Auto reserveren, staat klaar als je komt. Goede service en ook met terugbrengen.

Zo leuk hoe er wordt meegedacht!

Al een tijd zijn we tevreden klanten van van den Hadelkamp! Onderhoud aan de bakwagens, bakwagens huren.. alles wordt zeer netjes en zorgvuldig gedaan. Altijd blij mee! Extra blij werden we van de service vorig weekend. Waar we tegen sluitingstijd vast stonden langs de snelweg met een lekke band met een van onze eigen bakwagens werd er snel en behulpzaam gehandeld zodat we weer snel onderweg konden, super fijn! Direct bij terugkomst een een plekje voor de volgende dag voor een set nieuwe banden en APK zodat we weer veilige km's kunnen rijden. Onwijs bedankt!

Een dingetje! Het rijden met een giga barst in de voorruit lijkt mij niet goed !

Man een man, woord een woord, zo doen we hier zaken!

Een eerlijk bedrijf waar eerlijke handel word gedaan en naar afspraken word gehandeld, iets zeldzaams in deze tijd! Kortom, een geweldig bedrijf en erg blij met de aankoop! Groeten uit het mooie Friesland

vriendelijk, klant- en servicegericht, betrouwbaar

Door haar kwaliteit, vriendelijkheid en betrouwbaarheid geeft Van de Hadelkamp Auto's mij als klant het ultieme klantgevoel..

Snelle service

Goed bereikbaar, heldere communicatie en snelle service.

Goed resultaat

Komen afspraken goed na

Top service!!

Snel handelen, top resultaat!!

Gewoon een goed busje, vast niet de goedkoopste verhuurder maar vriendelijke medewerkers en alles prima geregeld.

Dit is echt een geweldig bedrijf

Ik heb hier meerdere auto's gedaan, de service bij van den Hadelkamp is top. Ze doen wat ze zeggen.

Goed service, vriendelijke verkopers. Prijs en kwaliteit is goed in verhouding.

Ik wil alle medewerker hartelijke bedanken voor hun vriendelijke houding. Ook wil hun bedanken voor prachtige auto.

Vertrouwelijk en pro garage

Eerlijke mensen waarop,je kunt rekenen en vertrouwen. Je kan zonder aarzelen of twijfelen een auto kopen en alleen de uitstraling van de garage zegt al meer dan genoeg Mvg hicham

Prima service.

Voldeed volledig aan mijn verwachtingen.

Geen doorsnee autobedrijf, maar juist net dat stapje extra

Gisteren een jong gebruikte bedrijfsauto gekocht en zeer verrast toen we vandaag de auto kwamen ophalen. Ondanks de afspraak om de auto zo mee te nemen, was er toch nog een beschadiging gerepareerd en voldoende brandstof in de tank gedaan om thuis te komen. Top service van een super mooi bedrijf! Dank jullie wel!

Netjes verzorgt en goed bedrijf.

Als binnen komst een keurige zaak. Klantvriendelijk en meteen ter zaken. Verzorgt de deur uit en keurige aanlevering.

Goed geholpen en top service

Goed en vertrouwd zoals het hoort

Direct als je binnenkomt merk je dat dit een goed en eerlijk bedrijf is waar de klant telt

Klantvriendelijk, eerlijk en makkelijk

Vorige week telefonisch en via internet een Opel Agila bij van den Hadelkamp gekocht. Makkelijk communiceren en vlot zaken kunnen doen. Zelfs op basis van een foto wilden ze oude auto inruilen. Super Maurice! Bij aflevering (ik kwam er 125 km voor rijden), de Agila precies zoals gezegd en afgesproken. Kop koffie, vlot overschrijven, de oude vrijwaren en ik weer richting Twente. Vandaag kreeg ik de reserve sleutels nog nagestuurd. Super! Kortom: zij weten wat klantvriendelijk / klantgericht is, of beter gezegd zij maken het waar! Ik beveel van den Hadelkamp van harte aan.

Fijne garage met kundige werknemers!

Laatst een auto gekocht bij van den Hadelkamp, erg prettig geadviseerd en geholpen. Wij zijn erg blij met onze nieuwe auto.

Geweldige vakkundige mensen met perfecte service en verstand van zaken.

Na eerst prettig contact via telefoon een keurig ontvangst en vakkundig gesprek gehad. Alle informatie direct over het voertuig ter beschikking en eerlijke en duidelijke taal. Na proefrit transactie voltooid en auto zoals besproken opgeleverd en afgehaald. Zeer tevreden en een echte aanrader.

• Reden bezoek Andere reden

Al een aantal keren een lichte bedrijfswagen gehuurd ivm verhuizing. Klant- en servicegericht denken is wat je hier ervaart!

Persoonlijke aandacht