• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al een aantal keren een lichte bedrijfswagen gehuurd ivm verhuizing.\r\nKlant- en servicegericht denken is wat je hier ervaart!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijke aandacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn weer op het oude nest te zijn. Probleem door Haldekamp mooi opgelost en goed advies gekregen Mijn ervaringen met Henri & Herman Nieuwegein staan hieronder. Tweede slechte ervaring met H&H Opel Nieuwegein. Eerste bouten wiel niet goed aangedraaid daardoor bijna wiel verloren. Half januari met vreemd zwaar aanlopend geluid in de motor gemeld bij H&H Nieuwegein. Na onderzoek komt het geluid onder uit de motor, volgens de monteur. Iets met aandrijfstangen, maar reparatie is duur vanwege vele materialen die omgebouwd moeten worden naar mijn auto. Advies is gereviseerde motor: kosten rond de 4000 euro. Er is geen leenauto beschikbaar en het is druk, auto kan pas de aanstaande vrijdag gerepareerd worden. Voorzichtig naar huis gereden, tegen advies van de hoofdmonteur in (als er nu iets kapot gaat is het uw verantwoordelijkheid) Thuis mijn schoonvader er naar laten luisteren en zegt geluid komt boven uit de motor. Ik ga naar mijn garage en laat ernaar kijken. De volgende dag word ik door de garage Hadelkamp gebeld met de mededeling dat de houder van de brandstofpomp is afgebroken en moet vervangen worden, wordt dure reparatie want distributieriem moet ook. Hun kostenanalyse 1100 euro zonder btw. Ik naar H&H gebeld met dit verhaald. Ze geloven mijn verhaal niet en hoofdmonteur heeft vertrouwen in zijn personeel. Vorige week krijg ik een diagnose rekening van 88,94 euro van H&H. Ik vind je als organisatie flink wat steken laat liggen als je binnen een half jaar tweemaal zo vreselijk in de fout gaat. Nee H&H mijn relatie met u is klaar en ik zal ook niemand adviseren hun auto in onderhoud te hebben bij uw Nieuwegein filiaal. Bijzonder zuur vind ik de diagnose rekening van 90 euro voor een advies dat mij bijna 3000 euro meer gekost zou hebben, als ik de hoofdmonteurs advies opgevolgd zou hebben. Vertrouwen in je personeel is 1 ding maar misschien zijn ze wel niet zo deskundig als jij denkt. Tijd voor evaluatie mannen dit is knudde.\r\n\r\ndus ben ik blij weer BIJ HADELKAMP de auto in onderhoud te hebben.......

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.

Geachte heer/mevrouw, Uit uw beoordeling blijkt dat u niet geheel tevreden bent over de verleende service, zou u kunnen aangeven wat er precies niet naar wens is geweest? Wellicht kunnen wij dan bekijken wat wij aan onze service kunnen verbeteren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, van den Hadelkamp auto's

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed, behulpzaam en meedenkend. Fijne vrachtwagen!

• Service N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en correct behandeld en klantvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bedankt voor de snelle hulp! Top.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen, maar sevice kan zeker beter. Zo heb ik bij de afspraak om te huren zeer duidelijk vermeld dat ik een handgeschakelde bakwagen wilde huren. Bij aankomst kreeg ik toch een automaat. De reden hiervoor bleef vaag. Verder kreeg ik wel uitstekend uitleg over de bediening. De extra kosten voor het eerder (de avond vooraf) ophalen vind ik wel wat overdreven. Mede omdat je een huurauto zaterdagochtend pas laat (vanaf 9.30 uur) kan ophalen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij hebben een ander auto aan gekocht Audi A3\r\nWij zijn heel goed geholpen en ongedwongen .\r\nZoals een autobedrijf behoord ,ook de nazorg .\r\nZal dit bedrijf zeker aanbevelen aan vrienden en familie !\r\nAlles wat tijdens het verkoop gesprek is beloofd is ook daar werkelijk perfect uitgevoerd .\r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn zoon heeft eind december 2015 een Renault Laguna uit 2006 gekocht; ik ben meegegaan. Hij is ontzettend tevreden over de auto; de prijs was prima, de info over (staat van) onderhoud etc. zeer duidelijk, en alles werd naar wens afgehandeld. Benadering van de klant: zeer sympathiek. Inmiddels is mijn zoon al 3000 enthousiaste kilometers verder . . .\r\nAls ik zelf weer een occasion nodig heb ga ik hier het eerst kijken!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zowel zakelijk als privé zijn de ervaringen goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderhoud auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer klantvriendelijk en flexibel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hadden een grote bakwagen nodig voor het vervoeren van onze grote muziekinstrumenten. We werden zeer deskundig, vriendelijk en behulpzaam geholpen. Zelfs toen bleek dat we leentijd buiten sluitingsuren zou vallen, kregen we er extra tijd onder een gunstige prijs bij. Top service!! We zijn uiterst tevreden over Hadelkamp auto verhuur en huren in de toekomst zeker weer!\r\nMet dank aan jullie hulp,\r\nMet vriendelijke groeten,\r\n\r\nDesirée C A Saffrie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, niets op aan te merken, komt zeer betrouwbaar over

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Telefonisch contact was duidelijk, goede uitleg.\r\nGehuurde bus voldeed aan de eisen, ruim zelfs omdat deze veel groter was dan we aanvankelijk hadden gereserveerd.\r\nVriendelijk personeel. Snelle afhandeling.