Filters

9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik rijd geen Fiat dus deze vragen zijn volgens mij niet relevant.\r\nAan alles merk je dat Kia er maar een beetje bij hangt, zelfs een afspraak maken voor eerst de winterbeurt en later voor onderhoud\r\nwas een zeer groot probleem. Ook nu weer, de Fiat-group, Kia komt er niet in voor. Nee, Ik denk/ weet wel zeker dat ik volgend jaar naar een andere dealer ga.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraak voor onderhoud en apk. Bij aankomst stond alleen apk vermeld. Geen proffesionele receptie. Voorheen nooit geen klachten bij De Boom, vlot en geoliede trein, maar is nu hopeloos achteruit gegaan. Heel jammer! Mijn auto stond al een half uur klaar buiten voordat men tijd had om mij af te handelen.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bergschenhoek
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Prettige afhandeling van de afspraak. Voor zover ik het kan beoordelen is de deskundigheid ook goed.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf service gericht en gastvrij
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf GOED
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed. Uitstekende omschrijving van uit te voeren werkzaamheden. Ook perfecte prijsprognose.\r\nGoed nakomen van afspraken rond waarschuwen \"einde werkzaamheden\"\r\n\r\nDoor wat excentrische gelegen zijn van het bedrijf acht ik de kosten van het beschikbaar stellen van vervangend vervoer aan de hoge kant.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, goed en snel geholpen. Vooraf duidelijke communicatie over de te verwachten kosten.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
5

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf nieuwe panda besteld halverwege 2012, na 2 jaar zelf roest ondekt aan de deuren, hierop de garage aan gesproken en me beroept op de garantie voorwaarden zoals gesteld door fiat nederland.\r\noplossing aangeboden door de beer a la beun de haas, strips over de plekken heen er over nieuw gespoten. Geen enkel bereid willigheid vvan gargage om op fatsoenlijke wijze probleem op te lossen, hier bij advocaat ingeschakeld . echter ook hierbij geen enkele mewerking van de beer. He zou geen roest van binnen uit zijn, Gezien de bewijslast bij mij lag verder afgezien van verdere rechts gang.\r\nDe service en kwaliteit fiat en fiat nederland met garages zeer teleurstellend. zolang je met bovenstaande bedrijf geen issiues hebt verloopt alles redelijk. wanneer de monteur mi verteld dat dat mijn probleen nog niet eerder is gezien, geeft mij al kromme tenen. \r\nHet bedrijf verkoopt mooie praatjes , feitelijk sta je met lege handen.en garantie is wat zij er van maken, en niet wat er in je boekje staat\r\nVoor mij geen auto via deze dealer of via fiat nederland. \r\nklant is hier geen koning
  • Reden bezoek Andere reden
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf nvt
  • Reden bezoek Andere reden
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden. Enige minpunt is dat ik in mijn verzoek voor een afspraak had aangegeven dat de bandenspanning niet goed was maar de oorzaak daarvan (een schroef in mijn achterband) niet is opgemerkt door de monteurs. De bandenspanning is gecontroleerd en aangepast maar de banden zelf zijn kennelijk niet nagelopen. Ik heb een dag later, toen het lampje van de bandenspanning opnieuw ging branden zelf de schroef ontdekt in het loopvlak van de band.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerste ervaring met bedrijf na overname niet positief. Vertrouwde mensen en hun service weg. Afspraak wintercheck bleek niet geregistreerd terwijl ik voorheen een mailbevestiging kreeg. Sfeer voelde niet meer warm en welkom. \r\nMeest onaangename ervaring: ik ging buiten een rondje lopen terwijl mijn auto nagekeken werd. Onderweg kwam ik bij het oversteken van een weg mijn eigen auto tegen bestuurd door medewerker werkplaats die met flinke vaart op de voorrangsweg afreed en net voor een luid toeterende auto schoof. Geschrokken heb ik dit naderhand bij de werkplaats medewerker en bij de beheerder/klantmanager gemeld. Ook al kreeg ik van beiden excuses, toch blijft het onaangename gevoel hangen destemeer omdat de medewerker aangaf dat hij geen goed overzicht had op de voorrangsweg terwijl ik dit na zelf uittesten absoluut niet kan bevestigen. In zo\'n geval zou je juist niet hard mogen rijden en al zeker niet in de auto van een ander die aan je is toevertrouwd. Waarom de medewerker met mijn auto reed is niet duidelijk en ik hoop niet dat het valt onder wat eerder al op televisie kwam over autobedrijven die in de auto van de klant gaan rondrijden voor eigen belang. In het gesprek al aangegeven dat er nooit een tweede kans is voor een eerste indruk maar omdat iedereen wel een tweede kans verdient zullen we dit bij een volgend bezoek mee laten wegen.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf net bedrijf
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Receptionist zeer klantvriendelijk.\r\nDe eerste keer bij de nieuwe Kia dealer en goede uitleg gehad wat de mogelijkheden voor mij zijn.\r\nZe denken mee.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

Aploniastraat 8

3084CC Rotterdam

0102934777

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.