Altijd dik tevreden over het vakmanschap en de service!

Je maakt gemakkelijk een afspraak. Er wordt naar je wensen geluisterd en je krijgt een prima advies.

Goede service bij zoektocht en aflevering van een andere auto

Goede service. Er werd meegedacht met mij als klant. Vriendelijke benadering. Bertrouwbaar!!!

Betrouwbaar deskundig keurig

Flexibel bedrijf

Correct goed geholpen

Net bedrijf, vriendelijk geholpen

Uitstekend geholpen

Zeer netjes en goed behandeld

Zoals ik al heb gezegd prima, Maar het is jammer dat ik de rekening op een of andere manier niet heb ontvangen zo was het vorige keer ook

perfect

kundig, vlot en betrouwbaar

priema

altijd volgens afspraak, nette behandeling.

De beste die er is

Tut tut

geweldig goede service

Ik kwam daar aangereden met een lekke band en kon gelijk geholpen worden. Altijd een nette service gehad, al jaren lang.

Snelle, goede service.

Makkelijk digitaal afspraak te maken, vaak op korte termijn mogelijk. Bij reparaties wordt er van tevoren overlegd en worden er verschillende mogelijkheden besproken.

Vriendelijk en professioneel

geweest voor apk. Vriendelijk te woord gestaan en kwam professioneel over. Ook corona-regels goed nageleefd.

snel, vakkundig en correct!

Goed, snel, vakkundig en correct!

snelle service, prima geholpen

on line afspraak gemaakt, zodat je zelf datum en tijd kunt bepalen.

Alles volgens afspraak gedaan

volgens afspraak snel gewerkt. en netjes

Ik ben geen auto expert, verre van, maar zelfs met het nabootsen van geluiden en handen en voeten uitleg begrijpen ze waar ze naar moeten kijken. Ook leggen ze uit hoe het is gekomen dat het kapot is en wat ik de volgende keer kan doen. Ze denken met je mee als je in tijdnood zit en helpen altijd waar ze kunnen!

Snel en goed geholpen

Vriendelijk personeel

Eigenlijk net zoals vorige keren. Goed geholpen, aandacht voor de klant en zijn/haar voorkeuren en kennis van zaken.

Erg prettig.

Al jaren word mijn oldtimer goed gevonden, door de keurmeester. En mocht er iets aan zitten te komen dan laat hij mij dat gelijk even weten. Al kom ik er maar 1x in de twee jaar altijd word ik goed geholpen. M.vr.gr JP van Boxtel

Je wordt goed geholpen en netjes

Goed en makkelijk

Goed en betrouwbaar

Top garage

Correct en duidelijk. Geslaagde reparatie en onderhoudsbeurt

Netjes ontvangen en netjes afgeleverd

Service was goed

Prima bedrijf

Nooit geen problemen bij Jan van Poppel hij houd zich aan afspraken en heeft deskundig personeel.Helemaal mijn garage.

Alweer Helemaal top.

Prima service weer: net advies, snelLe en flexibele oplossingen. Ik kan het iedereen aanraden.