Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
Voorheen, kon je op de reperatie/onderhoud wachten. Na brengen en op afspraak begonnen ze er gelijk eraan.\r\n\r\nNu maak je een afspraak, wordt er nog gevraagd of ik erop kan wachten. Met de ervaring dat ze er gelijk aan beginnen. Blijkt achteraf dat het nog uren kan duren. Er is geen leenauto, wel een fiets om thuis te komen.\r\n\r\nIk hoor maar niks (5 uur later), dat ik zelf bel. Wordt er geantwoord; o krijg net de sleutels.....!? Ik rij terug, waar ik nog 25 minuten moet wachten, omdat de factuur niet klopt en dat het pinnen in het andere gebouw is.\r\n\r\nde extra werkzaamheden, ivm met tikken en kraken dashboard. Is alleen even naar gekeken, maar qua tijd moet ik zelf een andere afspraak maken. Maar wordt verder niet over gesproken of gevraagd...\r\n\r\n- zorg voor genoeg leenauto\'s - of spreek af, (wanneer het kan) waarnaar je gelijk begint. Zodat erop gewacht kan worden en de auto nog gebruikt kan worden, wanneer nodig. en geen leenauto nodig is.\r\n\r\n- als de eigenaar eraan komt, om de auto te halen. Zorg dat je alles klaar hebt aan facturen, zodat men niet hoeft te wachten. \r\n\r\n- Zorg dat er gepint kan worden op locatie, slecht wanneer je vanaf 1 januari open bent en men moet er voor lopen, door diverse gebouwen.\r\n\r\nEr is gedaan wat nodig was, maar de klanten service is slechter geworden.\r\n\r\nMvg M van der Kaap