij beweerde van wel raar tegen een klant. En hij vertelde dat de deuren achter niet open gingen en stijfde met een rek . Twee weken later (4weken) werd hij gepoetst ik kwam de auto halen sleutel en weg kwam hij nog even vertellen over mijn oude auto over de deuren terwijl hij die dag verkocht was weer te klagen over een rek. Ik vind het zeer jammer dat ik elke keer moest terug komen en dat ze het heel normaal vonden en niet gastvrij waren alleen .klagen.

altijd super service

vriendelijke monteurs en leuke back office

Vriendelijk en gastvrij

Iedereen is altijd vriendelijk. Tenminste mensen in stijve pakken, die van auto’s zelf niks weten. Hier weet iedereen waar hij of zij over praat.

Snelle en goede service

Dat je altijd snel geholpen wordt👍👍

Topmensen hier

Kom hier al jaren en iedereen is erg klantgericht. Ik blijf hier waarschijnlijk jaren klant.