Habe hier ein Auto gekauft – völliger Schrott. Es gab zahlreiche versteckte Mängel, die mir beim Kauf verschwiegen wurden. Vereinbarte Absprachen wurden nicht eingehalten, eine Rückerstattung des Geldes wurde verweigert. Zudem werden Anrufe und E-Mails einfach ignoriert. Sehr unseriöses Verhalten – Finger weg!
Beste Christian, Wij willen graag reageren op uw review omdat wij ons helaas niet kunnen vinden in uw verhaal. U bent inderdaad naar ons bedrijf gekomen om een Mercedes-Benz ML uit 2006 te kopen. Bij het verkoopgesprek is duidelijk met u gecommuniceerd dat de achterklep van de auto niet meer elektrisch open en dicht gaat maar dat dit handmatig gedaan moet worden. Nadat wij uitvoerig over de auto hebben gesproken en u uitgebreid heeft proefgereden met het voertuig zijn we tot een overeenkomst gekomen. U kreeg nog korting op het voertuig omdat u de auto zónder garantie wilde kopen. Toen u de auto de volgende week kwam ophalen, moest de auto uiteraard te naam gesteld worden. De auto moest van u te naam gesteld worden op de naam van uw vrouw. Dat gaf de nodige problemen omdat uw vrouw geen Nederlands rijbewijs heeft en werkzaam is bij de NAVO. Ook staat u beiden niet ingeschreven op een Nederlands adres. Daarom bent u zelf naar de RDW gegaan en heeft u daar de overschrijving voldaan. Twee dagen later heeft u ons gebeld dat u niet tevreden was over de auto omdat de auto allerlei mankementen zou hebben, waaronder de achterklep die niet automatisch open en dicht ging. Naar ons inziens was dit allemaal heel helder gecommuniceerd en u wilde auto notabene zonder garantie kopen. Uiteindelijk hebben wij voorgesteld om de auto terug te nemen en uw geld terug te storten. Een hele schappelijke oplossing gezien de afspraken die er gemaakt waren. U heeft die dag de auto nog teruggebracht. Toen kwamen we erachter dat de auto niet zomaar teruggeschreven kon worden in onze bedrijfsvoorraad. De auto moest opnieuw gekeurd worden bij de RDW en daarna kon het voertuig pas weer opgenomen worden in onze bedrijfsvoorraad. Wij hebben met u de afspraak gemaakt dat wanneer de auto weer in onze bedrijfsvoorraad was bijgeschreven, u per ommegaande het geld zou ontvangen. Er moest een afspraak gemaakt worden bij de RDW (dit kon na 2 werkdagen, wat al heel snel is omdat het altijd heel druk is bij de RDW), daarna moest er flink wat papierwerk ingevuld worden en dat is dezelfde werkdag nog op de post gegaan. Na weer 4 werkdagen hebben wij bevestiging gekregen van de belastingdienst dat de aanvraag erdoorheen was. Op dat moment hebben wij meteen het bedrag overgemaakt naar u. Graag willen wij de lezers meegeven dat u in deze tussenliggende periode, ons elke dag heeft bestookt met e-mails, dreigementen en chantagepogingen. Omdat wij daar niet op in zijn gegaan heeft u op alle mogelijke internetsites lelijke reviews vol onwaarheden over ons geschreven, en als klap op de vuurpijl heeft u zelfs ondernemingen van onze familieleden bestookt met berichten op Instagram en negatieve reviews op websites. Wij zijn echt diep teleurgesteld in uw manier van communiceren en wij vinden het heel erg belangrijk om via deze reactie de juiste feiten uiteen te zetten. Wij bestaan als familiebedrijf namelijk al 43 jaar en wij werken heel hard voor onze goede reputatie, wat gelukkig ook blijkt uit de vele positieve reviews van onze klanten. Wij hopen dat u uiteindelijk alsnog besluit om uw review dusdanig aan te passen dat deze berust op de waarheid. Dat de overeenkomst helaas niet is gelopen zoals wij beiden hadden verwacht is jammer, maar wij hebben dit zeer netjes met u opgelost. Met vriendelijke groet, Van den Hadelkamp Auto’s
Flexibiliteit bij het reserveren van bestelwagen en zeer klantvriendelijke benadering.
Ik rijd in een auto van mijn werkgever, maar regel zelf het onderhoud. Het is vaak erg druk bij dit autobedrijf, maar toch doen ze er alles aan om mij snel te helpen. Ze staan werkelijk altijd voor me klaar, zelfs bij onverwachte onderhoudsbeurten weten ze direct een plekje in te plannen. Het is een betrouwbaar bedrijf waar alles duidelijk wordt besproken. Je weet precies waar je aan toe bent en gemaakte afspraken worden netjes nagekomen. Eén keer liep het onderhoud iets uit, maar dat werd vooraf keurig gecommuniceerd, waardoor ik niet voor verrassingen kwam te staan. Kortom: een professioneel en klantvriendelijk bedrijf waar service en betrouwbaarheid écht vooropstaan. Ik kan ze iedereen van harte aanbevelen!
Wij hebben hier een Mercedes ML gekocht. Bij de bezichtiging viel direct op dat de elektrische achterklep niet werkte. De verkoper vertelde ons dat deze alleen “opnieuw gekalibreerd” moest worden – een kleine handeling. Daarnaast werd ons verzekerd dat de auto altijd in de eigen werkplaats onderhouden was en “in uitstekende staat” verkeerde. Na de aankoop bleek echter: de complete regeleenheid ontbreekt en de hydraulische pomp is defect. De schade bedraagt ongeveer €1.700 excl. inbouw en codering. Gezien deze ernstige gebreken en het vermeende regelmatige onderhoud, lijkt het ons aannemelijk dat dit probleem vooraf bekend moet zijn geweest. Het autobedrijf doet echter alsof het van niets weet. Voor ons voelt dit als bewuste misleiding om de verkoop rond te krijgen. Wie hier een auto koopt, kan beter vooraf een onafhankelijke keuring laten uitvoeren – ons vertrouwen is helaas volledig verdwenen.
Beste Christian, Wij willen graag reageren op uw review omdat wij ons helaas niet kunnen vinden in uw verhaal. U bent inderdaad naar ons bedrijf gekomen om een Mercedes-Benz ML uit 2006 te kopen. Bij het verkoopgesprek is duidelijk met u gecommuniceerd dat de achterklep van de auto niet meer elektrisch open en dicht gaat maar dat dit handmatig gedaan moet worden. Nadat wij uitvoerig over de auto hebben gesproken en u uitgebreid heeft proefgereden met het voertuig zijn we tot een overeenkomst gekomen. U kreeg nog korting op het voertuig omdat u de auto zónder garantie wilde kopen. Toen u de auto de volgende week kwam ophalen, moest de auto uiteraard te naam gesteld worden. De auto moest van u te naam gesteld worden op de naam van uw vrouw. Dat gaf de nodige problemen omdat uw vrouw geen Nederlands rijbewijs heeft en werkzaam is bij de NAVO. Ook staat u beiden niet ingeschreven op een Nederlands adres. Daarom bent u zelf naar de RDW gegaan en heeft u daar de overschrijving voldaan. Twee dagen later heeft u ons gebeld dat u niet tevreden was over de auto omdat de auto allerlei mankementen zou hebben, waaronder de achterklep die niet automatisch open en dicht ging. Naar ons inziens was dit allemaal heel helder gecommuniceerd en u wilde auto notabene zonder garantie kopen. Uiteindelijk hebben wij voorgesteld om de auto terug te nemen en uw geld terug te storten. Een hele schappelijke oplossing gezien de afspraken die er gemaakt waren. U heeft die dag de auto nog teruggebracht. Toen kwamen we erachter dat de auto niet zomaar teruggeschreven kon worden in onze bedrijfsvoorraad. De auto moest opnieuw gekeurd worden bij de RDW en daarna kon het voertuig pas weer opgenomen worden in onze bedrijfsvoorraad. Wij hebben met u de afspraak gemaakt dat wanneer de auto weer in onze bedrijfsvoorraad was bijgeschreven, u per ommegaande het geld zou ontvangen. Er moest een afspraak gemaakt worden bij de RDW (dit kon na 2 werkdagen, wat al heel snel is omdat het altijd heel druk is bij de RDW), daarna moest er flink wat papierwerk ingevuld worden en dat is dezelfde werkdag nog op de post gegaan. Na weer 4 werkdagen hebben wij bevestiging gekregen van de belastingdienst dat de aanvraag erdoorheen was. Op dat moment hebben wij meteen het bedrag overgemaakt naar u. Graag willen wij de lezers meegeven dat u in deze tussenliggende periode, ons elke dag heeft bestookt met e-mails, dreigementen en chantagepogingen. Omdat wij daar niet op in zijn gegaan heeft u op alle mogelijke internetsites lelijke reviews vol onwaarheden over ons geschreven, en als klap op de vuurpijl heeft u zelfs ondernemingen van onze familieleden bestookt met berichten op Instagram en negatieve reviews op websites. Wij zijn echt diep teleurgesteld in uw manier van communiceren en wij vinden het heel erg belangrijk om via deze reactie de juiste feiten uiteen te zetten. Wij bestaan als familiebedrijf namelijk al 43 jaar en wij werken heel hard voor onze goede reputatie, wat gelukkig ook blijkt uit de vele positieve reviews van onze klanten. Wij hopen dat u uiteindelijk alsnog besluit om uw review dusdanig aan te passen dat deze berust op de waarheid. Dat de overeenkomst helaas niet is gelopen zoals wij beiden hadden verwacht is jammer, maar wij hebben dit zeer netjes met u opgelost. Met vriendelijke groet, Van den Hadelkamp Auto’s
Snel en vlot geholpen met duidelijke uitleg, voortreffelijk.
Fijne verhuurder met persoonlijke service zonder bureaucratie.
Had snel een bus nodig ,werd goed geholpen door vriendelijke mensen, Goede uitleg en mooie grote bus. Ok factuur erg netjes afgehandeld. Top
Auto reserveren, staat klaar als je komt. Goede service en ook met terugbrengen.
Al een tijd zijn we tevreden klanten van van den Hadelkamp! Onderhoud aan de bakwagens, bakwagens huren.. alles wordt zeer netjes en zorgvuldig gedaan. Altijd blij mee! Extra blij werden we van de service vorig weekend. Waar we tegen sluitingstijd vast stonden langs de snelweg met een lekke band met een van onze eigen bakwagens werd er snel en behulpzaam gehandeld zodat we weer snel onderweg konden, super fijn! Direct bij terugkomst een een plekje voor de volgende dag voor een set nieuwe banden en APK zodat we weer veilige km's kunnen rijden. Onwijs bedankt!
Een dingetje! Het rijden met een giga barst in de voorruit lijkt mij niet goed !
Een eerlijk bedrijf waar eerlijke handel word gedaan en naar afspraken word gehandeld, iets zeldzaams in deze tijd! Kortom, een geweldig bedrijf en erg blij met de aankoop! Groeten uit het mooie Friesland
Door haar kwaliteit, vriendelijkheid en betrouwbaarheid geeft Van de Hadelkamp Auto's mij als klant het ultieme klantgevoel..
Goed bereikbaar, heldere communicatie en snelle service.
Komen afspraken goed na
Snel handelen, top resultaat!!
Gewoon een goed busje, vast niet de goedkoopste verhuurder maar vriendelijke medewerkers en alles prima geregeld.
Ik heb hier meerdere auto's gedaan, de service bij van den Hadelkamp is top. Ze doen wat ze zeggen.
Ik wil alle medewerker hartelijke bedanken voor hun vriendelijke houding. Ook wil hun bedanken voor prachtige auto.
Eerlijke mensen waarop,je kunt rekenen en vertrouwen. Je kan zonder aarzelen of twijfelen een auto kopen en alleen de uitstraling van de garage zegt al meer dan genoeg Mvg hicham
Voldeed volledig aan mijn verwachtingen.
Gisteren een jong gebruikte bedrijfsauto gekocht en zeer verrast toen we vandaag de auto kwamen ophalen. Ondanks de afspraak om de auto zo mee te nemen, was er toch nog een beschadiging gerepareerd en voldoende brandstof in de tank gedaan om thuis te komen. Top service van een super mooi bedrijf! Dank jullie wel!
Als binnen komst een keurige zaak. Klantvriendelijk en meteen ter zaken. Verzorgt de deur uit en keurige aanlevering.
Goed geholpen en top service
Direct als je binnenkomt merk je dat dit een goed en eerlijk bedrijf is waar de klant telt
Vorige week telefonisch en via internet een Opel Agila bij van den Hadelkamp gekocht. Makkelijk communiceren en vlot zaken kunnen doen. Zelfs op basis van een foto wilden ze oude auto inruilen. Super Maurice! Bij aflevering (ik kwam er 125 km voor rijden), de Agila precies zoals gezegd en afgesproken. Kop koffie, vlot overschrijven, de oude vrijwaren en ik weer richting Twente. Vandaag kreeg ik de reserve sleutels nog nagestuurd. Super! Kortom: zij weten wat klantvriendelijk / klantgericht is, of beter gezegd zij maken het waar! Ik beveel van den Hadelkamp van harte aan.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.